2006 Mitsubishi Outlander 2.0 135CP Blue
Va prezint al meu Mitsu Outtie nascut in 2006 si cu buletin din martie 2007.
L-am luat de la Tiriac Auto Rulate, teoretic mai am 2 ani de garantie la Mitsubishi si in paralel un an de garantie la Tiriac. Garantie pe viata de la Tiriac ca nu a avut seriile schimbate, nu a fost afectata structura de rezistenta, nu a fost rasturnat.
Va fi folosita ca masina de concedii, in oras doar in weekend si in cazuri accidentale.
E varianta completa (nu-mi place cuvantul "full") care include climatic, computador de bord, tapiterie piele, scaune fata incalzite, jante aliaj 17".
Motorul este 2.0l benzina 135cp.
Nu prea este sportiva dpdv al puterii, este decenta ca si acceleratii, imi place mult rau ca are cuplu destul de jos, trage ok de la 2000rpm chiar si in a 4-a, ok nu indeajuns pentru depasiri dar e ok.
Eu fac comparatia cu masina de servici cu care merg zilnic, o Toyota Auris 1.6 124cp care sub 3500rpm e mai puturoasa ca un matiz... Dupa e adevarat ca se dezlantuie.
Imi place awd ca la accelerari mai tari nu se ridica fata, practic ai senzatia de accelerare a unui tren.
Mai intrebati-ma si raspun
L-am luat de la Tiriac Auto Rulate, teoretic mai am 2 ani de garantie la Mitsubishi si in paralel un an de garantie la Tiriac. Garantie pe viata de la Tiriac ca nu a avut seriile schimbate, nu a fost afectata structura de rezistenta, nu a fost rasturnat.
Va fi folosita ca masina de concedii, in oras doar in weekend si in cazuri accidentale.
E varianta completa (nu-mi place cuvantul "full") care include climatic, computador de bord, tapiterie piele, scaune fata incalzite, jante aliaj 17".
Motorul este 2.0l benzina 135cp.
Nu prea este sportiva dpdv al puterii, este decenta ca si acceleratii, imi place mult rau ca are cuplu destul de jos, trage ok de la 2000rpm chiar si in a 4-a, ok nu indeajuns pentru depasiri dar e ok.
Eu fac comparatia cu masina de servici cu care merg zilnic, o Toyota Auris 1.6 124cp care sub 3500rpm e mai puturoasa ca un matiz... Dupa e adevarat ca se dezlantuie.
Imi place awd ca la accelerari mai tari nu se ridica fata, practic ai senzatia de accelerare a unui tren.
Mai intrebati-ma si raspun
- Fişiere ataşate
-
- IMG_0396.JPG (56.25 KiB) Vizualizat de 4767 ori
-
- IMG_0397.JPG (54.25 KiB) Vizualizat de 4766 ori
alex, modifica te rog titlul topicului dupa model: http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.php?t=583
Done, sorry...
Azi am facut revizia la Outtie la MIT Motors Berceni. Oamenii de acolo sunt cu adevarat speciali, eu nu am mai asistat la o revizie asa de amanuntita, s-a verificat absolut tot.
Am cerut in mod special sa verifice daca masina a avut vreun accident. Nu a avut ABSOLUT nici-un incident.
Au schimbat uleiul cu Mobil 5w40, filtrele de aer si polen, s-a completat la lichidul de frana si servodirectie, au verificat nivelurile de ulei in diferentiale si cutia de viteze si au completat o idee la cel de pe spate. S-au gresat glisierele si verificat placutele de frana, s-au verificat becuri, etc, etc, etc.
A durat aproape 3 ore, a costat 830 RON cu tot cu tva. Pretul mi se pare ok, nici prea mare nici prea mic. Filtrul de aer mi s-a parut exorbitant 160 RON + TVA. Data aviatoare imi cumpar filtrul de aer si uleiul separat.
Am reglat pedala de ambreiaj sa tina jos ca tinea prea sus si nu imi placea.
Nu am putut sa dau nici-o atentie, nu au vrut sa primeasca nimic. Si programarea s-a facut de pe o zi pe alta. Am stat tot timpul langa/sub masina, nu a comentat nimeni nimic.
Masinuta este in stare zeiss acum. Me happy.
Azi am facut revizia la Outtie la MIT Motors Berceni. Oamenii de acolo sunt cu adevarat speciali, eu nu am mai asistat la o revizie asa de amanuntita, s-a verificat absolut tot.
Am cerut in mod special sa verifice daca masina a avut vreun accident. Nu a avut ABSOLUT nici-un incident.
Au schimbat uleiul cu Mobil 5w40, filtrele de aer si polen, s-a completat la lichidul de frana si servodirectie, au verificat nivelurile de ulei in diferentiale si cutia de viteze si au completat o idee la cel de pe spate. S-au gresat glisierele si verificat placutele de frana, s-au verificat becuri, etc, etc, etc.
A durat aproape 3 ore, a costat 830 RON cu tot cu tva. Pretul mi se pare ok, nici prea mare nici prea mic. Filtrul de aer mi s-a parut exorbitant 160 RON + TVA. Data aviatoare imi cumpar filtrul de aer si uleiul separat.
Am reglat pedala de ambreiaj sa tina jos ca tinea prea sus si nu imi placea.
Nu am putut sa dau nici-o atentie, nu au vrut sa primeasca nimic. Si programarea s-a facut de pe o zi pe alta. Am stat tot timpul langa/sub masina, nu a comentat nimeni nimic.
Masinuta este in stare zeiss acum. Me happy.
QUOTE (alx)Am reglat pedala de ambreiaj sa tina jos ca tinea prea sus si nu imi placea.
Deci se poate regla ambreiajul.
La CZ3, in Expozitiei nu s-a putut...
Si eu vreau sa-i vizitez pe cei din Metalurgiei...
Am vazut masina ta la rulate, m-am tot uitat la ea ) ...frumoasa, pret bun, ingrijita, dar nu era versiunea Turbo care mi-a placut mie si care este peste toate outlanderele vechi sau noi.
Bafta!
Deci se poate regla ambreiajul.
La CZ3, in Expozitiei nu s-a putut...
Si eu vreau sa-i vizitez pe cei din Metalurgiei...
Am vazut masina ta la rulate, m-am tot uitat la ea ) ...frumoasa, pret bun, ingrijita, dar nu era versiunea Turbo care mi-a placut mie si care este peste toate outlanderele vechi sau noi.
Bafta!
- alexander55
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Apr 22, 2008 9:21 pm
Am citit ce ai scris despre service'ul din Berceni. Voi merge si eu acolo . Eu unul, numai probleme am avut cu Coltul meu. 2 flat-tires intr-o saptamana (nu are roata de rezerva). Astazi cand ma intoceam de la serviciu, ploua torential, mergeam bara la bara cu aerul conditionat fixat pe "rece" ca sa se dezabureasca geamurile. Dintr-o data am observat ca s-au aburit geamurile si ca indicatorul "termometrului-radiator" tipa ca nebunul.... am tras pe dreapta si ghici ce... Aerul conditionat nu mai functiona , si nici ventilatorul de la radiator. Abia dupa 30 minute am reusit sa plec de pe loc... altfel o abandonam si-mi vedeam de drum.
Intrebare pentru toti... dupa ce inchideti geamurile, si motorul electric intra in repaus, auziti un zgomot? de parca s-ar zgudui geamul?
Intrebare pentru toti... dupa ce inchideti geamurile, si motorul electric intra in repaus, auziti un zgomot? de parca s-ar zgudui geamul?
salutare!
vad ca vorbiti de service Metalurgiei. eu am ajuns pe la ei cu defect de montaj la pompa de apa si pierdeam antigel, iar masina nu avea 1.000 Km. am avut inima cat un purice cand mi-au demolat toata partea dreapta a motorului (sub vasul de expansiune), pana la distributie. demolatul a mers bine, dar tot am crezut ca fac infarct pana au adunat-o la loc!
oamenii s-au purtat excelent, iar echipa de mecanici stie carte. m-au lasat sa imi fac damblaua si sa stau langa masina. de altfel asa i-am si ales.
au si un electrician super tare, care a corectat montajul alarmei.
am lasat si eu atentia de service la mecanici, iar cand am plecat am regasit-o in cartea de garantie. mai rar asa ceva!
am mai spus pe undeva prin forum, am urmarit mecanicii sa vad cum se poarta cu masinile care nu aveau stapanii cu ele. s-au bucurat de toata atentia mecanicilor, ca si cum ar fi fost insotite.
am mentinut foarte bine contactul cu service-ul prin email.
vizitati-i cu incredere, dar nu cand ma programez si eu!!!! :-D
acum am 5.000Km, masina merge impecabil dupa parerea mea, insa am constat cu surprindere ca nu stiu sa cobor pante relativ abrupte. care ma puteti ajuta?
vad ca vorbiti de service Metalurgiei. eu am ajuns pe la ei cu defect de montaj la pompa de apa si pierdeam antigel, iar masina nu avea 1.000 Km. am avut inima cat un purice cand mi-au demolat toata partea dreapta a motorului (sub vasul de expansiune), pana la distributie. demolatul a mers bine, dar tot am crezut ca fac infarct pana au adunat-o la loc!
oamenii s-au purtat excelent, iar echipa de mecanici stie carte. m-au lasat sa imi fac damblaua si sa stau langa masina. de altfel asa i-am si ales.
au si un electrician super tare, care a corectat montajul alarmei.
am lasat si eu atentia de service la mecanici, iar cand am plecat am regasit-o in cartea de garantie. mai rar asa ceva!
am mai spus pe undeva prin forum, am urmarit mecanicii sa vad cum se poarta cu masinile care nu aveau stapanii cu ele. s-au bucurat de toata atentia mecanicilor, ca si cum ar fi fost insotite.
am mentinut foarte bine contactul cu service-ul prin email.
vizitati-i cu incredere, dar nu cand ma programez si eu!!!! :-D
acum am 5.000Km, masina merge impecabil dupa parerea mea, insa am constat cu surprindere ca nu stiu sa cobor pante relativ abrupte. care ma puteti ajuta?
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori