Scris: Lun Apr 11, 2016 11:25 pm
Salutare stimati colegi.
Incep prin a-mi cere scuze pentru intarziere,am cumparat masina de mai bine de un an,si deabia acum reusesc sa ii fac un jurnal.
Este vorba dupa cum scrie in titlu despre un Mitsubishi Colt din 2008 cu motor de 1124 cmc,si conform cartii 75 CP(55 KW),3 cilindrii.
Am ajuns sa achizitionez masina asta in timp ce cautam un motor pentru vechea Carisma despre care am ami vorbit pe aici pe forum.Am avut o patanie cu ea si ar fi necesitat schimbarea motorului din nou,insa in timp ce cautam asta,am dat peste anuntul cu Coltul.
Imediat mi-a atras atentia,datorita pretului listat tinand cont de anul primei inmatriculari(2008).Masina era listata la 2500 euro,inmatriculata insa necesita platirea taxei,conform legilor anapoda din tarisoara noastra.
Am sunat omul,am cerut toate informatiile de care aveam nevoie,ba chiar mi-a oferit cateva pe care nu le-am cerut insa erau foarte importante,lucru care m-a determinat sa merg sa vad masina.Asta se intampla la sfarsit de ianuarie 2015.Masina era in Bistrita.Sotia mea este si ea tot din Bistritasi am zis sa facem o vizita si pe la neamuri,si sa vedem si masina.(si Carisma tot din Bistrita am fost cumparat-o in 2008 )) )
Am ajuns la fata locului,omu parea foarte serios,nu se grabea sa vanda masina,aceasta fiind a 3-a masina in proprietate,si nici nu se ocupa cu vanzari de masini.
Am testat masina,totul mergea impecabil,motivul pretului destul de mic zic eu,era faptul ca erau ceva beculete in bord aprinse,insa nu m-au descurajat,stiind cum sa le rezolv,parbrizul avea o fisura,si faptul ca avea o buzitura unde intra roata de rezerva,s-a urcat cu masina pe un bolovan sau ceva.Toate astea erau aspecte nesemnificative pentru mine tinand cont ca masina tehnic se prezenta impecabil.
Din pretul listat de 2500 de euro am reusit sa il conving pe nenea ca pasiunea mea pentru mitsu e mare,si mi-a lasat-o la 2000 euro fix.Precizand ca si asa e mult sub pretul pietei,si sincer asa si era,insa pot spune ca am dat peste un om de treaba.
Masina a fost folosita pentru o televiziune si un post de radio,detinut de cel de la care am cumparat masina.
Avea 149 000 km la bord.
Am batut asadar palma pe 2 februarie 2015 la pretul de 2000 de euro.
In prima luna am schimbat parbrizul,uleiul+filtru,filtru aer,filtru polen,si cureaua de la alternator.
Apoi in a doua luna am pus bujii cu iridiu,am vrut NGK dar nu am gasit aici in Sighisoara,asa ca am luat BERU,care sunt mai scumpe decat NGK.Nu am observat nici un comportament anormal cu aceste bujii,deci consider ca se impaca bine cu motorul asta.
Nu am fost adeptul masinilor cu motoare mici,insa din necesitate,si indrumarea sotiei (apropo,sotia mea e super incantata de masinuta asta),am zis sa incerc.Mare mi-a fost mirarea cand am condus-o o vreme.Nu imi venea sa cred ca un motoras atat de mic,si in 3 cilindrii,poate sa impinga o caroserie maricica zic eu(e modelul in 5 usi) atata de bine.E drept ca simte putin pantele foarte mari,insa nu e dezastruos,ci doar ca le simte.
Una peste alta am fost mai mult decat incantat de achizitie.
Am facut si drum cu masina plina,4 adulti+ un copil de 4 ani + bagaje ticsita (asta fiind un punct nu foarte incantator,portbajaul,insa in clasa in care e e normal sa fie asa,deci nu pot sa il incadrez ca minus),si masina s-a comportat excelent.
Consumul nu a trecut de 6 nici o data,5.9 am scos cel mai mare consum,iar celmai mic a fost 5.5.Nu consumul declarat de calculator,pentru ca nu merge ecranu din bord(asta era inca un minus pentru care omul mi-a mai lasat din bani,am uitat sa precizez mai sus,insa nu conteaza deloc pentru mine asta),ci consum real,calculat in functie de carburant raportat la KM.
Taxele sunt iarasi un aspect foarte placut,fata de Carisma cu 1.8 au scazut foarte mult la Colt.
Pana in momentul de fata nu am schimbat nimic la masina,decat cele mantionate mai sus.O sa ii schimb cat de curand iar uleiul,si amortizoarele pe spate,care au inceput sa cada la datorie,in rest,doar benzina si drum a vazut masina.Din asta rezulta,cel putin in cazul meu,ca mitsubishi colt este o masina fiabila,rezistenta si de ce nu impresionanta.
In februarie anul acesta (2016) am vrut sa o schimb cu un lancer clasic combi.Insa m-am razgandit si nu imi pare rau deloc.
Coltul se comporta foarte bine pe drum cu un consum foarte rezonabil.
Spatiul interior mi se pare un punct foarte mare pro,eu am 1.94 inaltime,si am cam avut problema cu intratu picioarelor sub volan,la carisma il tineam in brate chiar daca era maxim sus,pe cand la colt dansez sub volan cu volanul maxim jos,fara sa il ating.
Ar fi foarte multe de zis,insa o sa ma opresc si o sa inchei cu o mica lista pro si contra,din punctul meu de vedere.
Pro:
1.Desi masina in clasa mica,are foarte mult spatiu interior.
2.Motorul mic,care se reflecta in taxe foarte mici.
3.Desi mic motorul,consider ca are putere buna,si ifi face treaba foarte bine.
4.Masina fiabila.Nu prea te vezi cu mecanicul.Cel putin la mine asa e.
Contra:
1.Cutia de viteze.Nu e neaparat un punct extrem de negativ,insa cam agata,in special primele 2 trepte.Te inveti cu ea,insa mi-ar fi placut sa fie mai precisa avand in vedere anul de fabricatie.
Cam astea imi vin in minte acum.
O sa mai postez dacaam omis ceva.
O sa revin cu poza mai clare,insa pentru moment doar astea le am pe hard.Sunt facut in februarie anul acesta(2016),si nu era foarte curata.
Incep prin a-mi cere scuze pentru intarziere,am cumparat masina de mai bine de un an,si deabia acum reusesc sa ii fac un jurnal.
Este vorba dupa cum scrie in titlu despre un Mitsubishi Colt din 2008 cu motor de 1124 cmc,si conform cartii 75 CP(55 KW),3 cilindrii.
Am ajuns sa achizitionez masina asta in timp ce cautam un motor pentru vechea Carisma despre care am ami vorbit pe aici pe forum.Am avut o patanie cu ea si ar fi necesitat schimbarea motorului din nou,insa in timp ce cautam asta,am dat peste anuntul cu Coltul.
Imediat mi-a atras atentia,datorita pretului listat tinand cont de anul primei inmatriculari(2008).Masina era listata la 2500 euro,inmatriculata insa necesita platirea taxei,conform legilor anapoda din tarisoara noastra.
Am sunat omul,am cerut toate informatiile de care aveam nevoie,ba chiar mi-a oferit cateva pe care nu le-am cerut insa erau foarte importante,lucru care m-a determinat sa merg sa vad masina.Asta se intampla la sfarsit de ianuarie 2015.Masina era in Bistrita.Sotia mea este si ea tot din Bistritasi am zis sa facem o vizita si pe la neamuri,si sa vedem si masina.(si Carisma tot din Bistrita am fost cumparat-o in 2008 )) )
Am ajuns la fata locului,omu parea foarte serios,nu se grabea sa vanda masina,aceasta fiind a 3-a masina in proprietate,si nici nu se ocupa cu vanzari de masini.
Am testat masina,totul mergea impecabil,motivul pretului destul de mic zic eu,era faptul ca erau ceva beculete in bord aprinse,insa nu m-au descurajat,stiind cum sa le rezolv,parbrizul avea o fisura,si faptul ca avea o buzitura unde intra roata de rezerva,s-a urcat cu masina pe un bolovan sau ceva.Toate astea erau aspecte nesemnificative pentru mine tinand cont ca masina tehnic se prezenta impecabil.
