Mitsubishi Lancer EVO X
QUOTE (Jeff)Eu sunt de parere ca nouale este ultimul racer adevarat.
Si eu am acelasi feeling.
Masina asta era simpla, nimic kitschos in ea, nici lux, nici ieftineala, nu o confundai cu nimic, avea ceva "inspaimantator" in ea. Cat de necunoscator ai fi fost...cand o vedeai, iti dadeai seama ca e ceva in "neregula" cu ea. )
Acum e altceva si nu ma refer la performante ca nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea.
Cu toate ca designul e mai "cul", au transformat-o intr-o varianta comerciala 100% tipic europeana dar e de inteles de ce.
Oricum la cat mai multe pe strazi...sa mai vedem si noi altceva decat skode, bmw, merc si Q7.
Si eu am acelasi feeling.
Masina asta era simpla, nimic kitschos in ea, nici lux, nici ieftineala, nu o confundai cu nimic, avea ceva "inspaimantator" in ea. Cat de necunoscator ai fi fost...cand o vedeai, iti dadeai seama ca e ceva in "neregula" cu ea. )
Acum e altceva si nu ma refer la performante ca nu sunt in masura sa-mi dau cu parerea.
Cu toate ca designul e mai "cul", au transformat-o intr-o varianta comerciala 100% tipic europeana dar e de inteles de ce.
Oricum la cat mai multe pe strazi...sa mai vedem si noi altceva decat skode, bmw, merc si Q7.
Am avut ieri ocazia sa ma dau alaturi de piloti cu Lancer Evolution, atat in achipare cu transmisie manuala cu 5 trepte cat si SST-TC pe circuit. Evident ca dupa aia m-am jucat si eu un pic cu ele. Tot ce pot spune este SENZATIONAL...
Despre o manuala cam toata lumea stie ce si cum, asa ca va zic de SST-TC (care poate fi prvita ca un ansamblu de doua cutii mecanice separate bagate intr-o singura cutie): are trei moduri de setare - normal - e ca si cum ai conduce o transmisie automata, super comod, confortabil si elegant la utilizarea in oras; Sport - la o simpla apasare de buton masina se transforma - devine mai nervoasa, motorul trage un pic altfel, sta mai turat, cutia schimba mai repede cu mici socuri, si la sfarsit, bomboana de pe tort S-SPORT (supersport) - motorul devine turbat, nu mai coboara sub 4500 rpm, cutia schimba foarte scurt, cu socuri, sta in treptele inferioare - cu un singur scop - acceleratie cat mai mareeeeee. :-D
:-D :-D :-D
Trebuie sa traiti, nu sa cititi despre asta...
Weekend placut!!!
Despre o manuala cam toata lumea stie ce si cum, asa ca va zic de SST-TC (care poate fi prvita ca un ansamblu de doua cutii mecanice separate bagate intr-o singura cutie): are trei moduri de setare - normal - e ca si cum ai conduce o transmisie automata, super comod, confortabil si elegant la utilizarea in oras; Sport - la o simpla apasare de buton masina se transforma - devine mai nervoasa, motorul trage un pic altfel, sta mai turat, cutia schimba mai repede cu mici socuri, si la sfarsit, bomboana de pe tort S-SPORT (supersport) - motorul devine turbat, nu mai coboara sub 4500 rpm, cutia schimba foarte scurt, cu socuri, sta in treptele inferioare - cu un singur scop - acceleratie cat mai mareeeeee. :-D
:-D :-D :-D
Trebuie sa traiti, nu sa cititi despre asta...
Weekend placut!!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori