2008 Outlander 2.4 Mivec Cvt Silky White

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
mivec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 12:48 am

Mesaj de mivec » Vin Feb 11, 2011 5:41 pm

salut. revin dupa ceva timp, in care nu prea am mai condus outlanderul, ci un peugeot 407 2.0 hdi. chestia e urmatoarea:
masina iese din garantie in martie acu, si m-am dus azi la casa auto iasi sa o verifice daca ar fi ceva de rezolvat pe garantie.
Las masina azi dimineata, ramane sa ma sune ei pe la ora 13. Ma suna, imi explica destul de evaziv anumite probleme pe care le semnalasem eu pentru verificare si ma duc acolo sa vad exact.Tin sa mentionez ca marea firma casa auto iasi nu e capabila sa-mi indice locul mufei aux din masina, sau macar daca am sau nu am o astfel de mufa. De cand am luat masina, din 2008 tot ii intreb si nu au reusit sa se intereseze de acest subiect cu seriozitate, ca atunci cand au luat banii pe masina.
Asa, deci ajung acolo, s-a rezolvat o parte din probl semnalate prin deschiderea de comenzi catre Bucuresti ca cei de acolo sa aprobe sau nu daca respectivele piese intra pe garantie: pivot si brat stg fata, switch-uri incalzire scaune. cat despre gresat geamuri nimic. Tot respectul pentru domnul Daniel Condrea de le receptie service hyundai, care tocmai azi ii tinea locul domnului George Burete de la receptie service mitsubishi. Raspuns despre mufa aux: se afla pe muchia ecranului.Eu zic: nu e aia, aia e pt altceva, pt o cheie digitala cand se face udate la harti(am citit pe net),cand bag cablul in ea nu se aude nimic. Dl Condrea zice: NU AVEM CABLU , sa vin eu cu cablul data viitoare si sa le demonstrez ca intr-adevar nu se aude si dupa aia mai vedem sa cad jos nu alta.Vai mama lor casa auto nu sunt in stare de nimic decat sa ia bani. BUN, plec, ma enervez si ce ma gandesc:ma duc acasa, iau cablul si ma duc la Dl Condrea sa ii arat ca nu se aude mufa indicata de ei.Ajung intr-o ora inapoi si surpriza: NU SE POATE ! zice dl Condrea, nu pot sa-l deranjez pe colegul ca probabil e ocupat cu o alta programare,programarea dumneavoastra a expirat.Nu a vrut sa se deranjeze de pe confortabilul sau scaun, in showroom nefiind nici un client, sa mearga 20 de metri pana la masina sa ii arat ca nu se aude.M-am enervat, am plecat trantind usa. Vai de capul lor !
In alta ordine de idei, are cineva mufa aux in masina? Pe ecran butonul aux este activ dar nu stiu cum as putea conecta ceva la sistem.Am mai gasit o mufa dupa cautari pe net, in partea din spate a consolei centrale pe interiorul capacului de plastic, o mufa cu 4 sau 5 fire albastre, cu mai multi pini 6 parca, e mufa mama, stiti ce e aia? Va multumesc !
Fişiere ataşate
08022011_001_.jpg
08022011_001_.jpg (436.19 KiB) Vizualizat de 3498 ori
08022011.jpg
08022011.jpg (437.46 KiB) Vizualizat de 3500 ori

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Lun Feb 14, 2011 8:04 am

Frate, tocmai ai rezolvat 50% din problema AUX si nu ai dat search pe forum...
Uite AICI si restul rezolvarii!

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Feb 14, 2011 11:03 am

QUOTE (mivec @ Feb 11 2011, 05:41 PM) salut. revin dupa ceva timp, in care nu prea am mai condus outlanderul, ci un peugeot 407 2.0 hdi


ei ... !? cum ti se mai pare benzinarul CVT, mai este racheta ?

si eu "provin" tot de pe un dieselar si din cauza asta misu' mi se pare cam lenes... cred ca (,) cutia CVT e setata mai mult catre consum si confort decat catre performanta. ma intreb daca au aparut optimizari pentru softul CVT.

pe de alta parte, nu pot decat sa sper ca aceasta lentoare a CVT este benefica pe termen lung pentru fiabilitate. ma uit la colegii cu diesel PSA / manuala si vad ca se inmultesc problemele cu ambreiajul. ceea ce mi se pare si oarecum normal, tinand cont ca motorul ala trage ca un taur. acelasi lucru nu pot spune despre cei 170 ponei ai nostri hraniti cu jaratec: CVT nu ii ajuta mai deloc

pe de alta parte imi place rafinamentul motorului si confortul CVT, pesemne ca imbatranesc ...

Avatar utilizator
mivec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 12:48 am

Mesaj de mivec » Lun Feb 14, 2011 3:39 pm

QUOTE (Monitor_R @ Feb 14 2011, 08:04 AM) Frate, tocmai ai rezolvat 50% din problema AUX si nu ai dat search pe forum...
Uite AICI si restul rezolvarii!
da, multumesc mult, adaptorul ala cu 3 rca-uri costa 300 lei la casa auto is. Poate sa mai astepte.

Avatar utilizator
mivec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 12:48 am

Mesaj de mivec » Lun Feb 14, 2011 4:02 pm

QUOTE (godaro @ Feb 14 2011, 11:03 AM) ei ... !? cum ti se mai pare benzinarul CVT, mai este racheta ?

si eu "provin" tot de pe un dieselar si din cauza asta misu' mi se pare cam lenes... cred ca (,) cutia CVT e setata mai mult catre consum si confort decat catre performanta. ma intreb daca au aparut optimizari pentru softul CVT.

pe de alta parte, nu pot decat sa sper ca aceasta lentoare a CVT este benefica pe termen lung pentru fiabilitate. ma uit la colegii cu diesel PSA / manuala si vad ca se inmultesc problemele cu ambreiajul. ceea ce mi se pare si oarecum normal, tinand cont ca motorul ala trage ca un taur. acelasi lucru nu pot spune despre cei 170 ponei ai nostri hraniti cu jaratec: CVT nu ii ajuta mai deloc

pe de alta parte imi place rafinamentul motorului si confortul CVT, pesemne ca imbatranesc ...
Da, foarte cursiv si frumos accelereaza, la fel ca la inceput, eu am observat ca aceasta cutie are o anumita capacitate de ''invatare'' a mai multor moduri de a conduce.Adica, daca merg normal, 1500-2000rpm, daca vreau sa depasesc in forta apare un delay destul de mare intre apasarea pedalei si depasirea propriu-zisa. Daca o apas pe la 4000 de cateva ori in modul auto sau daca dau pe modul manual si o tin cateva minute pe la 3000-4000, daca vreau sa depasesc in forta, cutia va raspunde mult mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie. Acest comportament am observat ca e valabil si la 40 km/h si la 150 km/h.
Intrebare: la cvt se schimba uleiul ?

Tre sa zic si despre antifonarea aproape inexistenta a acestei masini, comparand-o cu peugeot 407 si nissan pathfinder. La inceput nu imi dadeam seama, dar acum ca le-am condus pe toate una dupa alta e o diferenta enorma in ceea ce priveste zgomotul de rulaj si cel al suspensiilor.

Avatar utilizator
godaro
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Iun 15, 2010 10:26 pm

Mesaj de godaro » Lun Feb 14, 2011 5:40 pm

QUOTE (mivec @ Feb 14 2011, 04:02 PM) daca vreau sa depasesc in forta apare un delay destul de mare intre apasarea pedalei si depasirea propriu-zisa.

pai eu am observat lag-ul asta tot timpul, nu stiu de ce ti se pare tie ca este conjunctural. Si asta din 2 motive:

-in primul rand pentru ca CVT "gandeste" in permanenta raportul optim de demultiplicare plus turatia motorului care sa confere cel mai mic consum in regimul respectiv. Evident, cu exceptia "pedalei la fund" unde CVT nu mai gandeste nimic, ci doar executa, iar RPM sare in 6000 fara proteste. Ei, in atari conditii exista un "lag de gandire" pana cand sistemul gandeste si comanda cutiei (raportul optim de demultiplicare) si motorului (necesarul optim de turatii) resursele necesare demarajului "cerut" de pedala. probabil ca ai observat ca in demaraje mai lente, RPM pot scade iar masina sa accelereze - un fenomen foarte bizar pentru un sofer obisnuit cu cutii cu pinioane si rapoarte fixe. din acest motiv exista padelele: pentru a cere un raport de demultiplicare predefinit, care nu mai necesita gandirea sistemului si care sa asigure rapoarte fixe ale cutiei. in acest regim RPM cresc odata cu viteza, la fel ca in cazul cutiilor cu pinioane (manuale sau auto)

-un al 2-lea lag exista in interiorul cutiei, intrucat sistemul CVT isi modifica diametrul (raportul de demultiplicare) conform cerintelor de sarcina de mai sus (mai mic pentru viteza, mai mare pentru tractiune). probabil ca trecerea aceasta se face cu un lag, nu are cum sa fie instant. cu toate acestea sunt convins ca in modul manual acest lag este mai mic, mult mai mic decat in cazul unei cutii manuale. pun pariu ca eu (un neavenit) pot schimba treptele din padele mai repede decat orice "manuala". sistemul este bun, dar probabil ca prin convertorul de cuplu se pierde 10-15% din putere

CVT este strict pentru consum si pentru confort. la viteze de croaziera moderate la 120 km/h obtin consumuri de 8.5-9.0 L 100, doar cu putin mai mare decat variantele diesel de 2.2.

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Lun Feb 14, 2011 5:57 pm

QUOTE (mivec @ Feb 14 2011, 03:39 PM) da, multumesc mult, adaptorul ala cu 3 rca-uri costa 300 lei la casa auto is. Poate sa mai astepte.
Da ce trebuie sa iei de la ei ?!?
Si mai mult tu ai mai mult nevoie de un jack stereo de 3,5 ca sa-l bagi intr-o sursa externa gen MP3 player...
Deci daca treci un cablu de la mufa aia (respectand codul de conectare) pana in cotiera pe dedesubt te rezolvi fara cine stie ce costuri...

Avatar utilizator
mivec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 12:48 am

Mesaj de mivec » Sâm Dec 29, 2012 10:33 am

Salutari si sarbatori fericite tuturor !
Outlander-ul a ajuns pe la vreo 80.000 km in care am schimbat amortizoarele pt ca bunicul meu, care conduce zilnic masina, zice, ce, tu mai pui frana la gropi cu masina asta? . In rest nici o problema.
In principiu as dori sa mai achizitionez inca un outlander sh cu motor diesel 2.0 vag, am gasit cam la 10-11 mii euro.
V-as ruga sa ma sfatuiti in legatura cu acest pas , va multumesc.

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Dum Ian 06, 2013 11:47 pm

Din ce am observat mi se pare ca e mai apreciata motorizarea 2.2 PSA - ai putea-o considera o optiune.

Avatar utilizator
mivec
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Mar 09, 2008 12:48 am

Mesaj de mivec » Joi Feb 28, 2013 7:11 pm

Salutare, sa va explic, celor care au 2.4 cvt, cum sta treaba cu uleiul acestei minunate cutii. Desi imi aparea de ceva timp, cu intermitenta, martorul check engine in bord, am cam neglijat acest lucru, si au trecut cam multi km de la aparitia martorului. ce sa-i fac asa e cand nu conduci tu masina respectiva. Merg la casa auto iasi, vb in prealabil la telefon cu dl Burete care imi zice ca diagnoza e cam 100 de lei cu tot cu tva, iar la urma sa vad pe factura ca e fara tva, aveam de platit 130 si ceva de lei. Nu mai conteaza oricum, pt ca nu am platit nimic, mi-au facut un card si a fost gratis, dar nu e frumos sa faci asa ceva, parerea mea. Asa, eroarea era de ulei uzat, hai sa schimbam uleiul. Oricum trebuia sa fac revizia, asa ca mi-au facut o estimare cu piese si manopera.

ulei motor - 240 5l
filtru ulei - 56
filtru aer - 221
filtru polen - 160
bujii - 151 buc
ulei cvt - 768 8l
antigel - 248 8l
silicon etansare cvt 393
manopera 6.1 ore - 732

total piese 3123.8 lei

Fiind un pret exorbitant la piese, si spunandu-mi dl Burete ca vai masina arata deplorabil dpdv tehnic,ca uleiul de motor e praf ca e f innegrit total fals nu sunt orb, probabil a vrut sa ma sperie si sa bag chiar atunci masina la ei, m-am dus la Autopit iasi, cu care colaborez de ceva timp, si mi-au dat asa:

ulei motor - 170 5l
filtru ulei - 20
filtru aer - 55
filtru polen - 35
bujii - 250 4 buc ngk
ulei cvt - 380 7l - eneos cvt-f
garnitura cvt - 90

total 1000 lei, zic eu ca e altceva !

Fiind cam suparat pe acest pret, m-am dus la Servunion , stiind de al lor 4007, si mi-au oferit, cu piesele mele, 4.3 ore de manopera. Super ! si te lasa si in service, sunt f amabili, si-au schimbat atitudinea cu 180 grade fata de acum un an cam asa.
Bun, se face revizia, dar cu uleiul asta e altceva, trebuie incalzita cutia la 70-80 gr cu laptopul pe masina si motorul pornit,
dupa ce se scoate uleiul pe la buson. Da am ramas cu garnitura e sigilata cine vrea o dau.
Uleiul nou se toarna pe la joja ATF si gata treaba.
Total 1000 piese 423 manopera . Va dati seama cum era sa platesc 3000+ piese si manopera.

In concluzie, aveti grija de masinile voastre, nu aruncati cu bani la dealeri, schimbati uleiul cvt la timp, pt ca acest ulei nu e ca cel obisnuit de AT, el creeaza aderenta intre cureaua metalica si role, nu lubrifiaza.

Se simte diferenta cu uleiul nou, raspuns mai prompt la acceleratia, cursivitate mai multa in functionare.

acu m-am uitat , daca nu se intelege oferta casa auto era de 3200 si ceva cu tot cu 732 manopera

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori