Pagina 1 din 8

Scris: Mie Sep 30, 2009 5:44 pm
de MENTOR_SQUAD
Ce varianta de tuning sa aleg?

In functie de masina si de dorinta clientului, se pot realiza mai multe variante:
• EcoTuning (Stage1) - optimizari ale softului cu cresteri mici de putere, scaderea ale emisiilor poluante si consum redus de combustibil (in cazul unei exploatari corespunzatoare)
• Normal / SAFE (Stage2) - optimizari ale softului cu cresteri de putere cuprinse intre 8-12% pt motoarele aspirate si 20-35% pt cele turbo, insotite si de o scadere a consumului de carburant per medie
• Race (Stage3) - optimizari ale softului la limita maxima (peste 35%) pentru cei care doresc performante maxime de la masina proprie cu un risc asumat de uzura timpurie.


Tuningul si garantia

Modificarile Stage 1 si 2 nu vor avea nici un efect secundar negativ asupra motorului, in conditiile in care proprietarul va intretine si va utiliza corect si responsabil masina, lucru valabil si pentru o masina care nu are tuning. Softul de motor are garantie nelimitata, la fel si manopera. Starea tehnica a masinii trebuie sa fie buna iar operatiile din planul de service la zi. Modificarea Stage 3 presupune atingerea tolerantelor superioare prevazute de producator, de aceea proprietarul trebuie sa ia in calcul o uzura mai mare a componentelor masinii, componente ce vor fi inlocuite mai devreme decat este specificat in planul de service. Masinile mai noi vor beneficia si de garantie la motor.

Atat parametrii stock ai masinii cat si cei obtinuti dupa tuning se pot verifica optional pe DYNO profesional. Sau un test in timp real, masurand acceleratia si cuplul masinii inainte si dupa modificare (la grupul masinile VAG folosindu-se un VAG-Com de ex).

De asemenea, tot aici vom lamuri chestiunile de natura tehnica care va framanta, pt ca decizia de a face chiptuning trebuie sa va apartina, eu doar va informez cat mai corect ce inseamna cu adevarat.

Sunati si solicitati informatii pt masina Dvs, INDIFERENT DE MARCA SI MODEL !
La cerere se poate oferi un pret pt orice alta marca auto, in afara de Mitsubitshi, inclusiv Dacia, pt care exista o oferta promotionala imbatabila.
Exista si varianta sa ne deplasam la client.
Softul este de firma pretul va reflecta si calitatea acesteia !


Pt modelele Mitsubitshi, putem face OBD Tuning pt motorizarile diesel orieunde in tara insa si chiptuning la cele pe benzina, pt ultimele in general doar in Bucuresti.

Va astept solicitarile telefonic si vom gasi impreuna varianta optima !

Doru (0722-5*5.*4* si 0745-5*2.*4*)

Scris: Lun Oct 12, 2009 2:35 pm
de MENTOR_SQUAD
Oferta valabila. Astept intrebarile voastre !

Scris: Lun Oct 12, 2009 3:54 pm
de pascal_mihai_marian
unui colt cu motor de 1,3 95 cp cam cati caluti se mai pot adauga fara a afecta masina,si un pret daca se poate

Scris: Lun Oct 12, 2009 8:38 pm
de nini
pentru lancer 1,5 benzina ce preturi aveti ( stage 1 si 2 ) si ce cresteri ofera softul.

Scris: Mie Oct 14, 2009 4:30 pm
de MENTOR_SQUAD
QUOTE (pascal_mihai_marian @ Oct 12 2009, 03:54 PM) unui colt cu motor de 1,3 95 cp cam cati caluti se mai pot adauga fara a afecta masina,si un pret daca se poate


Motor aspirat, castig 10% putere si max 15% cuplu motor, varianta SAFE pt motor, pret 350 euro.

Scris: Mie Oct 14, 2009 4:46 pm
de MENTOR_SQUAD
QUOTE (nini @ Oct 12 2009, 08:38 PM) pentru lancer 1,5 benzina ce preturi aveti ( stage 1 si 2 ) si ce cresteri ofera softul.

Motor aspirat, castig 10% putere si max 15% cuplu motor, varianta SAFE pt motor, pret 350 euro.

Motorul tau este 1.5 sau 1.6 ? Daca este 1.5 are 109CP, daca este 1.6 are 98CP.

Scris: Mie Oct 21, 2009 12:14 pm
de MENTOR_SQUAD
oferta valabila !

Scris: Mie Oct 21, 2009 1:29 pm
de addict
salut!vreau sa stiu cu cat scade consumul cu stage 2, de exemplu, pentru 1.3l 95cp, in acelasi regim de consum. si daca preturile sunt fixe si daca dati factura:D
multumesc.

Scris: Mie Oct 21, 2009 3:05 pm
de corich
Salut.
Pentru un L200 model nou, motorul 2.5 DID de 136 CP, care ar fi castigul de putere/cuplu, diminuarea consumului si pretul, pentru stage 1) si 2).
De asemeni, daca se poate, ceva rezultate de la resoftari anterioare (graficele putere/cuplu inainte si dupa ar fi f interesante) si cine a conceput resoftarile (firma, tara, etc.).

Scris: Vin Oct 23, 2009 4:44 pm
de MENTOR_SQUAD
QUOTE (addict @ Oct 21 2009, 01:29 PM) salut!vreau sa stiu cu cat scade consumul cu stage 2, de exemplu, pentru 1.3l 95cp, in acelasi regim de consum. si daca preturile sunt fixe si daca dati factura:D
multumesc.

La motoarele aspirate exista un singur "stage" sa-i spunem asa, cel normal.
Consumul va scadea cu 0,2 l / 100km, insa ceea ce vei aprecia va fi faptul ca surplusul de CP/Nm va prelua functionarea AC-ului, adica masina se va comporta dpdv dinamic dupa modificare, cu AC pornit, exact cum se comporta in prezent, cu AC oprit.

Da, la motorizarile aspirate pretul este de 250 euro. Si da, eliberam factura, daca aduci datele necesare complete.