Pagina 1 din 31

Scris: Joi Feb 18, 2010 7:45 am
de ElSpa
Acum va putem oferi in atelierul nostru o serie de servicii profesionale pentru:

- trasee de evacuare custom inox, orice diametru - sudura TIG
- acceleratoare de gaze
- catalizatoare sport ceramice sau metalice,
- galerii de evacuare (serpisori) custom,
- donwpipe-uri,
- montaj si vanzare tobe finale (serviciu complet inclusiv decupajul in spoiler)
- acceleratoare gaze
- kituri admisii complete aluminiu sau inox (avem posibilitate de sudura TIG in aluminiu la preturi decente)
- conversii turbo complete (galerii, turbina, downpipe, intercooler cu traseu, admisie, sistem de alimentare benzina, etc)
- intercoolere si trasee
- montaj blow-off-uri (benzina si diesel)
- roluire aripi si buza interioara cu scule profesionale (fara a afecta vopseaua)
- sablare de finete pe orice suprafata(cu oxid de aluminiu sau bicarbonat de sodiu) si powder coating (vopsire electrostatica)
- laminare in fibra de carbon real (imbracarea pieselor in fibra de carbon real 2x2 in vid)
- diferite servicii de mecanica

Avem la dispozitie scule profesionale de ultima ora de sudura de finete TIG inclusiv aluminiu si aliaje, plasma cutter, sablare de finete orice suprafata (metal, aluminiu, fibra de sticla, geam, etc), vopsire electrostatica culori normale sau speciale (cromare, satinare, candy, etc)

0769 642 037
0722 340 642

Scris: Joi Feb 18, 2010 8:28 am
de SickneS
salut,

poti sa-mi spui estimativ la cat ma ajunge o finala pt un diesel, nu e nevoie de decupaj spoiler. eventual sa-mi spui si de care ai ...

eu sunt din Craiova si as vrea sa stiu daca renteaza sa fac drumul pana la voi in Bucuresti sau caut in continuare pe aici !

Scris: Joi Feb 18, 2010 8:33 am
de ElSpa
finala o poti alege de aici:

http://www.srz.ro/pagini/Tobe%20finale.htm

montaj cam 100 ron (sudura TIG in inox - nu rugineste, indestructibila, fara bavuri, etc)

Scris: Joi Feb 18, 2010 9:45 am
de metal_militia
Ce este acela accelerator de gaze si ce rol are? Si cat costa?

O teava de aprox 70cm, dreapta, care sa inlocuiasca catalizatorul si intermediara, dar cu garnituri din alea ca sa o pot inlocui usor se poate face?


http://media.photobucket.com/image/exha ... G_0088.jpg

Scris: Joi Feb 18, 2010 9:50 am
de ElSpa
se pot face cu tot cu flansele respective taiate la masina cu laser pentru o inlocuire rapida.

pentru mai multe detalii suna te rog la 0769 642 037 - Mihai.

Te poate ajuta cu un pret aproximativ.

Scris: Joi Feb 18, 2010 12:51 pm
de ionutdicu
Salut

Am un Mitsubishi Lancer Classic 1.6 stone grey.

Ma intereseaza:
- ornament inox frumos pt toba (teava din fabrica arata f urat), cu montaj (varianta optima), de calitate
- vopsire (daca faceti) si montaj eleron original (l-am gasit vopsit rosu) cu stop inclus.

Multumesc

Scris: Joi Feb 18, 2010 1:12 pm
de ElSpa
nu te pot ajuta cu nimic din ce mi-ai spus, srry

Scris: Sâm Feb 20, 2010 7:53 am
de ElSpa
POWDERCOATING si SABLARE

Vopsire electrostatica jenti, etriere, blocuri motor, chiulasa alte subansamble cu pregatire in prealabil prin sablare. PE VIATA !

Vopsirea electrostatica este cel mai durabil si calitativ procedeu pentru piese supuse actiunilor mecanice, termice si chimice abuzive.
Vopseaua este practic indestructibila, ca sa o ciobiti trebuie sa folositi un ciocan si ceva forta.

Scris: Sâm Feb 20, 2010 9:27 am
de COObra
te rog un ordin de marime la sablat si powdercoating.
de exemplu: cat ar costa un bloc motor/chiuloasa, cat ar costa un etrier.
cine vine cu vopseaua - e vopsea speciala pt asa ceva? (asta chiar nu stiu)
multumesc.

Scris: Sâm Feb 20, 2010 9:35 am
de ElSpa
Vopseaua o avem noi, este de fapt o pulbere (de aici si numele de powdercoating) care se depune pe piesa sablata prin proces electrostatic si apoi se coace intr-un cuptor pentru 20 30 min la 180-200 grade. Vopseaua devine astfel de textura sticlei, cu o duritate incredibila.

Un bloc motor costa in jur de 400-500 ron, depinde de stare in care e si cat timp se acorda sablarii.
4 etriere costa cam 300 ron.
4 jenti 15" - 450 ron
4 jenti 16" - 500 ron
4 jenti 17" - 550 ron.
Preturile includ tot (sablare cu bicarbonat de sodiu (ultima tehnologie) si vopsire electrostatica + cuptor)

Pentru vopsirea jentilor puteti lasa masina la noi daca e nevoie. In principiu dureaza de pe o zi pe alta.

Preturile sunt informativa, conteaza foarte mult starea actuala a pieselor...vopsirea in sine nu e complicata sau scumpa, dar timpul de sablare poate diferi enorm de la piesa in stare buna la una complet ruginita/oxidata/contaminata cu agenti.

Cam ce se paote face cu powdercoating:

http://en.wikipedia.org/wiki/Powder_coating
http://www.youtube.com/watch?v=hdYhGomuRc8
http://www.youtube.com/watch?v=vWxm3459ibE