2008 Mitsubishi L200 , albastru-gri
de o saptamina sunt si eu proprietar de L200 ... ma rog, inca nu sunt propietar ca nu-s trecut pe carte ...
sincer, eu cautam un Hilux, din motive de bena mai mare si reputatie de "indestructibila" ...
ba chiar spuneam ca nu-mi place noul model cu rotunjimi nedemne de un tractor ...
si uite-ma cu ce pasamite nu-mi placea ...
masina e din 2008, are 90 si un pic de mii la bord (nu ma intrebati cit de reali sunt ca nu stiu) e gri metalizat (eu i-as zice albastru gri) si arata rezonabil pentru o masina care a fost "de firma" ... cind m-oi invrednici sa-i fac niste poze o sa le incarc aici ...
de mers merge OK (la cit ma pricep eu), nu troncane, nu are zgomote ciudate, cel putin la prima vedere ...
intra frumos in viteza, cupleaza 4x4 (nu m-am aventurat in noroaie inca)
i-am schimbat stopul spate stinga care avea o ciupitura (cel dreapta era schimbat si acum arata amindoua la fel) ... aici o sa spun ca cine a avut-o a facut o ghidusie la stopul spate (a se citi o improvizatie) si nu se aprinde stopul pe pozitie (la frina se aprinde) ... am vazut ca mufa respectiva
(cea de pe masina, mama) are unul dintre locasele in care intra pinii de pe mufa de la stop care pare ars ... o schimb la prima ocazie ...
a trebuit sa-i schimb holder-ele de la centurile de siguranta ca nu se mai inchideau si nu-mi placea situatia ...
daca tot am ajuns la dezmembrari am schimat si nucile de la manete asa ca acum am superselect in loc de easy select ...
ar mai fi de schimbat becurile de iluminare a bordului (zona butoanelor de la aeroterma, etc), de curatat bordul (fantele de aerisire arata jalnic, prafuite ca naiba), de pus filtru de polen (traiasca mitsu.ro care da sfaturi) ...
si probabil scuturi de metal pe dedesubt ca masina o sa iasa pe cimp si sleauri si nu se stie ...
acu sa vedem cum ma descurc cu ea ...
numai bine,
dan
sincer, eu cautam un Hilux, din motive de bena mai mare si reputatie de "indestructibila" ...
ba chiar spuneam ca nu-mi place noul model cu rotunjimi nedemne de un tractor ...
si uite-ma cu ce pasamite nu-mi placea ...
masina e din 2008, are 90 si un pic de mii la bord (nu ma intrebati cit de reali sunt ca nu stiu) e gri metalizat (eu i-as zice albastru gri) si arata rezonabil pentru o masina care a fost "de firma" ... cind m-oi invrednici sa-i fac niste poze o sa le incarc aici ...
de mers merge OK (la cit ma pricep eu), nu troncane, nu are zgomote ciudate, cel putin la prima vedere ...
intra frumos in viteza, cupleaza 4x4 (nu m-am aventurat in noroaie inca)
i-am schimbat stopul spate stinga care avea o ciupitura (cel dreapta era schimbat si acum arata amindoua la fel) ... aici o sa spun ca cine a avut-o a facut o ghidusie la stopul spate (a se citi o improvizatie) si nu se aprinde stopul pe pozitie (la frina se aprinde) ... am vazut ca mufa respectiva
(cea de pe masina, mama) are unul dintre locasele in care intra pinii de pe mufa de la stop care pare ars ... o schimb la prima ocazie ...
a trebuit sa-i schimb holder-ele de la centurile de siguranta ca nu se mai inchideau si nu-mi placea situatia ...
daca tot am ajuns la dezmembrari am schimat si nucile de la manete asa ca acum am superselect in loc de easy select ...
ar mai fi de schimbat becurile de iluminare a bordului (zona butoanelor de la aeroterma, etc), de curatat bordul (fantele de aerisire arata jalnic, prafuite ca naiba), de pus filtru de polen (traiasca mitsu.ro care da sfaturi) ...
si probabil scuturi de metal pe dedesubt ca masina o sa iasa pe cimp si sleauri si nu se stie ...
acu sa vedem cum ma descurc cu ea ...
numai bine,
dan
nu vreau sa deschid un topic nou la probleme asa ca intreb aici poate ma indruma cineva ...
masina a venit doar cu o cheie la care nu merge telecomanda ... am fost sa schimb bateria si tanti de la magazin mi-a verificat-o si a zis ca ar fi buna ...
unde as putea sa comand o cheie cu/fara telecomada insa cu cip ?
si inca o chestie: mi se abureste parbrizul enervant desi am aeroterma pornita si nu e pe recirculare ... cum naiba scap de asta ?
masina a venit doar cu o cheie la care nu merge telecomanda ... am fost sa schimb bateria si tanti de la magazin mi-a verificat-o si a zis ca ar fi buna ...
unde as putea sa comand o cheie cu/fara telecomada insa cu cip ?
si inca o chestie: mi se abureste parbrizul enervant desi am aeroterma pornita si nu e pe recirculare ... cum naiba scap de asta ?
Salut,
Mult noroc la masina. Sa nu iti para rau ca ti-ai luat L200. Eu acum am cumparat un Hilux (nu e modelul nou ci din 2000) dar sincer imi placea mai mult L200-le. Nu stiu daca ai facut bine sa schimbi nuca de la reductor din easy select cu super select, difera intre ele si la repezeala nu vei gasi pozitia corecta. Referitor la inchiderea centrala, cauta unul care monteaza alarme/inchideri centrale si iti va verifica sistemul. POate problema nu e cheia. Referitor la parbriz aburit, vezi sa nu iti ajunga umezeala la interior (in spatele bordului, sub mocheta) astfel incat sa ai atata ceata in masina.
Bafta
Mult noroc la masina. Sa nu iti para rau ca ti-ai luat L200. Eu acum am cumparat un Hilux (nu e modelul nou ci din 2000) dar sincer imi placea mai mult L200-le. Nu stiu daca ai facut bine sa schimbi nuca de la reductor din easy select cu super select, difera intre ele si la repezeala nu vei gasi pozitia corecta. Referitor la inchiderea centrala, cauta unul care monteaza alarme/inchideri centrale si iti va verifica sistemul. POate problema nu e cheia. Referitor la parbriz aburit, vezi sa nu iti ajunga umezeala la interior (in spatele bordului, sub mocheta) astfel incat sa ai atata ceata in masina.
Bafta
merci de urari !
2 poze micsorate sa mearga upload-ul ...
nu stiu din ce motive cheia a inceput sa functioneze, adica merge telecomanda ...
ce ma enerveaza e ca geamurile fata urca pina la un moment dat dupa care se opresc ...
probabil ca trebuie curatate/unse macaralele sau caile de rulare ale geamurilor ... ori butoanele de la usa soferului s-o fi uzat ...
2 poze micsorate sa mearga upload-ul ...
nu stiu din ce motive cheia a inceput sa functioneze, adica merge telecomanda ...
ce ma enerveaza e ca geamurile fata urca pina la un moment dat dupa care se opresc ...
probabil ca trebuie curatate/unse macaralele sau caile de rulare ale geamurilor ... ori butoanele de la usa soferului s-o fi uzat ...
- Fişiere ataşate
-
- 4.jpg (92.01 KiB) Vizualizat de 3547 ori
-
- 001.jpg (92.96 KiB) Vizualizat de 3533 ori
QUOTE (ache3 @ Jan 7 2013, 03:19 PM) ce ma enerveaza e ca geamurile fata urca pina la un moment dat dupa care se opresc ...
probabil ca trebuie curatate/unse macaralele sau caile de rulare ale geamurilor ... ori butoanele de la usa soferului s-o fi uzat ...
Da-le pana jos fara oprire si apoi ridica-le treptat in pasi mici pana le inchizi complet. Si apoi o sa mearga pana sus . Si cursa de la geamuri are o memorie , care probabil s-a resetat
probabil ca trebuie curatate/unse macaralele sau caile de rulare ale geamurilor ... ori butoanele de la usa soferului s-o fi uzat ...
Da-le pana jos fara oprire si apoi ridica-le treptat in pasi mici pana le inchizi complet. Si apoi o sa mearga pana sus . Si cursa de la geamuri are o memorie , care probabil s-a resetat
am facut asa insa de ficare data cind urc geamurile (in special fata, spatele merge normal) se opresc la mijlocul cursei si incep sa coboare ...
am banuit ca e din cauza senzorului de "obstacol" care opreste geamurile in caz ca-si prinde careva capul/mina (sau alte membre) cind se ridica geamurile ...
n-ar fi asa o problema, e mai degraba un mic deranj ... cred ca o curatare ar rezolva trebusoara ... ma rog, asa sper eu
am banuit ca e din cauza senzorului de "obstacol" care opreste geamurile in caz ca-si prinde careva capul/mina (sau alte membre) cind se ridica geamurile ...
n-ar fi asa o problema, e mai degraba un mic deranj ... cred ca o curatare ar rezolva trebusoara ... ma rog, asa sper eu
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori