Mitsubishi Lancer EVO X

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
mihaela75
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 2:51 pm

Mesaj de mihaela75 » Mie Oct 15, 2008 12:54 pm

QUOTE (fastcarjunkie)Mihaela lucrezi in vanzari?

NUUUU in nici un caz, lucrez in IT, insa sunt mare fan Evo 9 si Evo 10 si tot citesc noutati, ca sa fiu pregatita pentru ziua in care imi voi cumpara unul .

M-am gandit ca ar fi interesant sa impart si cu alti forumisti ultimele noutati

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mie Oct 15, 2008 2:02 pm

Imi cer scuze atunci, am alergie in special la spamul romanesc.

Avatar utilizator
goangaus
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Lun Oct 29, 2007 5:28 pm

Mesaj de goangaus » Joi Oct 16, 2008 2:47 pm

Imi poate spune cineva daca si la EVO X este placajul acela de rahat in portbagaj?

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Joi Oct 16, 2008 5:06 pm

Este

Apropo, exista exact la fel si la EVO IX cat si la VIII Cred ca le-a placut tehnologia si au pastrat-o..

Avatar utilizator
Sfinxul
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Aug 20, 2007 9:14 pm

Mesaj de Sfinxul » Joi Oct 16, 2008 6:19 pm

QUOTE (Speedy)Este
Apropo, exista exact la fel si la EVO IX cat si la VIII Cred ca le-a placut tehnologia si au pastrat-o..

Era mult prea fiabila ca sa o schimbe.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Dum Oct 19, 2008 11:01 pm

QUOTE (goangaus)Imi poate spune cineva daca si la EVO X este placajul acela de rahat in portbagaj?
Ce placaj? Eu n-am remarcat decat cartonul negru de acopera mini-locul de depozitare din tava cu scule. Au astia niste idei de-ti vine sa te f#!i in ele, de-aia imi plac mie asiaticele.

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Oct 20, 2008 1:14 am

O, de acord cu ideile,
da'...masina merge de rupe, pe circuitul de viteza... .
Da natiune, am avut ocazia sa ma plimb cu Evolution pe circuit de rally, cu instructor de pilotaj in drepta.

Si, ca sa citam un maniac al vitezei - daca ai un FQ 360 (fucking quick) - poti sa razi si de un Lamborghini

Super de salon domnii, veseli si profi... :-D

A fost o zi MEMORABILA!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar utilizator
BUGHY
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 7:49 pm
Contact:

Mesaj de BUGHY » Lun Oct 20, 2008 7:56 pm

Cum pot avea si eu ocazia sau norocul asta?
Poate fac schimb cateva minute cu tipul de la mine din oras, care are un evo negru ... . (nu l-am vazut inca )
O sa-i spun ca 110 cp nu dauneaza asa grav sanatatii si bugetului , cum ar face-o 250-300 cp .

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Lun Oct 20, 2008 9:48 pm

E normal sa mearga de rupe...pentru asta a fost conceput.
Acum ramane de vazut cat si cum rupe, dar asta vom afla de la profesionistii din domeniu, ma refer la piloti sau chiar cei cu experienta in conducerea modelelor sport...din competitii eventual...asta daca nu a fost conceput doar pentru a rupe gura targului.

E interesant cam pe unde s-ar situa fata de evo 9 si celelalte masini din clasa sa... ca in rest pentru noi soferii de colt, solenze, lancere de curte...evo, oricare ar fi el e :shock: :shock:

Sa inteleg ca in afara de calitatile puternic comerciale de "salon", acest model va relansa Mitsubishi in WRC si eventual va si castiga sau va concura cu bmw, samd pentru cea mai poternica, manevrabila masina de fitze, liniute si aspirat pitipoance ?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Sâm Oct 25, 2008 10:44 am

Ca sa te citez Cristi: - am intrebat un profesionist in domeniu pilotul de incercari de la Mitsubishi - a confirmat ca merge de rupe...ba mai mult mi-a aratat. .

In plus - un Lancer Evolution Fucking Quick 360 - chiar este la egal cu un Lamborghini in privinta demarajului si cu mult in privinta manevrabilitatii.

Acum cateva fapte pe pista de incercari a unei scoli de pilotaj profi:
- pista - un cerc cu diametru de 20 m, acoperit cu o supstanta epoxidica cu coeficientul de frecare al ghetii;
- masina - Evolution ;
- scop - testare sistem SAWC
pasul 1) - sistem cuplat - viteza maxima cu care am reusit sa rulez in acel cerc a depasit usor 35 km/h.
pasul 2) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 1 - viteza de rulare a scazut sub 30 km (sa zicem 27-28 km/h);
pasul 3) - sistemul SAWC decuplat in stadiul 2 (complet) - la o viteza de sub 20 km/h masina era aruncata de forta centripeta in exteriorul pistei .


In rest un evolution cuaspiratie schimbata - de metal sa nu se mai unfle datorita presiunii - chiar este o diferenta si este un concurent serios pentru masini serioase - stiu sigur pentru ca eu am fost mentorul modificarilor, ca si la tine dealtfel - la o parte din ele ce-i drept.
Cam asta e pentru acum, ca am de alergat cateva sute de km.

Poze mai tarziu.

Salutatri la toata lumea.. :-D

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori