Evo X Vs Restul.....

Utilizare, opinii, probleme si reparatii pentru Mitsubishi Lancer Evolution (toate generatiile)
Avatar utilizator
Jeff
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 12, 2007 3:28 pm
Contact:

Mesaj de Jeff » Mie Oct 21, 2009 12:01 am

Ca sa mai reducem din procentul de neincredere: am mers cu Evo IX pana la Bruxelles si inapoi, vreo 4000km. M-am simtit mai confortabil decat cu Skoda Octavia. Evo X e mai confortabil decat IX. Fa tu calculele.

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Vin Oct 23, 2009 1:20 am

In mod cert n-o sa te doara nimic cand cobori din Evo, indiferent cat mergi, poate doar sa faci un pic de febra musculara la mana dreapta in primii 1-2k km daca-ti iei cu cutie manuala. Bine, am exagerat un pic dar chiar intra greu in trepte si agata pana se lasa putin. Si dupa ce se lasa mai agata, in special cand e rece.

E o masina sport si treaba asta se simte atat cu bune cat si cu cateva rele dar vei vedea in timp ca nu sunt chestii serioase. De exemplu senzatia de caruta/lada de scule la denivelari e accentuata de plasticele de slaba calitate iar confortul acustic nu e un punct forte, insonorizant existand doar ici-colo in locurile esentiale, se aude motorul, se aude transmisia, evacuarea, vantul, zgomotul de rulaj si chiar si pasarile (bine, trebuie sa fii foarte atent ca sa auzi asta). Sfat: cu cotiera de la bancheta din spate coborata zgomotul e ceva mai mare, vei putea chiar auzi foarte bine pompa de la stropitoarele de parbriz.


QUOTE (BUGHY @ Oct 20 2009, 09:11 PM) Stiu pe cineva care a schimbat deja un ambreiaj la EVO X in mai putin de 20 k km .
Ambreiajele pica doar din anumite cauze, probabil ca sunt foarte proaste calitativ.

QUOTE (SickneS @ Oct 20 2009, 09:43 PM) sa o luam de la capat :

- si Evolution (nu EVO X ) este tot Lancer

- probabil va trebui sa te pregatesti de revizii ceva mai dese si mai scumpe si sa schimbi consumabile muult mai des decat la un audi sau bmw
Ne cantonam in niste chestii de marketing, spune-i "Evolution" daca vrei dar masina in cauza e a 10-a generatie de Lancer Evo, nu vad nici o problema in a-i spune Evo X.


Acum despre intretinere, in normativul servisului am inteles ca revizia obligatorie e la 15k km dar eu mai fac un schimb intermediar cam pe la 7-8k km, deh paranoic.

Revizii:
7-8k km: ~4,5 mil. - ulei motor + filtru ulei, manopera, tva
15k km: 8 mil. - ulei motor + filtru ulei, filtru aer, filtru polen (wtf?!), diverse, manopera, tva
15k cu uleiuri transmisie (cutie/diferentiale): ~12 mil. Nu stiu la cat trebuie schimbate astea, eu am cerut din cauza mentionata mai sus.

La uleiuri (motor + transmisie) am vazut ca umfla serios, poti reduce cu cel putin 2 mil. daca cumperi tu fix aceleasi produse si ii pui la punct daca-ti zic ca n-ai voie sa vii tu cu piese.

Diverse:
Placute de frana fata - 400 eur (18,5 mil. cu tva), spate - 18,5 mil.400 eur (18,5 mil. cu tva). Astea sunt nejustificat de scumpe.
Kit ambreiaj + volanta: - 700 + 400 eur (~65 mil. - piese, manopera, tva)

Asadar, daca nu dai 2 bani pe lemne, piei de crocodil roz, masaj la bilute si iti place sa auzi TOT atunci Evo X e pt. tine, e aproape geniala in materie de dinamica si singurul motiv pt. care o sa-ti doresti sa faci pauza de tigara e ca sa te urci din nou la volan.

A, inca o problema, consumul nu e exagerat insa rezervorul e cam mic, 55 litri, personal cel mai bine am reusit ~450 km cu un plin-plin (pana sa dea pe-afara) si cel mai putin undeva in jur de 280 km cu acelasi tip de plin.

Avatar utilizator
XTra
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 29, 2007 10:19 am

Mesaj de XTra » Vin Oct 23, 2009 10:06 am

mutumesc pt info.

Avatar utilizator
SickneS
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mar 13, 2008 12:53 pm

Mesaj de SickneS » Vin Oct 23, 2009 3:44 pm

@fastcarjunkie: nu ne cramponam de chestii legate de marketing, doar ca imi place sa le spun masinilor pe nume

eu unul imi doresc un evo, de fapt cine nu si-ar dori unul ... (poate doar cei ce au deja )

Avatar utilizator
fastcarjunkie
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Sep 09, 2008 1:33 pm

Mesaj de fastcarjunkie » Mar Oct 27, 2009 12:00 am

Cum vrei tu, dar totusi daca-i zici Evo X crezi e vreo confuzie?

Avatar utilizator
c6t9
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Mai 01, 2010 10:33 pm

Mesaj de c6t9 » Dum Mai 16, 2010 8:02 pm

?ncă mă uit după un EVO X, dar e drept că modelul ceva mai uman, MR. Cum e EVO X versus ceilalţi? Evo e o maşină de curse (era, acum a devenit c?t de c?t mai suportabilă). BMW, AUDI, MERCEDES sunt mărci premium sportive.

EVO vs EVO

http://importracing.de/img/galerie/Sportscars-09.pdf

EVO ?n vs. sub 300 de cai

http://www.youtube.com/watch?v=XZObYoEj ... r_embedded

EVO ?n vs. peste 300 de cai

http://www.youtube.com/watch?v=G_mqzfhz ... r_embedded

EVO ?n vs. pe 400m

http://www.youtube.com/watch?v=2bQfNmnq ... re=related

Desigur umblă ceva filme pe net unde EVO X SST e surclasat net de către STI la 0-100, dar din ce am văzut cam peste tot, nimeni nu ştie să folosească LC pe SST. ?mi pare rău că astfel de oameni emit apoi păreri despre maşini ?n calitate de jurnalişti.

Pe 400m SST stock a ieşit acolo 13.36, iar ?n primul link există şi alţi timpi, versiunea tunată bine la aproape 400 de cai (tot SST) are 12.72 - desi pare puţin, cine ştie cam ce putere trebuie să scazi zecimi pe 402m, ?nţelege.
Din ce am citit pe site, Importracing ?ncă nu oferă elemente de răcire a transmisiei, dar urmează. Cine vrea le găseşte aici.

Am mers cu noul STI. Că tot era vorba de confort, la 200 nu mai ziceai că stai ?ntr-un STI. Suspensia şi ea moale şi ok ?n oraş, deşi direcţia foarte tare, deci puţin disproporţionată intenţia lor de a avea o maşină ok şi ?n oraş, cam obosisem să iau de volan. Performanţa poate suficient de bună, dar nu m-a impresionat cu nimic, ba chiar a fost mai mult o dezamăgire.

EVO X vs. Lexus IS-F the M3 "killer" (?n visele lor).

http://www.youtube.com/watch?v=GCRwKv4q ... 1&index=44

http://www.youtube.com/watch?v=WKaE8ZQK ... =1&index=7

Pt. Lexus IS-F am avut nişte discuţii aprinse tot legat de sportivitate vs. performanţă pură. E o maşină foarte frumoasă, cu multă electronică, spectaculoasă, dar ca performanţă faţă de M3 ... Poate viitorul model va avea un şasiu mai bun. Pt. 2011 au un concept cu mult carbon, ?ncă nu ştiu ce poate. Mai nou am văzut şi comparativul GT-R cu LFA. E cel puţin stupid, Lexusul e de c?teva ori mai scump şi aproape deloc mai performant. Apoi LFA va fi ediţie limitată, v?ndut numai anumitor clienţi aleşi de către Lexus. GT-R e ?ncă cea mai interesantă maşină de curse a momentului.

Apropo de C5-ul nou la 240 de cai, volanul ăla mi se pare deosebit de imbecil. Nu ştiau ce să mai inventeze. ?n rest o maşină foarte atrăgătoare mai ales pe timp de criză şi pt. potenţiali clienţi ai mărcilor germane. Uitasem să precizez că stock maşina are 0-100 ?n 8s, deci p?nă la 5-6s mai e ceva drum. Oricum decent. Din păcate nu-i Audi la performanţe din astea.

E, una peste alta EVO X e o maşină reuşită şi o opţiune de luat ?n seamă. Nu mai pot spune la fel despre STI.

Scrie răspuns

Înapoi la “Lancer EVOlution”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori