2013 Outlander 2.4
salutare
felicitari in primul rand pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos si fara incidente
masina arata intr-un mare fel
e ciudat,mai citeam pe forum problema antifonarii la mitsubishi.Eu am o carisma din 1995,si am facut comparatie cu wv,audi si mercedes,si sincer e mult mai silentioasa carisma in interior decat anumite modele de la celelalte marci..eu unul sunt chiar multumit de acest aspect,probabil modelele mai vechi sa fie mai calitativ fabricate...
inca o data felicitari pentru achjizitie si speram sa nu te dezamageasca o data cu trecerea timpului
cu respect
calv ree
felicitari in primul rand pentru achizitie,sa o stapanesti sanatos si fara incidente
masina arata intr-un mare fel
e ciudat,mai citeam pe forum problema antifonarii la mitsubishi.Eu am o carisma din 1995,si am facut comparatie cu wv,audi si mercedes,si sincer e mult mai silentioasa carisma in interior decat anumite modele de la celelalte marci..eu unul sunt chiar multumit de acest aspect,probabil modelele mai vechi sa fie mai calitativ fabricate...
inca o data felicitari pentru achjizitie si speram sa nu te dezamageasca o data cu trecerea timpului
cu respect
calv ree
Sa o stapanesti sanatos.
Ai dat o groaza de bani pe ea, insa sper sa-si merite banii intr-un fel sau altul. stai in Rusia unde ai ierni lungi si grele asa ca ai nevoie de o masina pe care te poti baza.
am vazut ca ai si un Pajero sport. cum ti se pare asta noua prin comparatie? mie Pajero sport mi s-a parut o masina f reusita.
PS: am vazut ca ai 3 masini. vinde-le pe toate si ia-ti un Land Cruiser! .
Ai dat o groaza de bani pe ea, insa sper sa-si merite banii intr-un fel sau altul. stai in Rusia unde ai ierni lungi si grele asa ca ai nevoie de o masina pe care te poti baza.
am vazut ca ai si un Pajero sport. cum ti se pare asta noua prin comparatie? mie Pajero sport mi s-a parut o masina f reusita.
PS: am vazut ca ai 3 masini. vinde-le pe toate si ia-ti un Land Cruiser! .
cum ti se pare cutia CVT ? ce ne poti spune despre consum ?
pretul mi se pare .... dar ce conteaza ? tu sa fii sanatos, sa te bucuri de ea si s ao schimbi cand o sa ai tu chef
eu am un outlander modelul anterior 2.4 CVT 170 CP, cumparat in 2010 din Germania, reexportat din Ucraina. sunt multumit de masina
astept parerea ta despre dinamica si pe urma ti-o spun si pe a mea
pretul mi se pare .... dar ce conteaza ? tu sa fii sanatos, sa te bucuri de ea si s ao schimbi cand o sa ai tu chef
eu am un outlander modelul anterior 2.4 CVT 170 CP, cumparat in 2010 din Germania, reexportat din Ucraina. sunt multumit de masina
astept parerea ta despre dinamica si pe urma ti-o spun si pe a mea
Salut!!! Godaro!!!
Iti pot spune ca masina este dinamica,urca bine in depasiri, sta bine pe sosea (chiar daca am cauciucuri de iarna 215/70/16), ca si consum am scos 11,3 mixt (am facut calculul plin la plin), in primii 400 km.
Acum masina are 500 km si imi indica mediu 9.8.
La sfarsitul saptamanii merg pana la Kiev in Ukraina, atunci voi avea ceva mai mult de mers , si pot spune mai multe despre masinuta..
Cat despre cutie nu pot reprosa nimic , schimba bine si destul de repede. Are o frana de motor buna (doar din padelele de la volan poti skimba, din cutie nu ai regim manual). Se simte frana de motor chiar si atunci cand franezi lent ,doar din pedala.
Aceasta masina este una scumpa, si nu te simti ca intr-o masina scumpa. Dar la pretul asta de aici din Russia, nu ai ce cumpara (suv de acest nivel).
Iti pot spune ca masina este dinamica,urca bine in depasiri, sta bine pe sosea (chiar daca am cauciucuri de iarna 215/70/16), ca si consum am scos 11,3 mixt (am facut calculul plin la plin), in primii 400 km.
Acum masina are 500 km si imi indica mediu 9.8.
La sfarsitul saptamanii merg pana la Kiev in Ukraina, atunci voi avea ceva mai mult de mers , si pot spune mai multe despre masinuta..
Cat despre cutie nu pot reprosa nimic , schimba bine si destul de repede. Are o frana de motor buna (doar din padelele de la volan poti skimba, din cutie nu ai regim manual). Se simte frana de motor chiar si atunci cand franezi lent ,doar din pedala.
Aceasta masina este una scumpa, si nu te simti ca intr-o masina scumpa. Dar la pretul asta de aici din Russia, nu ai ce cumpara (suv de acest nivel).
E "Low" sau "Lock"?
Nu stiu cum e la Outlanderul nou, dar cel din 2007=> are 3 moduri de tractiune selectabile electronic.
2WD - tractiune fata
4WD AUTO - tractiune integrala gestionata electronic, by default trage fata dar in functie de aderenta calculatorul muta tractiunea si pe spate pana la un raport de 60-40 (F-S).
4WD LOCK - blocheaza electronic diferentialul central pe un raport 50-50 (se decupleaza automat daca depasesti 80-90km/h parca)
Denumirea de "LOW" la masinile cu tractiune integrala se refera la demultiplicarea cutiei.
Daca sa zicem ca pe modul normal (numit HIGH) rulezi intr-o anumita treapta la 2000rpm cu 40km/h iar raportul de demultiplicare pe LOW e de 1:2, atunci daca cuplezi pe LOW, tot la 2000rpm in aceeasi treapta vei rula cu 20km/h.
Daca te uiti la celelalte masini 4x4 pe care le ai, au maneta pe care scrie 4H - 4L - etc...
Nu stiu cum e la Outlanderul nou, dar cel din 2007=> are 3 moduri de tractiune selectabile electronic.
2WD - tractiune fata
4WD AUTO - tractiune integrala gestionata electronic, by default trage fata dar in functie de aderenta calculatorul muta tractiunea si pe spate pana la un raport de 60-40 (F-S).
4WD LOCK - blocheaza electronic diferentialul central pe un raport 50-50 (se decupleaza automat daca depasesti 80-90km/h parca)
Denumirea de "LOW" la masinile cu tractiune integrala se refera la demultiplicarea cutiei.
Daca sa zicem ca pe modul normal (numit HIGH) rulezi intr-o anumita treapta la 2000rpm cu 40km/h iar raportul de demultiplicare pe LOW e de 1:2, atunci daca cuplezi pe LOW, tot la 2000rpm in aceeasi treapta vei rula cu 20km/h.
Daca te uiti la celelalte masini 4x4 pe care le ai, au maneta pe care scrie 4H - 4L - etc...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori