O Bijutarie - Outlander
Sunt fericitul posesor al unui Outlander Instyl diesel de 2,2 din 31.10.2008. L-am achizitionat din Germania, profitand de neplata TVA, fiind achizitionat pe firma. Masina fabricata ptr. Germania, din punt de vedere calitativ este diferita de cele importate in Romania. Acest lucru a fost recunoscut chiar de seful unui serv. Mitsubishi, care avea una identica. Astazi am doar 35.000 km si nu am avut nicio problema. Sadisfactia pentru alegerea facuta este imensa. Inainte de a alege aceasta marca - am dorit NEAPARAT - o masina fabricata in Japonia - am testat TOT ceea ce era pe piata noastra si pot spune ca nu m-a atras niciuna. De masini germane, n-am dorit sa aud, din mai multe motive si bine am facut. Masina este extrem de sportiva si se asterne perfect pe viraje, ceea ce-ti confera siguranta. Este foarte spatioasa si eleganta, atat la interior cat si la exterior.
- Fişiere ataşate
-
- Picture_010.jpg (324.89 KiB) Vizualizat de 3719 ori
QUOTE (dragoscst @ Feb 7 2011, 05:25 PM) ... Masina este extrem de sportiva si se asterne perfect pe viraje, .
ei acum sa nu exageram ! intelegem cu totii pasiunea dar nici pana acolo !
outie ramane totusi o cutie de pantofi cu garda la sol de 18-20 cm si 1.7 tone. nu are nimic sportiv in ea, poate doar versiunea sport, insa nu stiu daca am vazut vreuna vreodata in tara asta.
cred ca "extrem de sportiv" si "perfect pe viraje" sunt atribute pentru EVO. outie e un cruiser de familie cu ceva capacitati softroad si nimic mai mult.
ei acum sa nu exageram ! intelegem cu totii pasiunea dar nici pana acolo !
outie ramane totusi o cutie de pantofi cu garda la sol de 18-20 cm si 1.7 tone. nu are nimic sportiv in ea, poate doar versiunea sport, insa nu stiu daca am vazut vreuna vreodata in tara asta.
cred ca "extrem de sportiv" si "perfect pe viraje" sunt atribute pentru EVO. outie e un cruiser de familie cu ceva capacitati softroad si nimic mai mult.
@godaro, nu sunt la prima masina, dar sa sti ca cel putin cea pe care o am e mai sportiva decat ar trebui! Fata de 2.2 PSA cea a colegului, careia ii doresc "drumuri bune si muuulti km fara probleme" model cu care am facut cateva sute de km din germania pana-n tara, modelul nou 2268 cc (130 kw), cu motor Mivec cu care aproape am 5000 km, e dupa cum spuneam, mult mai nervoasa decat trebuie, iar pe drumuri umede daca nu am cuplat 4x4 la acceleratii mai bruste tinde sa piarda aderenta, chiar sunt mirat ca nu intervine decat putin mai tarziu ESP, iar masina pierde aderenta chiar periculos! Sunt chiar surprins de puterea trimisa la roata, mai ales ca are 2 tone, aici si cutia scurta 1,2 are aportul ei. De altfel, pt gama ei de SUV eu zic ca este destul de sportiva, asta daca nu te uiti la consum, ca daca o faci iti mai ridici piciorul! Avantajul pe care l-am vazut eu, care m-am cam lasat de goana, de.. varsta, e ca poti face depasiri scurte, iar pe autostrazi chiar daca conduci normal, fara excese, nu mai pierzi timp sa treaca vitezisti de pe banda 2 pt a trece de lenesul din fata ci urci repede in 180 fara a-i stanjeni. De altfel venind lejer din Germania (urmaream consumul mai mic!)am scos o medie de 115km/ora, ceea ce nu e chiar relevant, dar cred ca am franat doar de vre-o 3 ori (exceptie franarile obligatorii pe distanta de 1200km!) si atunci doar sa reduc 10, 20 km, sau mai bine zis sa "decuplez pilotul automat". Dupa semnatura, a ta, este benzinara, iar din ce am vazut in trafic sunt chiar nervoase! Oricum, problema este cu ce o compari, ca asa vorbind, dupa ce m-am dat cu un EVO IX, (in dreapta!) la care rotile, nu cred sa nu fi rupt aderenta cativa metri pe un circuit de macadam/pamant, intr-o tura, Outi e chiar o puturoasa!!! (cu asta!) http://www.youtube.com/watch?v=AR8Wi78b ... re=related (pilot Adrian Raspopa!)
deci pana la urma masina asta e sportiva sau puturoasa ca mi-e neclar ...
eu unul ca proprietar n-am gasit nicio urma de sportivitate in masina asta, mai ales pe curbe ...
asta nu inseamna ca o desconsider. o apreciez foarte mult pentru (poli)valentele ei familiale insa nicidecum pentru sportivitate. cine vrea adrenalina pe sosea nu se suie in outlander. la statura ei are un ruliu pronuntat, specific clasei sale. nicidecum nu se aseaza "perfect" pe viraje.
eu unul ca proprietar n-am gasit nicio urma de sportivitate in masina asta, mai ales pe curbe ...
asta nu inseamna ca o desconsider. o apreciez foarte mult pentru (poli)valentele ei familiale insa nicidecum pentru sportivitate. cine vrea adrenalina pe sosea nu se suie in outlander. la statura ei are un ruliu pronuntat, specific clasei sale. nicidecum nu se aseaza "perfect" pe viraje.
QUOTE (dragoscst @ Feb 7 2011, 05:25 PM) Masina fabricata ptr. Germania, din punt de vedere calitativ este diferita de cele importate in Romania. Acest lucru a fost recunoscut chiar de seful unui serv. Mitsubishi, care avea una identica.
Salut, spune-ne te rog diferentele, sunt curios avand in vedere ca am mai auzit asta (la alte masini).
Salut, spune-ne te rog diferentele, sunt curios avand in vedere ca am mai auzit asta (la alte masini).
Volkov, n-am mers cu Outlanderul I, dar cred ca godaro se referea la Outlander II. Tinand cont ca Outlander 1 a fost facut ca raspuns la Forester (cu asta am mers), banuiesc ca nu exista comparatie la stabilitate cu Outlander II. Si eu vin de pe 307 si aceeasi senzatie o am. Scaune cu sustienre laterala precara si ruliu in viraje.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori