"Iti poti cladi atasamentul fata de un brand sau de o marca in nenumarate feluri, dar ?n mod inevitabil totul incepe ?n copilarie, atunci cand nimic nu te opreste sa-ti desenezi propriii eroi care sa te salveze, la nevoie, de atacul monstrilor.
Si intotdeauna universul ludic al copilariei se va asocia cu cei puternici, corecti si de neinvins. Poate si pentru ca atunci totul este zidit pe o fundatie a dreptatii si fair play-ului nealterate de fructele pacatului, pe care le descoperi ceva mai tarziu. Iar unul dintre locurile unde gasesti astfel de manifestari si astazi este motorsportul. Gasesti aici cavaleri care nu se mai dueleaza cu morile de v?nt, ci cu timpul ? un adversar caruia ?i descoperi atuuri de-a lungul vietii.
Mitsubishi este unul dintre eroii care au acceptat provocarea timpului si au luptat cu armele adversarului pentru a-si duce la perfectiune arsenalul. Unul dintre eroii mei este Evolution, Lancer Evolution. L-am descoperit ?n copilarie, pe probele speciale, sfid?nd timpul si ?mbrac?ndu-se ?n glorie.
Mai t?rziu aveam sa ajung fata ?n fata cu a opta evolutie. Am socializat relativ putin cu ea, nu eram suficient de matur pentru a sta de vorba de la egal la egal. Am avut mai multe ?nt?lniri si cu a noua Evolutie. Ceva mai matur, dar si Lancer ?si mai slefuise aptitudinile. Pentru a va da o idee asupra prapastiei dintre mine si a noua evolutie, trebuie sa va povestesc prima ?nt?lnire.
Masina ma astepta ?n parcarea Mitsubishi, era o dupa-amiaza de vara. Destul de ?ncrezator ?n propriile forte, m-am apropiat fara pic de teama. Contact, am trezit propulsorul, l-am lasat pret de vreo 5 minute sa se ?ncalzeasca.
Linie dreapta, treapta ?nt?i, acceleratia la podea, treapta a doua, metal pe metal, a treia treapta si la un moment dat am fr?nat violent. Timpul si spatiul devenisera relative, aveau tendinta de a se comprima. M-am speriat, am oprit, m-am dat jos sa mai arunc o privire, dar nu prea ma ajutau picioarele? ?mi tremurau. Atunci am realizat ca ?mi doresc sa depasesc stadiul contemplativ.
Singur, ?n mod cert, poti avea doar impresia ca ?nveti sa conduci un Evolution si probabil vei trai cu aceasta impresie toata viata daca nu treci prin filtrul unor piloti adevarati.
Vei primi diverse recomandari, dar ?ti spun ca nimic nu se compara cu Lancer EVOLUTION Snow & Ice ? Wintertraining. Totul se ?nt?mpla ?n Finlanda, mai exact la Rovaniemi, Cercul Polar. Nu poti visa la un scenariu mai bun: peisaj arctic, piste desenate pe lacuri ?nghetate, piste care deseneaza figurine arhaice prin paduri, iar tot acest peisaj este maturizat ?ntr-un mod straniu de gerurile arctice.
Exista doar un singur mod de a te deplasa ?n siguranta acolo, Mitsubishi Lancer Evolution, dar trebuie sa ai grija, pentru ca esti tot timpul sub atenta supraveghere a lui Uwe Nittel ? vicecampion mondial de raliuri la grupa N si fost pilot oficial Mitsubishi. Tot el este cel care a conceput programul si gradul de dificultate a cursului, iar din acest punct de vedere cu greu poate fi egalat de altcineva.
Vorbim despre cel mai mare complex destinat cursurilor de pilotaj din Finlanda, cu o suprafata de 200 de hectare, pe care descoperi mai mult de 15 km de drumuri, ?mpartite ?n zone de manevrabilitate si probe speciale prin paduri. Examenul suprem ?l reprezinta proba speciala de 3,3 km pe care pot rula ?n paralel 3 masini, ?n genul traseului amenajat la Race of Champions, si circuitul tehnic de mare viteza de 8 km amenajat pe un lac ?nghetat.
Mai era un singur pas, si anume sa vad cum ma descurc cu Lancer Evolution si cu pneurile de iarna Kumho echipate cu cuie. Eram usor emotionat, pentru ca ma aflam la un milimetru de momentul ?mplinirii unui vis de o viata, dar si pentru ca totul urma sa fie analizat de un vicecampion mondial, iar driftul cu tractiune integrala e cu totul altceva."
Lancer Evolution Wintertraining
- Fişiere ataşate
-
- 11q4464.jpg (124.71 KiB) Vizualizat de 5943 ori
-
- r5k9377.jpg (143.02 KiB) Vizualizat de 5942 ori
-
- mg_0694.jpg (183.55 KiB) Vizualizat de 5941 ori
-
- mg_0398.jpg (170.97 KiB) Vizualizat de 5932 ori
-
- mg_0145.jpg (150.95 KiB) Vizualizat de 5970 ori
-
- kuvia_radalta_kev_t_2008_1228.jpg (220.12 KiB) Vizualizat de 5921 ori
-
- kuvia_radalta_kev_t_2008_1221.jpg (202.01 KiB) Vizualizat de 5935 ori
-
- img_7590.jpg (146.39 KiB) Vizualizat de 5948 ori
-
- img_7573.jpg (162.01 KiB) Vizualizat de 5959 ori
-
- img_6271.jpg (124.83 KiB) Vizualizat de 5913 ori
-
- img_4242.jpg (191.92 KiB) Vizualizat de 5947 ori
-
- img_4229.jpg (166.98 KiB) Vizualizat de 5915 ori
-
- img_4225.jpg (159.06 KiB) Vizualizat de 5917 ori
-
- img_4213.jpg (141.95 KiB) Vizualizat de 5920 ori
-
- img_4167.jpg (185.44 KiB) Vizualizat de 5928 ori
-
- img_4166.jpg (181.73 KiB) Vizualizat de 5918 ori
-
- img_4165.jpg (170.13 KiB) Vizualizat de 5938 ori
-
- img_4164.jpg (177.02 KiB) Vizualizat de 5961 ori
-
- img_4163.jpg (179.58 KiB) Vizualizat de 5946 ori
-
- img_4072.jpg (212.12 KiB) Vizualizat de 5938 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori