Mitsubishi Lancer EVO X

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Oct 25, 2008 1:22 pm

QUOTE (DeBogdan)Ca sa te citez Cristi: - am intrebat un profesionist in domeniu pilotul de incercari de la Mitsubishi - a confirmat ca merge de rupe...ba mai mult mi-a aratat. .
Nu ma refeream la pilotii de incercare Mitsubishi, ma refeream la competiile reale cu concurenti, cu masini concurente, WRC...adica chestii de genul castiga cel mai bun!
Este evident ca merge de rupe si nu e singura masina performanta...eu am spus doar ca este interesant prin comparatie cu predecesorul si nu numai... de ce este in stare.
Cat de superior este evo x fata de evo ix ?
Sa ne dam si noi seama de cat de mare este evolutia la aceasta masina.
In rest e clar...dar aici spune-ne tu.

Eu nu am beneficiat de alte modificari decat cele la care m-am gandit eu, adica de un filtru K&N conic...restul ideilor tale au ramas la stadiul de discutii pe messenger sau pe forum si asa vor ramane pana cand voi gasi pe cineva cu mana de aur care sa croiasca cutia, etc.
Vreau intai sa fac un drum la master tuner pentru ca au resoftat un 1.5 aspirat ca al meu.

PS. Ce ti-a aratat profesionistu' ? )

Avatar utilizator
Speedy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Ian 20, 2008 2:34 pm

Mesaj de Speedy » Sâm Oct 25, 2008 1:40 pm

QUOTE (Cristi)QUOTE (DeBogdan)Ca sa te citez Cristi: - am intrebat un profesionist in domeniu pilotul de incercari de la Mitsubishi - a confirmat ca merge de rupe...ba mai mult mi-a aratat. .
Nu ma refeream la pilotii de incercare Mitsubishi, ma refeream la competiile reale cu concurenti, cu masini concurente, WRC...adica chestii de genul castiga cel mai bun!
Este evident ca merge de rupe si nu e singura masina performanta...eu am spus doar ca este interesant prin comparatie cu predecesorul si nu numai... de ce este in stare.
Cat de superior este evo x fata de evo ix ?
Sa ne dam si noi seama de cat de mare este evolutia la aceasta masina.
In rest e clar...dar aici spune-ne tu.

Eu nu am beneficiat de alte modificari decat de un filtru K&N conic...restul a ramas la stadiul de discutii.

Pai din cate am citit prin review-uri si comparatii nu este mai buna cu nimic decat EVO IX, chiar mai slaba pe circuit.. asa cum un EVO VI e mai rapid pe circuit decat EVO IX. Parca 5th gear a facut testul respectiv daca imi aduc bine aminte.

Uite un videoclip care l-am gasit repede pe youtube:








Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Sâm Oct 25, 2008 1:49 pm

QUOTE (DeBogdan)In rest un evolution cuaspiratie schimbata - de metal sa nu se mai unfle datorita presiunii - chiar este o diferenta si este un concurent serios pentru masini serioase - stiu sigur pentru ca eu am fost mentorul modificarilor, ca si la tine dealtfel - la o parte din ele ce-i drept.

Pai aspiratia metalica am vazut la multe masini, in poze...
E veche ideea...
Daca a trebuit sa vii tu de la romania sa le dai ideea asta, atunci e clar ca e plin de profesionisti pe acolo. )

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Lun Oct 27, 2008 11:26 pm

Adica tevi de aluminiu pe tot traseul dupa compresor...si tocmai din acest motiv se folosesc... sa imbunatateasca performantele

Si cateva poze...: :-D
Fişiere ataşate
P1080453.JPG
P1080453.JPG (93.14 KiB) Vizualizat de 6917 ori
P1080466.JPG
P1080466.JPG (94.97 KiB) Vizualizat de 6917 ori
P1080547.JPG
P1080547.JPG (97.92 KiB) Vizualizat de 6916 ori
P1080550.JPG
P1080550.JPG (94.74 KiB) Vizualizat de 6917 ori

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Oct 29, 2008 3:31 pm

ba voi munciti acolo sau ce faceti ?

ciudatii aia doi din masina ce rol au ? ei sunt pilotii de incercare mitsubishi ?
nu prea as avea curaj sa ma sui cu ei in masina nene. )

ce fericiti erau baietii! )
radeau, se simteau protejati, in largul lor...ahhaha nu mai avea nimeni ce sa le faca sau sa le zica!
puteau sa faca ce vor cu masinile, nu-i mai putea opri nimeni, nici macar sefu' ala mare, japonezu'. )
aveau bodyguardu' langa ei nene...blugi, sapca, bocanci, incordat si gata de atac cu mainile inclestate...

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mie Oct 29, 2008 11:17 pm

Mai nea Cristi,

Ai vazut prea multe filme made in USA, unde oricine are un badea gard...La 5 grade afara era normal constumul de protectie enumaret de tine . Mie imi inghetasera mainile si tu te tii de goange...

Normal, la ei lumea se distreaza; numa' aici se face ca munceste pe branci dar nu face absolut nimic. Nici macar o criza financiara globala nu suntem in stare sa o facem ca lumea.

Si in alta ordine de idei - stii doar in Olanda nu ai voie sa fumezi ... tutun....dar de "joint"-uri nu se zice nimic
se servesc la cafeaua de dimineata

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mie Oct 29, 2008 11:38 pm

QUOTE (DeBogdan)Si in alta ordine de idei - stii doar in Olanda nu ai voie sa fumezi ... tutun....dar de "joint"-uri nu se zice nimic
se servesc la cafeaua de dimineata

Am inteles acum de ce ranjeau baietii aia.
Dar acum sa fim corecti, la Evo merge un joint.
Viata e scurta Bogdane!
Si poate fi si mai scurta! )

Misto masinile!
Ce faceau cu modelele mai vechi printre astea noi ?
La ce teste sunt supuse masinile, ce se urmareste, ce si de ce anume se testeaza in Olanda ?
E un training pentru "dealeri din toate tarile uniti-va" ?

Avatar utilizator
DeBogdan
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 22, 2007 11:59 pm

Mesaj de DeBogdan » Mar Noi 04, 2008 12:02 pm

Cristi,

sa-ti povestesc - joint-urile se iau dupa.
Evo-urile vechi erau masinutele unor impatimit, aduse din japan, si fara prea multe "ilectronice" pe ele...nici macar abs.

Ca urmare, si le-au adus sa faca comparatie cu evolution si sa-si perfectioneze abilitatile de soferi.

Avatar utilizator
Cristi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Mai 02, 2007 10:34 am

Mesaj de Cristi » Mar Noi 04, 2008 12:36 pm

Oare cum o fi un evo fara prea multa electronica ?

Si comparativ care sunt diferentele ?

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori