Evo Pe Butelie
De ce nu a cumparat un diesel ca era mai ieftim?
@alex44 intradevar exista instalatii de gaz performante care scot power din masina la fel sau mai bine de cat benzina,dar nu la noi in tara.
1.Unde va monta butelia la evo X? La restu mergea in locul rotii de rezerva (1,2,3,4,5,6,7,8,9)
Nu este vorba de pretul gazului sau de alte conceptii.
Daca iti cumperi Skyline ii pui gaz ?daca ai dat 45.000 pe masina inseamna ca iti si permiti sa o ti daca nu cumperi 1,8 did
Maine poimaine cine stie ce legati cu sarma la evo
Oare de ce sa mai chinuit japonezu sa distribuie masele in masina??
@alex44 intradevar exista instalatii de gaz performante care scot power din masina la fel sau mai bine de cat benzina,dar nu la noi in tara.
1.Unde va monta butelia la evo X? La restu mergea in locul rotii de rezerva (1,2,3,4,5,6,7,8,9)
Nu este vorba de pretul gazului sau de alte conceptii.
Daca iti cumperi Skyline ii pui gaz ?daca ai dat 45.000 pe masina inseamna ca iti si permiti sa o ti daca nu cumperi 1,8 did
Maine poimaine cine stie ce legati cu sarma la evo
Oare de ce sa mai chinuit japonezu sa distribuie masele in masina??
Dar daca ai 120 de kg? Nu mai ai voie sa ai evo? Ca strici distributia maselor?
Sunt skyline-uri si alte masini serioase preparate pt drag ce merg STRICT pe gaz (am vazut si citit pe net, prin australia n-are lumea greturi de genul), pt ca are CO mai mare si duce mai mult boost.
Gaz nu-ti pui doar pt ca nu iti permiti benzina.
Si cu ce m-ar deranja pe mine chiar daca ar fi un sarman, cocalar, si mai stiu eu ce? Sa-si puna si CD in oglinda daca vrea.
Cat timp pune o instalatie buna, o sa aibe numai beneficii. Daca pune vreo petarda, asta e, in curand o sa fie un evo cu motorul copt la dezmembrari.
Sunt skyline-uri si alte masini serioase preparate pt drag ce merg STRICT pe gaz (am vazut si citit pe net, prin australia n-are lumea greturi de genul), pt ca are CO mai mare si duce mai mult boost.
Gaz nu-ti pui doar pt ca nu iti permiti benzina.
Si cu ce m-ar deranja pe mine chiar daca ar fi un sarman, cocalar, si mai stiu eu ce? Sa-si puna si CD in oglinda daca vrea.
Cat timp pune o instalatie buna, o sa aibe numai beneficii. Daca pune vreo petarda, asta e, in curand o sa fie un evo cu motorul copt la dezmembrari.
Nu va mai ambalati atat fiecare are dreptu sa faca ce vrea cu lucrurile lui si fiecare poate sa isi spuna parerea @driverx (tragi concluzii pripite) nu este nimeni taran ca vrea sa isi puna gaz sau carlig.Este strict parerea mea si a altora.
Vorba lui @alex44 isi poate pune si CD-uri in retrovizoare.
Este masiana omului si poate face ce vrea (sa ii puna o butelie de 100l sa nu mai alimenteze asa des)
QUOTE (Alex44 @ Jun 3 2013, 08:52 AM) Dar daca ai 120 de kg? Nu mai ai voie sa ai evo? Ca strici distributia maselor?
Sunt skyline-uri si alte masini serioase preparate pt drag ce merg STRICT pe gaz (am vazut si citit pe net, prin australia n-are lumea greturi de genul), pt ca are CO mai mare si duce mai mult boost.
Gaz nu-ti pui doar pt ca nu iti permiti benzina.
Si cu ce m-ar deranja pe mine chiar daca ar fi un sarman, cocalar, si mai stiu eu ce? Sa-si puna si CD in oglinda daca vrea.
Cat timp pune o instalatie buna, o sa aibe numai beneficii. Daca pune vreo petarda, asta e, in curand o sa fie un evo cu motorul copt la dezmembrari.
@alex44 intradevar exista instalatii de gaz performante care scot power din masina la fel sau mai bine de cat benzina,dar nu la noi in tara.(scria mai sus)
Vorba lui @alex44 isi poate pune si CD-uri in retrovizoare.
Este masiana omului si poate face ce vrea (sa ii puna o butelie de 100l sa nu mai alimenteze asa des)
QUOTE (Alex44 @ Jun 3 2013, 08:52 AM) Dar daca ai 120 de kg? Nu mai ai voie sa ai evo? Ca strici distributia maselor?
Sunt skyline-uri si alte masini serioase preparate pt drag ce merg STRICT pe gaz (am vazut si citit pe net, prin australia n-are lumea greturi de genul), pt ca are CO mai mare si duce mai mult boost.
Gaz nu-ti pui doar pt ca nu iti permiti benzina.
Si cu ce m-ar deranja pe mine chiar daca ar fi un sarman, cocalar, si mai stiu eu ce? Sa-si puna si CD in oglinda daca vrea.
Cat timp pune o instalatie buna, o sa aibe numai beneficii. Daca pune vreo petarda, asta e, in curand o sa fie un evo cu motorul copt la dezmembrari.
@alex44 intradevar exista instalatii de gaz performante care scot power din masina la fel sau mai bine de cat benzina,dar nu la noi in tara.(scria mai sus)
Cred ca se face o confuzie, sau eu nu sunt bine documentat. Daca vorbim de o instalatie simpla GPL imi asum cand spun ca este o imensa greseala. Daca vorbim de CNG, atunci intr-adevar este o solutie foarte viabila.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas
Acest sistem este functional pe scara larga si deja s-a inceput adaptarea in masa si a motoarelor de camioane. Urmeaza ca cel tarziu anul viitor sa avem si noi in Romania cateva camioane care vor functiona cu CNG. Momentan noi nu avem statiile pentru alimentarea lor.
Referitor la GPL, din cate stiu s-a sistat dezvoltarea acestui sistem. Intr-adevar se comercializeaza, dar nu i se mai aduc imbunatatiri, el fiind considerat rudimentar si toti productori si-au indreptat atentia catre CNG.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas
Acest sistem este functional pe scara larga si deja s-a inceput adaptarea in masa si a motoarelor de camioane. Urmeaza ca cel tarziu anul viitor sa avem si noi in Romania cateva camioane care vor functiona cu CNG. Momentan noi nu avem statiile pentru alimentarea lor.
Referitor la GPL, din cate stiu s-a sistat dezvoltarea acestui sistem. Intr-adevar se comercializeaza, dar nu i se mai aduc imbunatatiri, el fiind considerat rudimentar si toti productori si-au indreptat atentia catre CNG.
QUOTE (alexutzu @ Jun 3 2013, 04:40 PM) Cred ca se face o confuzie, sau eu nu sunt bine documentat. Daca vorbim de o instalatie simpla GPL imi asum cand spun ca este o imensa greseala. Daca vorbim de CNG, atunci intr-adevar este o solutie foarte viabila.
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas
Acest sistem este functional pe scara larga si deja s-a inceput adaptarea in masa si a motoarelor de camioane. Urmeaza ca cel tarziu anul viitor sa avem si noi in Romania cateva camioane care vor functiona cu CNG. Momentan noi nu avem statiile pentru alimentarea lor.
Referitor la GPL, din cate stiu s-a sistat dezvoltarea acestui sistem. Intr-adevar se comercializeaza, dar nu i se mai aduc imbunatatiri, el fiind considerat rudimentar si toti productori si-au indreptat atentia catre CNG.
Total gresit ! CNG ul este net inferior GPL ului dar presiunile economice il recomandau pentru ca e mai ieftin si prectic e un gaz rezidual de sonda. Este intradevar bun pentru utilizare in transportul urban deoarece e ieftin si sigur ,presiunea de depozzitae
re fiind sub 1bar dar putere calorica OHA ! GPL-94 MJ/m3 fata de CNG-38 MJ/m3
Dezvoltarea instalatiilor GPL a ajuns in momentul de fata injectia de gaz in stare lichida , mult mai eficienta,ganditi-va numai ca prin vaporizare scade temperatura gazeror pe admisie ceea ce inseamna o umplere mai buna a cilindrului si racirea interioara.
Un alt avantaj este rezistenta la autodetomatie,mult mai buna decat a benzinei,ceea ce permite compresii mai mari!
Eu zic ca la Evo GPL-ul se preteaza mult mai bine decat la motoarele noastre,aspirate si lesinate dar instalatia e mai scumpa si marea problema,rezervorul-cu un rezervor in locul rotii de rezerva autonomia va fi cam 200 km !
http://en.wikipedia.org/wiki/Compressed_natural_gas
Acest sistem este functional pe scara larga si deja s-a inceput adaptarea in masa si a motoarelor de camioane. Urmeaza ca cel tarziu anul viitor sa avem si noi in Romania cateva camioane care vor functiona cu CNG. Momentan noi nu avem statiile pentru alimentarea lor.
Referitor la GPL, din cate stiu s-a sistat dezvoltarea acestui sistem. Intr-adevar se comercializeaza, dar nu i se mai aduc imbunatatiri, el fiind considerat rudimentar si toti productori si-au indreptat atentia catre CNG.
Total gresit ! CNG ul este net inferior GPL ului dar presiunile economice il recomandau pentru ca e mai ieftin si prectic e un gaz rezidual de sonda. Este intradevar bun pentru utilizare in transportul urban deoarece e ieftin si sigur ,presiunea de depozzitae
re fiind sub 1bar dar putere calorica OHA ! GPL-94 MJ/m3 fata de CNG-38 MJ/m3
Dezvoltarea instalatiilor GPL a ajuns in momentul de fata injectia de gaz in stare lichida , mult mai eficienta,ganditi-va numai ca prin vaporizare scade temperatura gazeror pe admisie ceea ce inseamna o umplere mai buna a cilindrului si racirea interioara.
Un alt avantaj este rezistenta la autodetomatie,mult mai buna decat a benzinei,ceea ce permite compresii mai mari!
Eu zic ca la Evo GPL-ul se preteaza mult mai bine decat la motoarele noastre,aspirate si lesinate dar instalatia e mai scumpa si marea problema,rezervorul-cu un rezervor in locul rotii de rezerva autonomia va fi cam 200 km !
Sal,
Intr-adevar daca isi va pune instalatie de gaz in oricare alta tara decat Ro, este ok, dar totusi ...
M-am gandit, o sa strang bani sa-mi iau si eu un " ferari " ( )si o sa-i pun gaz, si carlig si cd in retovizoare si globulet de discoteca si autocolante din reviste si o sa-l inmatriculez pe ...., nu spun ca nu vreau sa supar.
Intr-adevar daca isi va pune instalatie de gaz in oricare alta tara decat Ro, este ok, dar totusi ...
M-am gandit, o sa strang bani sa-mi iau si eu un " ferari " ( )si o sa-i pun gaz, si carlig si cd in retovizoare si globulet de discoteca si autocolante din reviste si o sa-l inmatriculez pe ...., nu spun ca nu vreau sa supar.
QUOTE (avy @ Jun 3 2013, 08:53 PM) Total gresit ! CNG ul este net inferior GPL ului dar presiunile economice il recomandau pentru ca e mai ieftin si prectic e un gaz rezidual de sonda. Este intradevar bun pentru utilizare in transportul urban deoarece e ieftin si sigur ,presiunea de depozzitae
re fiind sub 1bar dar putere calorica OHA ! GPL-94 MJ/m3 fata de CNG-38 MJ/m3
Dezvoltarea instalatiilor GPL a ajuns in momentul de fata injectia de gaz in stare lichida , mult mai eficienta,ganditi-va numai ca prin vaporizare scade temperatura gazeror pe admisie ceea ce inseamna o umplere mai buna a cilindrului si racirea interioara.
Un alt avantaj este rezistenta la autodetomatie,mult mai buna decat a benzinei,ceea ce permite compresii mai mari!
Eu zic ca la Evo GPL-ul se preteaza mult mai bine decat la motoarele noastre,aspirate si lesinate dar instalatia e mai scumpa si marea problema,rezervorul-cu un rezervor in locul rotii de rezerva autonomia va fi cam 200 km !
Evo X nu are roata de rezerva,portbagajul este pe jumatatea unui Lancer normal."Sucesuri" cu butelia pe bancheta din spate.Daca cu un plin de 55 litri faci intre 200 si maxim 500 km in functie de stilul abordat.Cred ca va avea nevoie de o butelie de cel putin 70 l daca vrea putina autonomie.
QUOTE (mikael @ Jun 4 2013, 06:59 PM) Sal,
Intr-adevar daca isi va pune instalatie de gaz in oricare alta tara decat Ro, este ok, dar totusi ...
M-am gandit, o sa strang bani sa-mi iau si eu un " ferari " ( )si o sa-i pun gaz, si carlig si cd in retovizoare si globulet de discoteca si autocolante din reviste si o sa-l inmatriculez pe ...., nu spun ca nu vreau sa supar.
Daca vrei te pot ajuta cu o remorca
Imi place cand arunca cate unul o bomboana pe forum si se aprinde pomul de craciun
re fiind sub 1bar dar putere calorica OHA ! GPL-94 MJ/m3 fata de CNG-38 MJ/m3
Dezvoltarea instalatiilor GPL a ajuns in momentul de fata injectia de gaz in stare lichida , mult mai eficienta,ganditi-va numai ca prin vaporizare scade temperatura gazeror pe admisie ceea ce inseamna o umplere mai buna a cilindrului si racirea interioara.
Un alt avantaj este rezistenta la autodetomatie,mult mai buna decat a benzinei,ceea ce permite compresii mai mari!
Eu zic ca la Evo GPL-ul se preteaza mult mai bine decat la motoarele noastre,aspirate si lesinate dar instalatia e mai scumpa si marea problema,rezervorul-cu un rezervor in locul rotii de rezerva autonomia va fi cam 200 km !
Evo X nu are roata de rezerva,portbagajul este pe jumatatea unui Lancer normal."Sucesuri" cu butelia pe bancheta din spate.Daca cu un plin de 55 litri faci intre 200 si maxim 500 km in functie de stilul abordat.Cred ca va avea nevoie de o butelie de cel putin 70 l daca vrea putina autonomie.
QUOTE (mikael @ Jun 4 2013, 06:59 PM) Sal,
Intr-adevar daca isi va pune instalatie de gaz in oricare alta tara decat Ro, este ok, dar totusi ...
M-am gandit, o sa strang bani sa-mi iau si eu un " ferari " ( )si o sa-i pun gaz, si carlig si cd in retovizoare si globulet de discoteca si autocolante din reviste si o sa-l inmatriculez pe ...., nu spun ca nu vreau sa supar.
Daca vrei te pot ajuta cu o remorca
Imi place cand arunca cate unul o bomboana pe forum si se aprinde pomul de craciun
Visu' romanului: Ferrari cu motor diesel de 650 de cmc! Sa vada lumea c-are valoare, da' pe minim cheltuiala c-are datorii mari. Asa mi s-a luat de astia care au dat toi banii p-o masina si pe urma umbla cu 4 gume de 9 feluri luate de la SH, baga ulei Lubrifin in motor si-si fac asigurari la Euroins... nu va dati seama!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 11 vizitatori