Lancer Evolutin X Launch Control

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Avatar utilizator
VasyNo1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Dec 04, 2011 11:34 am

Mesaj de VasyNo1 » Lun Dec 05, 2011 12:15 am

Salut, atunci cand vreau sa fac plecare cu masina (launch control) de f multe ori imi da un mesaj in computeru de bord SLOW DOWN!!!
As vrea sa stiu si eu ce nu fac bine. Astia sunt urmatorii pasi pe care ii fac....
Am cutie SST dublu ambreiaj
1.Pun maneta de viteze pe D
2.O dau pe Super Sport
3.Tin apasat pe butonul ASC pana se dezactiveaza si imi arata in computeru de bord
4.Cu stangu tin apasata frana
5.Cu dreptu apas acceleratia la podea pana ajunge la 5000rot/min si dau drumu la frana


De f multe ori imi apare in bord mesaju Slow Down si cutia de viteze se muta pe pozitia N chiar daca ea defapt este in D. si nu ma mai lasa sa o accelerez cateva secunde...

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Mar Dec 06, 2011 5:00 am

Acel mesaj apare cand se incinge foarte rau cutia si ar trebui sa stai cateva minute sa se raceasca asta daca nu vrei sa ii faci un update (ambreiaj nou,cutie noua)

Avatar utilizator
florynd
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iun 13, 2010 10:46 pm

Mesaj de florynd » Mar Dec 06, 2011 3:39 pm

Exact ce a spus speed29 + Ai spus: "De f multe ori imi apare in bord mesaju Slow Down si cutia de viteze ....." .. asta inseamna ca abuzezi de Launch Control iar cutia incearca sa se protejeze.

Avatar utilizator
widoo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Mar 04, 2011 2:11 pm

Mesaj de widoo » Mar Dec 20, 2011 1:42 am

Incearca sa nu mai pleci asa des cu Launch de pe loc. Si daca pleci normal tot va accelera ca o bestie, diferenta intre Launch si normal cred ca este in jur de jumatate de secunda.
Sau daca pleci cu Launch nu o mai tura pana la 5000, mi se pare enorm de mult, ma mir ca masina te lasa sa o urci asa mult in turatie. Un 3000rmp este de ajuns sa pleci frumos de pe loc cu Launch.

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Dec 20, 2011 10:38 pm

Si daca pleci normal tot ii lasi in ceata. Nu are sens sa-ti omori masina doar ca sa fie ceata mai densa...

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Dec 21, 2011 5:53 am

Uff dragii mei, de ce senzatii au parte unii dintre noi.....sunt la casa mea, am mostenitori atat in casa cat si "pe drum" dar va marturisesc sincer ca am momente cand regasesc in suflet invidia pe care, ca si copil, o incercam uneori....

Avatar utilizator
c6t9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 01, 2010 10:33 pm

Mesaj de c6t9 » Lun Dec 31, 2012 5:50 pm

Nu ești singurul. Deși nu-s chiar așa de avansat ?n viață

Mă măn?ncă des degetele pentru un X.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Dec 31, 2012 6:55 pm

Ce subiect frumos!
Cu cat ti mai sus in turatie masina pentru pornire in forta,cu atat patinezi la tare.
Patinarea nu face altceva decat sa degaje caldura, iar cutia de viteze sesizeaza asta si te arunca intr-o zona de protectie. Exista kituri de racire suplimentara pe care noi le recomandam sau putina atentie in plus.
Ca sa atingi 5000rpm si nu vorbim de stat acolo cu ea, trebuie sa ti mult pe frana si acceleratia la maxim iar cand sa faci startul e deja calda si da mesajul.
Solutia pe care noi o oferim este un LC veritabil cu ALS la care nu mai esti obligat sa turezi atat de mult, iar datorita cuplului msina are sa urce atunci cand vrei ceva mai repede pe loc in zona de turatie mare.
La seatrea noastra pe toata zona de cuplu masina mentine presiune in turbo iar acceleratia devine un potentiometru de cuplu, cu cat ai nevoie mai mult cu atat ridica mai mult cuplul in zona respectiva ridicand si presiunea din turbo in acelasi timp.
Stock nu face presiune in operatia de LC pe cand la setarea noastra urca si pana la 1.5 bari.
O comparatie simpla ne spune ca cuplul la 5000rpm fara presiune in turbo este neglijabil in comparatie cu cel la 4000 cu 1 bar in turbo.
Alte optiuni sunt ALS, FFT pentru cutiile manuale si dual soft.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori