Pdveuri Pls

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Avatar utilizator
mitsuct
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 12:38 pm

Mesaj de mitsuct » Joi Iul 07, 2011 10:54 am

Va re-salut posesori de Mitze.
Ma hotarasem definitiv (nu si irevocabil) sa ma despart de prima dragoste (a se citi Lancer 2.0 DiD) dar ca si prima "mozoleala" in scara blocului ramane adanc impregnata in subconstient asa ca dupa ce m-am invartit in jurul Rallyart-ului m-am hotarat : il VREAU pe fratele mai mare si mai nervos. Va fi achizitionata cu un singur scop : potolirea piticilor de pe creier chiar cu riscul depunerii permisului la organele abilitate. M-am gandit deja si la un numar de inmatriculare : B 666 EVO care cred ca i se potriveste perfect . In ceea ce priveste culoarea m-am gandit sa-l "asortez" cu orasul in care ma voi da cu el (Constanta) adica albastru .
Data fiind decizia pe care am luat-o apelez la confratii posesori (va invidiez sincer) cu rugamintea de a impartasii din experientele placute si neplacute avute la bordul bolidului . M-ar ajuta in special chestii de genul "must know", ce trebuie facut, ce nu trebuie facut, cum poate fi "exploatat" la parametrii si, de ce nu, peste, in imediata apropiere a sinuciderii auto.
Acestea fiind zise dati-mi voie sa ma semnez : fost posesor al permisului de conducere.

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Joi Iul 07, 2011 11:13 am

Gasim si noi un titlu mai sugestiv ? mie mi-a trebuit ceva pana sa-mi dau seama ce vrei de fapt prin tilul asta . Plus ca , asa prevede si regulamentul

QUOTE 4. Daca v-ati decis sa deschizi un topic nou, atentie ca titlul sa fie scris citet si sa reflecte pe c?t posibil subiectul abordat.

Avatar utilizator
adictoma
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mar 10, 2008 7:26 pm

Mesaj de adictoma » Joi Iul 07, 2011 11:24 am

permis suspendat sau anulat?

Avatar utilizator
mitsuct
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 12:38 pm

Mesaj de mitsuct » Joi Iul 07, 2011 9:05 pm

Doamne fereste de anulare. Poate ca ar trebui sa fie o sanctiune aplicabila tuturor achizitorilor de Evo.
"In vederea inmatricularii autoturismului Mitsubishi Evo X va rugam sa depuneti permisul de conducere la cea mai apropiata unitate de politie. Nu va putem lasa liber pe strada. Reprezentati un pericol latent. Va multumim". Asa ar putea suna o adresa oficiala.
Intr-o alta (dez)ordine de idei nu va zgarciti cu sfaturile . Sunt baiat ascultator si promit sa le respect intocmai si la timp.

Avatar utilizator
ferocus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 01, 2008 6:39 pm

Mesaj de ferocus » Lun Iul 11, 2011 5:43 pm

Salut
Am sa incep cu o intrebare retorica rautacioasa (stiu ca e un romanism, dar nu pot sa ma abtin): de ce simti nevoia sa pui numar cu "EVO" ? eu cred ca se prinde lumea dupa exterior ce masina e
iar cu 666 nu cred ca impresionezi decat 2-3 babe mai bisericoase

Revenind la lucrurile pozitive:

Ca si impresie de mers cu masina, vei constata ca dupa cateva minute de mers, de fiecare data, ti se intipareste un mare zambet pe fata. Dupa ce faci si ceva serpentine ajungi si la kestii gen "oh, my god !!!"

Odata cumparata masina, ai doua probleme de hotarat:

1. ambreiaj de schimb - la X,cel de fabrica cedeaza dupa 11-12000 km; exceptiile sunt putine

2. evo X vine cu niste setari FOARTE protective pt motor vis-a-vis de calitatea benzinei; la cele din 2008-2009 mai semnificativ, la cele post 2010 ceva mai putin. O ajustare a setarilor iti aduce un castig serios de putere ( >50HP fara gluma) si economie de combustibil. Daca te hotarasti sa iti ajustezi setarile eu zic "nu in Romania" (eu am ajuns sa mi le fac singur)

In privinta amenzilor, politistii sunt in general prietenosi, sunt mai curiosi sa te intrebe de putere, de "cat prinde". Iar o investitie inr-un detector de radar din cele pe la 1000 EUR (la cat dai pe masina, nu pui un cobra din Carrefour) si calitatea franelor te pazesc de amenzi de viteza.

PS: La capitolul "impresionat pitzi" este depasit si de cel mai ruginit BMW

Avatar utilizator
speed29
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 13, 2009 5:20 pm

Mesaj de speed29 » Lun Iul 11, 2011 8:47 pm

PS: La capitolul "impresionat pitzi" este depasit si de cel mai ruginit BMW
[/quote]


Aici tin sa te contrazic sunt din ce in ce mai profesioniste la capitolul asta

Avatar utilizator
mitsuct
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Aug 22, 2009 12:38 pm

Mesaj de mitsuct » Mar Iul 12, 2011 8:02 am

"1. ambreiaj de schimb - la X,cel de fabrica cedeaza dupa 11-12000 km; exceptiile sunt putine" ?????
Mă doare deja sufletul . Adică să mă pregătesc cu c?teva mii de euroi ? Nu ar fi o chestie pe care să o acopere garanţia ? ?nţeleg ca garanţia să nu acopere consumabilele (lame ştergătoare etc.) dar totuşi ... ambreiajul ?
Ceva sfaturi ?n legătură cu problema asta ? Adică ce nu trebuie să faci pentru a nu ajunge să topeşti ambreiajul după 2 zile .
?n situaţia ?n care totuşi nu aş avea parte de acoperirea garanţiei aţi putea să-mi recomandaţi ceva calitativ şi care să nu necesite schimbare la săptăm?nă ?
?n ceea ce priveşte numărul recunosc că a fost o rătăcire de moment . Nu ştiu ce a fost ?n capul meu . Am renunţat deja la idee .
Am renunţat şi la culoarea albastră . Nu este pe stoc ?n Europa şi asta ?nseamnă să aştept cel puţin 5 luni (nici g?nd) aşa că trebuie să mă hotărăsc ?ntre negru şi rally red . ?nclin spre negru, 2.0 DiD-ul deţinut deja fiind rally red .
Ajustare setări ? Sună interesant . Ce ar ?nsemna asta şi unde s-ar putea face . Cred că >50HP ar fi interesanţi tare de tot .
?n ceea ce priveşte impresionat pitzi puteţi fi siguri că nu mă ?nham la un leasing de cca 1k euro pe lună pentru asta . Nu mai sunt la v?rsta la care să mă pasioneze lucruri de genul ăsta .

Avatar utilizator
Flipper
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Mar Mar 10, 2009 10:21 am

Mesaj de Flipper » Mar Iul 12, 2011 1:21 pm

Imi vine greu sa cred ca ambreiajul poate ceda asa repede poate doar daca are vreun defect de fabricatie sau sau ti motorul turat in 5000rpm pt a face manevrede aprcare. Oricum daca ambreiajul cedeaza din oricee motiv mai putin cel prin patinare excesiva este acoperit de garantie dar pentur a beneficia de ea ar trebui sa fi mai tare in gura daca nu merge cu vorba buna.
Culoarea neagra e frumoasa insa eu nu iti recomand ca se matuieste repede si se vede orice zgarietura. Parerea mea e ca albastru sau rosu nustiu daca exista si portocaliu pt evo dar cam astea 3 sunt cele mai misto culori. Eu unu pentru culoarea dorita as fi dispus sa astept si 5 luni ca sa fiu pe deplin satisfacut.
Si eu cand am cumparat lanceru lam vrut albastru ala aprins insa nu era disponibil pentru masinile euro 4 si pentru euro 5 nu stiam nici eu si nici dealerul ca urma sa se introduca in paleta de culori asa ca am ales rosu. Eu unu eram dispus sa astept si cateva luni pentru culoarea albastru sau rosu.

Lancerul fie el evo sau nu tot fura multe priviri pe strada daca mai este si accesorizat(eleron, praguri etc) sigur fura mai multe priviri decat un BMW.

Cat priveste numarul de inmatriculare 666EVO mi se pare un numar lipsist de inspiratie care ar fi potrivit pt uncocalar iar eu nu cred ca esti asa, nici cei care isi pun numere la nimereala nu imi plac. Cel mai bine ar fi sa iti pui un numar care sa iti placa si sa simbolizele ceva legat de viata ta (nume, an, zi nastere, porecla, initiale de la mai multe nume etc). De exemplu eu am pastrat numarul de la vechea masina care contine anul nasterii si prescurtarea de la numele de familie. Un prieten si-a pus la masina numar la rand si ia picat o combinatie tare nefericita(XX XX VAC) si acum cam vrea sa il schimbe ca fac multi misto de el, de exemplu eu ii zic ca a iesit cu vaca la plimbare

Avatar utilizator
ferocus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 01, 2008 6:39 pm

Mesaj de ferocus » Mar Iul 12, 2011 4:59 pm

Ca si culoare pt EVO recomand negrul in perspectiva in care politia rutiera cumpara aparatele cu laser.

La ce poate sa faca, Evo e totusi o masina destul de ieftina si am gasit pana acum suficiente elemente in care
s-a facut economie si nu a fost o idee buna (ex: pompa diferentialului central neprotejata, rolele intinzatoare din plastic,...)
Ambreiajul la modelele GSR e unul din ele. -> Modelul principal de Evo X este MR-ul cu cutie semiautomata iar GSR
a fost fabricat initial doar pt a omologa modelul pt raliuri.
Am cautat pe forumurile de mitsubishi evo si am gasit suficient de multe discutii cu ambreiaje cedate la 11-12000km chiar
si la masini nemodificate astfel incat sa trag concluzia ca nu e o intamplare cifra avansata de mine.

PS: Evo X nu e usor de parcat - ai doar o tura si un sfert de volan in lateral, iar hartile de la pedala de acceleratie sar de la 25% la 100% deschidere pe turatiile mici chiar daca apesi pedala "doar un pic"; un spatiu mai larg , fara trepte de urcat e taaaaaare bun
PS2: Daca iti cumperi modelul MR scapi de grija ambreiajului

Avatar utilizator
wall
Mesaje: 0
Membru din: Mie Dec 01, 2010 1:06 pm

Mesaj de wall » Mar Iul 12, 2011 11:51 pm

Felicitari pentru hotarare si sper sa o materializezi cat mai repede. O sa inveti sa zambesti larg de tot dupa ce o conduci.

Cat despre pitzi....

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori