Scris: Dum Iul 03, 2011 12:30 pm
Salutare tuturor!
Sint inca un nou forumist la Mitsu.ro si in plus si nou proprietar de Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite . Masina o am din 18 iunie si am parcurs 1700 km cu ea pina acum (am folosit-o doar pentru drumuri in afara orasului).
As vrea sa spun ca desi nu sint neaparat un fan declarat Mitsubishi , acest forum mi-a fost de mult ajutor in alegerea masinii pe care planuiam s-o cumpar de ceva vreme , desi varianta echipata cu motorul Diesel Mitsubishi a aparut de mai putin de un an la noi.
Fireste ca am avut o "lista scurta" de modele din care am avut de ales,dar alegerea nu a fost usoara;nu o sa intru in amanunte,dar vreau sa spun ca pina acum cred ca am facut o alegere buna.
O sa prezint si eu niste prime impresii,care fireste sint atit pozitive,cit si mai putin pozitive ( asta pentru ca nu le pot spune negative totusi,inca).
Impresii pozitive :
- Motor Diesel vivace , silentios si care "trage" de pe la 1600-2000 rpm,lucru care te face sa uiti ca esti intr-o masina de 1700 kg atunci cind accelerezi;
-Masina incapatoare , cu buna vizibilitate la drum (oglinzile retrovizoare sint enorme ),chiar si catre haion ;
-Masina bine insonorizata (la drum lung nu prea aud decit suieratul turbinei la accelerari si zgomotul vintului) ;
-Suspensii confortabile,cu tenta ferma insa , ceea ce favorizeaza comportamentul rutier al masinii (fireste ca centrul de greutate ridicat al masinii are un cuvint greu de spus in ruliul masinii la schimbarile bruste de directie);
-Instrumente si comenzi de bord pozitionate intuitiv si lizibile ;
-Scaune confortabile , ergonomice si cu sprijin lateral bunicel ;
-Schimbator de viteze precis (doar dintr-a 5-a intr-a 4-a mi s-a mai intimplat sa nimeresc intr-a 6-a,dar asta probabil din cauza ca nu sint obisnuit eu cu 6 trepte de viteza),avind cursa scurta;
-Desi masina are gabaritul maricel , m-am obisnuit destul de repede sa ma incadrez bine cu ea in trafic (cu exceptia partii din fata ,datorita botului lung si plonjat al masinii);
-Masca frontala tip "jet fighter" mi se pare foarte reusita (chiar daca grila trapezoidala nu este neaparat originala);
Impresii mai putin pozitive :
- Grafica display-ului central dintre cele 2 cadrane de bord este cam rudimentara (asta este valabil doar pentru echiparea Invite);
- Plasticele de pe fetele portierelor , de pe praguri si de prin portbagaj se zgirie foarte usor (la mine s-au zgiriat de la primul drum si asta fara eforturi prea mari );
-Minerele usilor nu sint prea solide,incit daca te agati de ele se cam desfac din imbinarea lor;
-Tapiteria scaunelor si mocheta de jos fiind negre se pot murdari foarte usor si nu prea arata durabile;
Cit despre consum,cred ca este prea devreme sa comentez ceva - mai trebuie sa mai fac inca vreo citeva mii de km ca sa se stabilizeze consumul.
Cam astea sint primele mele observatii;asa cum spuneam,pe ansamblu Outlander pare sa fie o masina durabila si (sper) fiabila .
Toate cele bune,
Sint inca un nou forumist la Mitsu.ro si in plus si nou proprietar de Outlander 2.2 DI-D Mivec Invite . Masina o am din 18 iunie si am parcurs 1700 km cu ea pina acum (am folosit-o doar pentru drumuri in afara orasului).
As vrea sa spun ca desi nu sint neaparat un fan declarat Mitsubishi , acest forum mi-a fost de mult ajutor in alegerea masinii pe care planuiam s-o cumpar de ceva vreme , desi varianta echipata cu motorul Diesel Mitsubishi a aparut de mai putin de un an la noi.
Fireste ca am avut o "lista scurta" de modele din care am avut de ales,dar alegerea nu a fost usoara;nu o sa intru in amanunte,dar vreau sa spun ca pina acum cred ca am facut o alegere buna.
O sa prezint si eu niste prime impresii,care fireste sint atit pozitive,cit si mai putin pozitive ( asta pentru ca nu le pot spune negative totusi,inca).
Impresii pozitive :
- Motor Diesel vivace , silentios si care "trage" de pe la 1600-2000 rpm,lucru care te face sa uiti ca esti intr-o masina de 1700 kg atunci cind accelerezi;
-Masina incapatoare , cu buna vizibilitate la drum (oglinzile retrovizoare sint enorme ),chiar si catre haion ;
-Masina bine insonorizata (la drum lung nu prea aud decit suieratul turbinei la accelerari si zgomotul vintului) ;
-Suspensii confortabile,cu tenta ferma insa , ceea ce favorizeaza comportamentul rutier al masinii (fireste ca centrul de greutate ridicat al masinii are un cuvint greu de spus in ruliul masinii la schimbarile bruste de directie);
-Instrumente si comenzi de bord pozitionate intuitiv si lizibile ;
-Scaune confortabile , ergonomice si cu sprijin lateral bunicel ;
-Schimbator de viteze precis (doar dintr-a 5-a intr-a 4-a mi s-a mai intimplat sa nimeresc intr-a 6-a,dar asta probabil din cauza ca nu sint obisnuit eu cu 6 trepte de viteza),avind cursa scurta;
-Desi masina are gabaritul maricel , m-am obisnuit destul de repede sa ma incadrez bine cu ea in trafic (cu exceptia partii din fata ,datorita botului lung si plonjat al masinii);
-Masca frontala tip "jet fighter" mi se pare foarte reusita (chiar daca grila trapezoidala nu este neaparat originala);
Impresii mai putin pozitive :
- Grafica display-ului central dintre cele 2 cadrane de bord este cam rudimentara (asta este valabil doar pentru echiparea Invite);
- Plasticele de pe fetele portierelor , de pe praguri si de prin portbagaj se zgirie foarte usor (la mine s-au zgiriat de la primul drum si asta fara eforturi prea mari );
-Minerele usilor nu sint prea solide,incit daca te agati de ele se cam desfac din imbinarea lor;
-Tapiteria scaunelor si mocheta de jos fiind negre se pot murdari foarte usor si nu prea arata durabile;
Cit despre consum,cred ca este prea devreme sa comentez ceva - mai trebuie sa mai fac inca vreo citeva mii de km ca sa se stabilizeze consumul.
Cam astea sint primele mele observatii;asa cum spuneam,pe ansamblu Outlander pare sa fie o masina durabila si (sper) fiabila .
Toate cele bune,