Din pretul listat de 2500 de euro am reusit sa il conving pe nenea ca pasiunea mea pentru mitsu e mare,si mi-a lasat-o la 2000 euro fix.Precizand ca si asa e mult sub pretul pietei,si sincer asa si era,insa pot spune ca am dat peste un om de treaba.
Masina a fost folosita pentru o televiziune si un post de radio,detinut de cel de la care am cumparat masina.
Avea 149 000 km la bord.
Am batut asadar palma pe 2 februarie 2015 la pretul de 2000 de euro.
In prima luna am schimbat parbrizul,uleiul+filtru,filtru aer,filtru polen,si cureaua de la alternator.
Apoi in a doua luna am pus bujii cu iridiu,am vrut NGK dar nu am gasit aici in Sighisoara,asa ca am luat BERU,care sunt mai scumpe decat NGK.Nu am observat nici un comportament anormal cu aceste bujii,deci consider ca se impaca bine cu motorul asta.
Nu am fost adeptul masinilor cu motoare mici,insa din necesitate,si indrumarea sotiei (apropo,sotia mea e super incantata de masinuta asta),am zis sa incerc.Mare mi-a fost mirarea cand am condus-o o vreme.Nu imi venea sa cred ca un motoras atat de mic,si in 3 cilindrii,poate sa impinga o caroserie maricica zic eu(e modelul in 5 usi) atata de bine.E drept ca simte putin pantele foarte mari,insa nu e dezastruos,ci doar ca le simte.
Una peste alta am fost mai mult decat incantat de achizitie.
Am facut si drum cu masina plina,4 adulti+ un copil de 4 ani + bagaje ticsita (asta fiind un punct nu foarte incantator,portbajaul,insa in clasa in care e e normal sa fie asa,deci nu pot sa il incadrez ca minus),si masina s-a comportat excelent.
Consumul nu a trecut de 6 nici o data,5.9 am scos cel mai mare consum,iar celmai mic a fost 5.5.Nu consumul declarat de calculator,pentru ca nu merge ecranu din bord(asta era inca un minus pentru care omul mi-a mai lasat din bani,am uitat sa precizez mai sus,insa nu conteaza deloc pentru mine asta),ci consum real,calculat in functie de carburant raportat la KM.
Taxele sunt iarasi un aspect foarte placut,fata de Carisma cu 1.8 au scazut foarte mult la Colt.
Pana in momentul de fata nu am schimbat nimic la masina,decat cele mantionate mai sus.O sa ii schimb cat de curand iar uleiul,si amortizoarele pe spate,care au inceput sa cada la datorie,in rest,doar benzina si drum a vazut masina.Din asta rezulta,cel putin in cazul meu,ca mitsubishi colt este o masina fiabila,rezistenta si de ce nu impresionanta.
In februarie anul acesta (2016) am vrut sa o schimb cu un lancer clasic combi.Insa m-am razgandit si nu imi pare rau deloc.
Coltul se comporta foarte bine pe drum cu un consum foarte rezonabil.
Spatiul interior mi se pare un punct foarte mare pro,eu am 1.94 inaltime,si am cam avut problema cu intratu picioarelor sub volan,la carisma il tineam in brate chiar daca era maxim sus,pe cand la colt dansez sub volan cu volanul maxim jos,fara sa il ating.
Ar fi foarte multe de zis,insa o sa ma opresc si o sa inchei cu o mica lista pro si contra,din punctul meu de vedere.
Pro:
1.Desi masina in clasa mica,are foarte mult spatiu interior.
2.Motorul mic,care se reflecta in taxe foarte mici.
3.Desi mic motorul,consider ca are putere buna,si ifi face treaba foarte bine.
4.Masina fiabila.Nu prea te vezi cu mecanicul.Cel putin la mine asa e.
Contra:
1.Cutia de viteze.Nu e neaparat un punct extrem de negativ,insa cam agata,in special primele 2 trepte.Te inveti cu ea,insa mi-ar fi placut sa fie mai precisa avand in vedere anul de fabricatie.
Cam astea imi vin in minte acum.
O sa mai postez dacaam omis ceva.
O sa revin cu poza mai clare,insa pentru moment doar astea le am pe hard.Sunt facut in februarie anul acesta(2016),si nu era foarte curata.