Outlander 2013 - 2.2 Diesel

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Vin Aug 21, 2015 10:32 am

QUOTE (Alex44 @ Aug 20 2015, 12:30 PM) S-a mai "lasat" motorul, cand e noua consuma mai mult. In plus, dupa fiecare revizie, masina se simte mai bine. De aia facem reviziile, ca uleiul e plin de impuritati si nu mai lubrefiaza (frecari=>consum suplimentar). Filtrul de aer e imbacsit si devine restrictiv (mai greu de aspirat in motor=>consum suplimentar)...doar ca toate astea se degradeaza treptat, si nu bagi de seama cresterea graduala a consumului sau degradarea performantelor.

Indiferent de consum, ma gandesc sa schimb filtrele de aer mai repede, cred ca in 15000km in Romania inghite mai mult praf decat in 30000 in alte parti.

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Vin Aug 21, 2015 10:44 am

QUOTE (malusdacus @ Aug 20 2015, 01:42 PM) Mulțam de aprecieri !
Mi a ajuns mașina ! Merge excelent ! Consum mai mare decât in carte ! Cred ca e si normal !
Din păcate am mai citit si pe forumurile din străinătate despre problema cu AC ul la modelul nou !
Sper sa nu ma atingă si pe mine !
Chipintaci!


Vad ca iti place topicul meu, e ok.
Nu reiau discutii despre cum se calculeaza consumurile de catre producatori, cum mint unii mai mult decat altii..insa in mod normal ar trebui sa iti arate cam 2L peste cel din carte (daca esti din Bucuresti). La fel a fost si la Lancer 2.0DID. Desigur, depinde pe unde, cum si cat mergi. In timp nu pot spune ca am sesizat o scadere a consumului - iti poti da seama doar daca verifici/resetezi consumul mediu pe perioade lungi de timp.

Al tau e model 2014 sau 2015, daca a fost o problema cu AC-ul, ma astept sa fi fost rezolvata deja.


Avatar utilizator
malusdacus
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 12, 2015 4:03 pm

Mesaj de malusdacus » Vin Aug 21, 2015 11:08 am

Model 2014. Deocamdată singura problema , minora , a fost pe Transalpina , cand , din cauza unei ceți foarte dense , a trebuit sa
Merg foarte încet , si a început sa clipească in bord imaginile de la sistemul 4WD. Am tras pe dreapta pentru 5 min si a fost totul OK

Avatar utilizator
uly_acdc
EVO I
Mesaje: 2
Membru din: Lun Feb 04, 2008 9:04 pm

Mesaj de uly_acdc » Mie Sep 09, 2015 12:36 am

48,000 km

Inainte de concediu 2 mici incidente, unul din vina mea. Doar bara fata zgariata - am deschis deja dosar la casco cu regres la rca .
In concediu cineva mi-a infundat portiera spate, cu usa.
Dupa concediu...multa sanatate celui care mi-a tras o cheie pe aceeasi portiera in parcare la Auchan...si mi-a infundat-o pe cealalta...

In rest toate bune: Nu mai calculasem de vreo 2 ani consumul la pompa asa ca am facut-o acum: 6.15% mers prin Bg (400 km, fara autostrazi); 5.98% mers prin Ro (500 km din care vreo 200 pe autostrada). Nu merg tare - fiind cu copii in masina - insa nu ma asteptam sa fie chiar atat ( pe bord nu imi amintesc sa fi vazut sub 7, ba chiar 8 pe alocuri).

Avatar utilizator
eco_ionut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Sep 11, 2008 1:46 pm

Mesaj de eco_ionut » Mie Sep 09, 2015 8:06 am

Salut! Eu am un Outlander 2.0 DID din 2007. La inceput ma luam dupa ce scrie pe bord si ma speriasem rau de consum. Dar la pompa mi-am dat seama ca e f bun pentru tipul de masina. De fapt la mine se apropie foarte mult de ce scrie in carte. Sunt diferente de 0.5 L % . Deoarece la Outlander se reseteaza tot timpul consumul mediu e greu sa iti arate pe bord ceva credibil . Mai avem in familie un L200 din 2009. La ala nu se reseteaza consumul mediu decat manual. Acolo chiar arata un consum mediu apropiat de unul facut la pompa.
In rest numai bine si multi KM fara probleme.
Salutare!

Avatar utilizator
Bogdan Radu Dumi
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 20, 2014 9:27 pm

Mesaj de Bogdan Radu Dumi » Dum Sep 20, 2015 1:07 am

Am 8 luni de când am cumpărat outlander - ul 2.2D A/T și nu min pot folosi duzele de stropit parbrizul. S-au colectat sau altceva ca am încercat sa le desfund dar tot degeaba.
Cred ca trebuie sa le schimb.
Oare sunt în garanție și ele sau trebuie plătite?
Voi aveți aceasta problema cu duzele?

Avatar utilizator
radool
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Aug 08, 2013 11:29 pm

Mesaj de radool » Dum Sep 20, 2015 1:20 am

aproape totul este in garantie, du-te la service inainte sa le strici incercand sa le desfunzi
si eu suspectez ca s-au descentrat un pic, dar le voi verifica la revizie.

un MARE neajuns la mine este faptul ca navigatia din fabrica e mult in urma fata de situatia de la noi, si Mitsubishi nu considera ca ar fi normal sa upgradeze hartile nici macar la nivelul la care erau strazile atunci cand am luat eu masina. O sa le fac o scrisoare oficiala, intai lor, apoi la Mitsubishi intl, apoi probabil voi ajunge la OPC.. a costat destul de mult si e complet inutilizabila in bucuresti, fiindca lipseste podul basarab si eu stau in zona...

Avatar utilizator
oktav
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Iul 16, 2017 12:57 pm

Mesaj de oktav » Sâm Sep 30, 2017 10:54 am

La outlander model 2014 diesel 4wd consumul îmi scade sub 6% la drum lung doar dacă ascult de indicația de Shift din bord, la 1500 ture! Altfel, dacă schimb la 2000, am peste 8%. Nu am încercat încă sa calculez la un plin. Totuși nu e cam subturata la 1500? Risc depuneri de koks? Un mecanic mi-a zis ca e riscant și pt ambreiaj, altul mi-a zis că e ok, că înseamnă că acolo e cuplul optim stabilit de producător. Păreri?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori