2013 Outlander 2.4

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Feb 18, 2013 12:29 pm

probabil ca folosirea unui lichid de parbriz corespunzator (-30 gr C) ar elimina necesitatea unei interventii DIY elaborate.

Avatar utilizator
nini
EVO I
Mesaje: 1
Membru din: Mie Mai 21, 2008 10:01 pm

Mesaj de nini » Lun Feb 18, 2013 5:58 pm

eu aveam jetexpert de -30 grade si tot a inghetat din cauza fantelor din carenajul rotii prin care intra toata apa care apoi ingheata pe furtun.
nu stiu la outlander unde este rezervorul, dar probabil este in acelasi loc.

Avatar utilizator
RACINGCODE
EVO I
Mesaje: 4
Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am

Mesaj de RACINGCODE » Lun Feb 18, 2013 6:29 pm

Datorita ventilarii aerului temperatura pe suprafata vasului scade mult sub -30.
La 5-6 grade Celsius daca sufla vantul si varsati apa curata pe jos o sa inghete, in toata masa ei.
Solutia este o serpentina electrica trecuta prin vasul de stropitor sau una ca la Mercedesurile mai vechi cu antigel cald de la motor.

Avatar utilizator
davidb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2013 1:17 pm

Mesaj de davidb » Lun Mar 25, 2013 9:02 am

QUOTE (rgogonea @ Dec 10 2012, 08:38 PM) In sfarsit am ajuns acasa . Am fost pana la Kiev in Ukraina , cam 1200 km dus-intors. Consum de carburant 8,8 -9 %. Calcul facut plin la plin (pe bord indica cu 200-300 ml mai putin).
Vremea a fost.... nu foarte prietenoasa .... viscol , polei, -5 grade. Tot acest drum am condus in regim 4WD auto. Masina s-a comportat exemplar.
Acum la intoarcere, se dezghetase soseaua, aici in Russia, si am cam calcat-o putin , mergand cu pilotul automat activat, la 100 km /h , o calcam in depasiri ,si vreau sa spun ca e ok . Acel timp , de la 100 km/h- la 150km/h este foarte scurt , nici nu iti dai seama ca urca asa de repede....
Am mers pe Russia cu navigatia masinii. Este super!!!! Stie cineva se gasesc harti cu Romania sau UE? Aici am doar pe Russia..
Dar iar trebuie sa precizez ..... Este zgomotoasa!!!!!


QUOTE (rgogonea @ Dec 18 2012, 06:27 PM) Salutari !!!!!
Chiar nu stie nimeni nimic despre harti,pentru acest model?

Va salut,

Eu am hartile EU inclusiv romania la outalnder-ul nou. Daca merg doar copiate de pe card ti le pot trimite. Nu am scos pana acum cardul din unitate, Este o procedura anume pt asta? Totodata am si cd-ul original pt restore la navigatie primit de la dealer, banuiesc ca sunt si aici aceste harti...

Am vazut mai devreme putin o confuzie intre lock si low. Lock este unul din modurile de tractiune. Low este o pozitie a schimbatorului de pe cutie si este ultima dupa D, este vorba de reductor. am folosit low mai mult ca sa ma joc dar este o diferenta mare intre D si L.

Este adevarat, eu nu am benzina ci diesel dar sunt convins ca e acelasi lucru.

Numai bine .

Avatar utilizator
Radu39
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 03, 2013 8:35 pm

Mesaj de Radu39 » Mie Apr 03, 2013 8:58 pm

Problema la masina asta, pe langa ca nu-mi plac designul exterior, nici pretul, este ca absolut toate cotierele sint mai joase decat la modelul precedent, imi este imposibil sa imi tin coatele confortabil, sint si foarte inalt e adevarat, 1.93 m.

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Lun Noi 04, 2013 6:54 pm

Salutari lume!!!!
Am mai cumparat un Outlander din 2011 tot 2.4, imi place mai mult decat cel nou (care l-a luat sotia )

Avatar utilizator
HarryE
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 05, 2008 3:15 pm

Mesaj de HarryE » Lun Noi 11, 2013 1:26 pm

Ai facut rost de harti? Nu stiu daca se pot pune simultan si hartile de EU si cele de Rusia. Din cit tin minte, partitia de harti era destul de plina cu hartile EU (9 Gb).
Ar fi o solutie sa iti cumperi un SSD cu interfata ATA, (HDD Hitachi Automotive Grade e destul de greu de gasit) si sa pui pe el hartile EU si sa il schimbi după ce treci granita.
Altfel, mi-e teama ca daca incerci sa pui hartile EU le pierzi pe cele cu Rusia. Dar le poti restaura de pe un backup...
Se poate incerca.


Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Mar Noi 12, 2013 5:32 pm

QUOTE (HarryE @ Nov 11 2013, 02:26 PM) Ai facut rost de harti? Nu stiu daca se pot pune simultan si hartile de EU si cele de Rusia. Din cit tin minte, partitia de harti era destul de plina cu hartile EU (9 Gb).
Ar fi o solutie sa iti cumperi un SSD cu interfata ATA, (HDD Hitachi Automotive Grade e destul de greu de gasit) si sa pui pe el hartile EU si sa il schimbi după ce treci granita.
Altfel, mi-e teama ca daca incerci sa pui hartile EU le pierzi pe cele cu Rusia. Dar le poti restaura de pe un backup...
Se poate incerca.
Nu. Inca nu am facut rost de harti, dar am fost la Paris acum vreo luna si am cumparat un Garmin si functioneaza super bine pe UE (Ro nu are (: )

Avatar utilizator
davidb
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Feb 18, 2013 1:17 pm

Mesaj de davidb » Mie Ian 29, 2014 2:31 pm

Salut Razvan,

nu mi-ai spus de harti cand am vorbit de alarma

eu am hartile de europa pe masina. asa a venit ea. spune-mi cum pot sa ti le dau si o fac cu placere

Avatar utilizator
rgogonea
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 21, 2012 2:05 pm

Mesaj de rgogonea » Joi Feb 06, 2014 10:10 am

QUOTE (davidb @ Jan 29 2014, 04:31 PM) Salut Razvan,

nu mi-ai spus de harti cand am vorbit de alarma

eu am hartile de europa pe masina. asa a venit ea. spune-mi cum pot sa ti le dau si o fac cu placere
Salut! Nu stiu cum. Probabil cand voi venii in Romania. Multumesc frumos! Poate atunci iti voi da si eu hartile cu Russia.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori