Testare Gratuita Sprint Booster
Pot sa vin cu impresii si acum
Acceleratia raspunde de minune pe modul sport si race. Pe modul race pleci fara sa vrei cu scartait de roti.
Logica, dupa parerea mea e cam asta (@koz sa ma contrazici daca gresesc):
Sa zicem ca acceleratia e gardata de la 1 la 10. In mod normal la o accelerare brusca pana la jumatatea cursei, modul standard trimite catre ECU, toti pasii prin care trece acceleratia (1, 2, 3, 4, 5). Motiv care duce la aparitia acelui lag.
Sprint booster-ul are o alta gandire: Pe langa faptul ca cele 10 gradatii sunt comprimate undeva la inceputul cursei, are un alt mod de a trimite semnalele catre ECU in functie de cum se apasa pedala: Daca apesi pedala la fel de brusc la jumatate el trimite direct 5 catre ECU.
Diferenta este foarte mare, iar faptul ca poti comuta instant intre cele 3 moduri e si mai bine. Masina nu are alta putere (logic), dar raspunsul acceleratiei este mult mai bun. Zilele astea o sa ma mai dau cu el si daca e cazul mai revin cu alte impresii.
Acceleratia raspunde de minune pe modul sport si race. Pe modul race pleci fara sa vrei cu scartait de roti.
Logica, dupa parerea mea e cam asta (@koz sa ma contrazici daca gresesc):
Sa zicem ca acceleratia e gardata de la 1 la 10. In mod normal la o accelerare brusca pana la jumatatea cursei, modul standard trimite catre ECU, toti pasii prin care trece acceleratia (1, 2, 3, 4, 5). Motiv care duce la aparitia acelui lag.
Sprint booster-ul are o alta gandire: Pe langa faptul ca cele 10 gradatii sunt comprimate undeva la inceputul cursei, are un alt mod de a trimite semnalele catre ECU in functie de cum se apasa pedala: Daca apesi pedala la fel de brusc la jumatate el trimite direct 5 catre ECU.
Diferenta este foarte mare, iar faptul ca poti comuta instant intre cele 3 moduri e si mai bine. Masina nu are alta putere (logic), dar raspunsul acceleratiei este mult mai bun. Zilele astea o sa ma mai dau cu el si daca e cazul mai revin cu alte impresii.
Si acum putina teorie
La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.
La o masina stock normala, cursa pedalei nu este egala cu deschidere clapetei. Cu alte cuvinte, pedala apasata 1/4 nu inseamna acceleratie 1/4 ci undeva mai putin. Ei spun ca fac asta pentru a usura controlul masinii la viteze mici. Dupa 1/2 din cursa, se inverseaza proportia. La 3/4 pedala apasata vei avea mai mult de 3/4 acceleratie. Toate astea sunt facute de soft.
In afara de unghiul pedalei, softul masinii interpreteaza si viteza cu care pedala e apasata ( vezi graficul atasat ). Tocmai delay-ul asta mermelit de soft face masinile mai flescaite decit sunt ele de fapt. Una peste alta, masina devine mai "responsiva". Adica plecarile de la semafor, sprintul in depasiri, etc...
Practic Sprint Boosterul modifica pedala intr-o "pedala agresiva", adaptata unui condus sportiv.
Jucaria asta functioneaza la fel de bine pe motoare puternice sau mai domoale.
Vedeti si graficul, e destul de bine facut
Multumesc colegilor care au venit cu feedback in urmatestelor, ii mai asteptam cu detalii "picante" pe masura ce se obisnuiesc cu noul raspuns al pedalei.
Bogdan, inca o data scuze pentru incurcatura cu GT-ul...
La o acceleratie pe cablu, raspunsul era liniar, cu alte cuvinte: "cat trageai de cablu, atata acceleratie aveai". La o masina moderna, acceleratia are un senzor care ii transmite calculatorului pozitia pedalei. In functie de soft, calculatorul comanda o deschidere mai mare sau mai mica a clapetei de acceleratie.
La o masina stock normala, cursa pedalei nu este egala cu deschidere clapetei. Cu alte cuvinte, pedala apasata 1/4 nu inseamna acceleratie 1/4 ci undeva mai putin. Ei spun ca fac asta pentru a usura controlul masinii la viteze mici. Dupa 1/2 din cursa, se inverseaza proportia. La 3/4 pedala apasata vei avea mai mult de 3/4 acceleratie. Toate astea sunt facute de soft.
In afara de unghiul pedalei, softul masinii interpreteaza si viteza cu care pedala e apasata ( vezi graficul atasat ). Tocmai delay-ul asta mermelit de soft face masinile mai flescaite decit sunt ele de fapt. Una peste alta, masina devine mai "responsiva". Adica plecarile de la semafor, sprintul in depasiri, etc...
Practic Sprint Boosterul modifica pedala intr-o "pedala agresiva", adaptata unui condus sportiv.
Jucaria asta functioneaza la fel de bine pe motoare puternice sau mai domoale.
Vedeti si graficul, e destul de bine facut
Multumesc colegilor care au venit cu feedback in urmatestelor, ii mai asteptam cu detalii "picante" pe masura ce se obisnuiesc cu noul raspuns al pedalei.
Bogdan, inca o data scuze pentru incurcatura cu GT-ul...
- Fişiere ataşate
-
- grafic_SB.jpg (40.61 KiB) Vizualizat de 6698 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori