Evo X Vs Restul.....
Am o intrebare pt posesorii (nu pt cei care au 10km cu el) de evo X. Daca as alege evo x, si sunt foarte aproape sa o fac, ce as avea in plus si ce as avea in minus fata de bmw 3 si audi 4 (si care mai vreti voi) la capitolul daily driving si trasee lung. Ca explicatie, fac des drumuri de 500km pe sens, plec dimineata pe la 3 si ma intorc seara pe la 20. Cat de confortabil este evo x la drumuri asa de lungi? viteza medie este ridicata. Am cerut comparativ cu audi si bmw pt ca aceste modele le cunosc. Dar totusi ma atrage evo.
- numai_silviu
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am
In primul rand trebuie sa ne spui daca te gandesti la evo cel de 295cp sau lancer, cel cu mai putini caluti (105,140 sau 143). Intreb pentru ca un posesor de lancer normal va spune ca este confortabila la drum lung, dar asfaltul sa fie perfect sau foarte bun. Pentru evo nu stiu cum sta treaba cu suspensiile si gropile. Comparatia o faci cu un audi normal sau superior ca echipare (S) ?
Eu zic sa o lasi balta. Un evo nu este facut pentru plimbari de 500km/zi. Uleiul se schimba relativ repede fata de bmw si audi, consuma cu muuuult peste audi si bmw(daca nu cumva te referi la m3 si rs4), masina te duce la destinatie incarcat de senzatii tari si nu relaxat.
Sincer daca chiar vrei ceva potrivit pentru ce faci, cumpara un citroen c5 3l HDi cu 240cp pune un cip care sa o duca la 300cp si gata. Ai cel mai bun comfort din clasa, un consum de 8-9%, schimburile la aproximativ 20 000 de km(daca nu ma insel), 0-100 in aproximativ 5-6 secunde(destul pentru depasiri) si la sfarsitul zilei ai garantata relaxarea.
Sincer daca chiar vrei ceva potrivit pentru ce faci, cumpara un citroen c5 3l HDi cu 240cp pune un cip care sa o duca la 300cp si gata. Ai cel mai bun comfort din clasa, un consum de 8-9%, schimburile la aproximativ 20 000 de km(daca nu ma insel), 0-100 in aproximativ 5-6 secunde(destul pentru depasiri) si la sfarsitul zilei ai garantata relaxarea.
Dupa cum a spus si colegul mai sus, depinde ce vrei de la masina, eu nu as lua EVO pentru ca e o caruta. Da e super tare, da arata bine, da bate multe masini germane si nu numai, da se poate modifica foarte mult si poti ajunge sa bati si masinile alea cu calutul cabrat, etc. Dar daca vrei sa mergi mult cu ea si in oras si pe afara, iti spun clar ca nu e confortabila, si e logic. Am mers cu EVO deci nu spun din auzite, merg cu a mea care are o suspensie foarte asemanatoare cu cea de EVO, si pot sa spun ca e cam prea rigida. Esti in siguranta pe curbe ca stii ca masina sta acolo dar exista si confort si stabilitate, un exemplu este Mercedes E 280 CDI care pe mine m-a impresionat in niste curbe pe Dealul Negru. Cel mai bine ar fi sa faci un drive test cu mai multe masini care se incadreaza in banii pe care ii ai si sa vezi care imbina utilul cu placutul. Succes
Si orice ar spune fanii EVO, si in oras, si in afara sunt obositoare. Sa merg cu un EVO in weekend asa la plimbare e ok, dar sa merg zilnic cu el, este foarte obositor. O masina cu cat mergi cu ea mai mult, vrei sa fie antifonata, sa fie confortabila si usor de condus.
Si orice ar spune fanii EVO, si in oras, si in afara sunt obositoare. Sa merg cu un EVO in weekend asa la plimbare e ok, dar sa merg zilnic cu el, este foarte obositor. O masina cu cat mergi cu ea mai mult, vrei sa fie antifonata, sa fie confortabila si usor de condus.
S-o luam in ordine. DA este vorba de EVO X nu de Lancer.
Cand ma refeream la confort nu vroiam sa zic ca vreau sa merg in puf. Dar nu vreau ca dupa 500km sa nu pot sa mai stau la o berica din cauza spatelui.
Ziceam de audi si bmw pt ca ele au modele cu tractiune 4x4 acceptabile, un confort bun (dupa parerea mea) si o tinuta sportiva. Dar parca evo este putin mai sus la tinuta sportiva si tractiune. Confortul la drum lung este pt mine singura nelamurire.
Cand ma refeream la confort nu vroiam sa zic ca vreau sa merg in puf. Dar nu vreau ca dupa 500km sa nu pot sa mai stau la o berica din cauza spatelui.
Ziceam de audi si bmw pt ca ele au modele cu tractiune 4x4 acceptabile, un confort bun (dupa parerea mea) si o tinuta sportiva. Dar parca evo este putin mai sus la tinuta sportiva si tractiune. Confortul la drum lung este pt mine singura nelamurire.
Eu zic ca oricat te-am sfatui noi aici , tot EVO o sa-ti iei . Din moment ce l-ai luat in considerare nu-l mai poti da la o parte , e contagios .
Confort , si nu neaparat puf, nu vei gasi sigur .
Banuiesc ca e mult mai rigida fata de un lancer , care si cu niste cauciucuri cu talon mare , tot te zdruncina la cea mai mica denivelare . Drumurile pe care spui ca le faci, ar trebui sa fie foarte bine asfaltate .
Stiu pe cineva care a schimbat deja un ambreiaj la EVO X in mai putin de 20 k km .
Daca vrei "altceva" mergi pe EVO . Eu asta as alege , cu toate ca nu-si face banii din punct de vedere calitativ . Nu ma refer la fiabilitate .
Daca vrei calitate, audi e solutia . Noul seria 3 arata destul de bine .
Confort , si nu neaparat puf, nu vei gasi sigur .
Banuiesc ca e mult mai rigida fata de un lancer , care si cu niste cauciucuri cu talon mare , tot te zdruncina la cea mai mica denivelare . Drumurile pe care spui ca le faci, ar trebui sa fie foarte bine asfaltate .
Stiu pe cineva care a schimbat deja un ambreiaj la EVO X in mai putin de 20 k km .
Daca vrei "altceva" mergi pe EVO . Eu asta as alege , cu toate ca nu-si face banii din punct de vedere calitativ . Nu ma refer la fiabilitate .
Daca vrei calitate, audi e solutia . Noul seria 3 arata destul de bine .
sa o luam de la capat :
- si Evolution (nu EVO X ) este tot Lancer
- si da cum spunea si BUGHY este contagios, al dracului de contagios
- probabil va trebui sa te pregatesti de revizii ceva mai dese si mai scumpe si sa schimbi consumabile muult mai des decat la un audi sau bmw
bafta in alegere si sper sa fie Evo sa ne impartasesti impresii la Jurnal de Bord.
- si Evolution (nu EVO X ) este tot Lancer
- si da cum spunea si BUGHY este contagios, al dracului de contagios
- probabil va trebui sa te pregatesti de revizii ceva mai dese si mai scumpe si sa schimbi consumabile muult mai des decat la un audi sau bmw
bafta in alegere si sper sa fie Evo sa ne impartasesti impresii la Jurnal de Bord.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori