Outlander 2004 Noul Membru
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Si cum am promis, lancerul are un fratior mai mare un outlander din 2004, 154000 km care l-am luat special pt a avea in familie un 4x4, precizez ca masina am cumparato lovita iar pretul (masina+reparatie+platforma+piese) ma dus 3500 euro. Are motorul de 2.4 benzina + GPL secvential si sunt foarte multumit de el un consum in oras pe gpl cam 16% iar afara 11%. Masina are o tinuta de drum exemplara, iar interiorul este impecabil. Pozele o sa va spuna totul, iar reparatie mia luat 6 saptamani cu participarea mea directa, tin sa precizez ca masina este 100% functionala dpdv.
- Fişiere ataşate
-
- 220220131118.jpg (884.56 KiB) Vizualizat de 3171 ori
-
- 220220131117.jpg (865.46 KiB) Vizualizat de 3178 ori
-
- 220220131115.jpg (1008.98 KiB) Vizualizat de 3158 ori
-
- 220220131114.jpg (992.25 KiB) Vizualizat de 3155 ori
-
- 220220131113.jpg (1011 KiB) Vizualizat de 3177 ori
-
- 220220131111.jpg (878.88 KiB) Vizualizat de 3161 ori
-
- 120120131026___Copy.jpg (1.23 MiB) Vizualizat de 3193 ori
-
- large_1349090333371392422.jpg (241.19 KiB) Vizualizat de 3189 ori
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
1 pretul masini a fost 850 euro. taxa de mediu a fost achitata de fostul prop.
2 airbagurile sunt inlocuite total.(nu mintite cu siguranta)
3 piesele sunt luate second de pe alte masini dar au avut mici avari si de aceea nu are o linie perfecta, dar avand in vedere ca nu am reparato in reperezentanta sunt multumit.
2 airbagurile sunt inlocuite total.(nu mintite cu siguranta)
3 piesele sunt luate second de pe alte masini dar au avut mici avari si de aceea nu are o linie perfecta, dar avand in vedere ca nu am reparato in reperezentanta sunt multumit.
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Sper sa nu ma fi injurat careva ca azi outlanderul mia facut probleme la cutia automata adica cand schimba din treapta a 2 spre 3 smuceste si schimba undeva la 4000 turati, si in bord oscileaza semnul D cu N, am fost la vestitul Samer arabul din Timsioara si mia zis ca undeva pierde presiunea de ulei. AM UITAT sa va zic ca din accident cutia a avut o fisura la capacul din aluminiu unde sunt valvele de ulei l-am sudat l-am luat la plan dar se pare ca acum cand se incalzeste uleiul, pierde presiunea si uita sa schimbe. Maine o sa dau baia jos sa incerc sa mai strang suruburile sa vad daca reusesc sa apropri capacul mai mult. Va arat si niste poze facut in timpul reparatie trecute cand am crezut ca am rezolvato .
- Fişiere ataşate
-
- 010220131080.jpg (1.31 MiB) Vizualizat de 3158 ori
-
- 010220131075.jpg (644.76 KiB) Vizualizat de 3153 ori
-
- 010220131078.jpg (899.23 KiB) Vizualizat de 3159 ori
Nu vreau sa te dezamagesc, dar tu te-ai bagat la o treaba care in general e negastigatoare, adica sa resuscitezi o masina care probabil ca a fost dauna totala.
Daca reusesti sa ramai la 3500Eur cheltuiti pt a o face sa mearga ok, nu e rau, dar daca mai haleste 1-2000 eur, ajunge la pretul uneia intregi.
Dupa parerea mea, daunele totale merita sa le repari pt uz propriu doar daca:
- epava ramane cu lonjeroanele drepte
- motorul + transmisia raman intregi
- ai timp si pricepere sa te implici personal in reparatie
Daca le repari ca sa le vinzi... e alta poveste.
Tabla stramba nu e o problema pt ca daca nu ai pretentii mari la aspectul final se repara din ciocan si sudura + ceva piese de la dezmembrari, dar la partea mecanica poate sa devina scumpa distractia, mai ales ca nu e un passat 1.9 TDI care sa se vanda la kilogram in parcurile de dezmembrari
Noi am avut la firma un megane pe care l-a pus pe capota un coleg iar asigurarea l-a dat ca dauna totala pt ca valoarea reparatiei + vopsitului ajungea la valoarea masinii.
Epava a luat-o un prieten si i-a refacut tablaria. (schimbat tot tavanul din dezmembrari + indreptat aripi si usi pe o parte)
Dar masina aia mergea impecabil, chiar daca tavanul atingea tetierele dupa accident.
Oricum, bafta multa si sper sa nu mai ai alte surprize.
Daca reusesti sa ramai la 3500Eur cheltuiti pt a o face sa mearga ok, nu e rau, dar daca mai haleste 1-2000 eur, ajunge la pretul uneia intregi.
Dupa parerea mea, daunele totale merita sa le repari pt uz propriu doar daca:
- epava ramane cu lonjeroanele drepte
- motorul + transmisia raman intregi
- ai timp si pricepere sa te implici personal in reparatie
Daca le repari ca sa le vinzi... e alta poveste.
Tabla stramba nu e o problema pt ca daca nu ai pretentii mari la aspectul final se repara din ciocan si sudura + ceva piese de la dezmembrari, dar la partea mecanica poate sa devina scumpa distractia, mai ales ca nu e un passat 1.9 TDI care sa se vanda la kilogram in parcurile de dezmembrari
Noi am avut la firma un megane pe care l-a pus pe capota un coleg iar asigurarea l-a dat ca dauna totala pt ca valoarea reparatiei + vopsitului ajungea la valoarea masinii.
Epava a luat-o un prieten si i-a refacut tablaria. (schimbat tot tavanul din dezmembrari + indreptat aripi si usi pe o parte)
Dar masina aia mergea impecabil, chiar daca tavanul atingea tetierele dupa accident.
Oricum, bafta multa si sper sa nu mai ai alte surprize.
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
Initial imi facusem un calcul la 1500euro piesele si 500 euro vopsitul, dar pana sa iau masina si sa cumpar piesele respectivul a vandut si am luat din alta parte la un alt pret si am ajuns cu ele in 2000 euro. Sper sa am noroc maine sa repar cutia ca daca nu am puso.
PS am observat acum pe seara ca merge fara probleme cutia, probleme apar ziua cand este temperatura mare afara si se incinge uleiul HELP.
Si masina am luato so tin nu vreau so vand.
PS am observat acum pe seara ca merge fara probleme cutia, probleme apar ziua cand este temperatura mare afara si se incinge uleiul HELP.
Si masina am luato so tin nu vreau so vand.
- evocris2006
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Dum Ian 31, 2010 11:44 pm
ETAPELE RESUSCITARII......
- Fişiere ataşate
-
- 140220131106.jpg (833.58 KiB) Vizualizat de 3149 ori
-
- 130220131101.jpg (713.9 KiB) Vizualizat de 3153 ori
-
- 060220131092.jpg (999.31 KiB) Vizualizat de 3150 ori
-
- 280120131070.jpg (1.05 MiB) Vizualizat de 3149 ori
-
- 190120131066.jpg (1.1 MiB) Vizualizat de 3146 ori
-
- 190120131065.jpg (1.12 MiB) Vizualizat de 3152 ori
-
- 190120131067.jpg (984 KiB) Vizualizat de 3152 ori
-
- 150120131046.jpg (976.14 KiB) Vizualizat de 3149 ori
-
- 120120131021.jpg (1.17 MiB) Vizualizat de 3149 ori
-
- 120120131026___Copy__2_.jpg (1.23 MiB) Vizualizat de 3149 ori
-
- large_1349090333371392422__2_.jpg (241.19 KiB) Vizualizat de 3151 ori
QUOTE (evocris2006 @ Feb 25 2013, 09:49 PM) PS am observat acum pe seara ca merge fara probleme cutia, probleme apar ziua cand este temperatura mare afara si se incinge uleiul HELP.
Nu stiu cum e cutia automatica la Outlander, dar de exemplu pe Jeep Cherokee / Liberty, cutia automatica are 2 filtre de lichid, unul in interior si altul in exteriorul cutiei, si daca nu ma insel are si un radiator pt lichidul de transmisie.
Vezi sa nu aibe asa ceva si Outlanderul dar sa lipseasca sau sa fie obturat.
Nu stiu cum e cutia automatica la Outlander, dar de exemplu pe Jeep Cherokee / Liberty, cutia automatica are 2 filtre de lichid, unul in interior si altul in exteriorul cutiei, si daca nu ma insel are si un radiator pt lichidul de transmisie.
Vezi sa nu aibe asa ceva si Outlanderul dar sa lipseasca sau sa fie obturat.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 16 vizitatori