Outlander 2.2 Di-d Mivec, 2268cmc 130kw Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Dec 21, 2010 5:04 pm

Cum nu am vazut ca nu exista nici o informatie despre Outi cu motorul Mivec si cum de aseara am unul, hai sa ma laud si eu cu ea! Masina mi-a venit dupa exact 10 zile conform contract, pret negociat 34.200 la care am mai primit (teoretic) roti de iarna, ca nu le-am primt inca, asta ca mai am un Pajero sport tot de la ei!
Prima impresie, motorul este puternic (176HP), dar ma inerveaza faptul ca-mi sugereaza sa schimb vitezele cam prea subturat, dar duce si asa, bine fara sa urce rapid in viteza, ca exemplu imi cere a6-a pe la 80!?. la cei 85 de km facuti nu pot spune nimic de consum, doar ca la 90 in a 6-a aveam undeva la 6,2 -6,8 consum instantaneu, eu zic ca inca nu se pune, motorul e prea strans inca!
Despre confort, fiind Insyle, are cam tot, imi plac scaunele si este destul de spatioasa, inclusiv in spate, parca e loc mai mult decat in Pajero sport, bineinteles fara randul 3, pt ca atunci trebuie tras in fata randul 2. MMCS, pare destul de complicat, dar cat de cat i-am dat de cap, am reusit sa-mi leg tf pe bluetoth, dar navigatia ma cam dezamageste, in sensul in care harta RO e slabuta, de exemplu Jimbolia nu exista si e un oras, iar un traseu dat pana-n germania mi-a facu traseul cu 500 km mai lung prin Cehia, ca-n vremurile cand trebuia viza la Austrieci! foarte greu m-am prins cum se face un traseu cu pct intermediare, de atlfel nu-s sigur ca e corect pt ca nu am reusit sa trec doar localitatea, ci numai cu strada am reusit, mai studiez!
Suspensia mi se pare in regula, dar fata de Pajero era si normal sa nu fie asa rigida! Pe zapada fleosacaita in 4WD, am reusit sa omor motorul, ca incepatorii, dar probabil nici nu am turat eu prea tare!.
Are faruri adaptive, chiar m-am speriat cand am parcat, am crezut ca vine alta masina peste mine, iar xenoanele lumineaza excelent, mai ales pe drumuri ude, cand pe faruri normale ai impresia ca nu ai farurile aprinse!
Camera de marsasiler e foarte interesanta, dar cand e soare pe MMCS se vede cam greu, iar cand e murdara nu intelegi ce-i in spate, dar parca it da siguranta mai mare la parcari cu spatele.
Masina am primit-o cu covorase in ea, textile, dar a trebuit sa cumpar scrumiera si bricheta si am comandat si aparatorile pt roti fata si spate le montez eu cand o sa fie timp.
Rotile de iarna, fiind de tabla pe 16' din ultimele informatii vin si cu piulite!
Foto sper ca maine, caci azi cu atata butoneala s-a lasat seara!
Fişiere ataşate
SANY0633.JPG
SANY0633.JPG (2.36 MiB) Vizualizat de 3139 ori

Avatar utilizator
Malakai
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Dum Apr 18, 2010 9:48 pm

Mesaj de Malakai » Mar Dec 21, 2010 5:39 pm

Sa fii sanatos si sa ai parte de ea! Felicitari pentru investitie!

Avatar utilizator
Tanaka
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Mai 07, 2009 4:41 pm

Mesaj de Tanaka » Mar Dec 21, 2010 7:24 pm

Felicitari si din partea mea! primul new Outlander din forum!

Avatar utilizator
dorukeloo
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Noi 06, 2007 4:35 pm

Mesaj de dorukeloo » Mar Dec 21, 2010 7:36 pm

sa ai parte de ea fara evenimente,asteptam si alte poze

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Dec 22, 2010 7:59 pm

Azi am mai facut vre-o 150 km cu ea, pt ca m-am dus dupa rotile de iarna (de tabla jentile, mi-au dat si piulite, cauciucuri Pireli) la TM, bonusul Mitu pt perioada asta. Cateva cuvinte despre comportament, mi se pare putin subviratoare in 2WD (m-am obisnuit cu tractiune spate la pajero sport), cutia e destul de precisa, am simtit putin ca agata in a 2-a si a 3-a, dar poate ca nici ambreiajul nu a fost pana jos, sau in curs de eliberare, pt ca s-a simtit aleator. Are dupa cum se mai spunea pe aici, 1 si 2 cam scurte, lucru stiut si de mine, dar puterea mare trimisa la roata face sa am plecarile mult mai sportive decat as vrea si fiind umed jos cam invart rotile in gol lucru semnalizat de ESP sau cum ii zice. A 3-a imi place foarte mult, raspune excelent in demaraje pt depasiri scurte. Parca atentionarea de schimbare a devenit mai inteligenta in sensul in care ma lasa sa turez mai sus decat ieri, undeva spre 2000 ture. Consumul mediu pe azi a scazut la 7,9l/100, la o viteza medie inregistrata de 47 km/ora, la 90 consumul instantaneu in a 6-a intre 5,8 -7,2,( vant lateral fata la consumul mai mare) iar la 140 fara cruise 8 -8,6. De asemenea am observat ca datorita puterii mari, trebuie sa schimbi repede vitezele, ceea ce face ca de multe ori turbo sa ramana in urma in sensul in care motorul inca se tureaza acceleratia fiind lasata si ambreiajul apasat, asta pana-n a 5-a. Pedala de ambreiaj mult prea usoara fata de ce eram obisnuit, cuplarea se face foarte fin si nu simt acel soc de cuplare, plecarea de pe loc fiind foarte fina, fara acel simtom de balanganire. In conditiile de sosea umeda, mazgoasa camera de mansalier este de nefolosit se murdareste f tare, din punctul asta de vedere cred ca senzorii sunt mai buni. Daca tine vremea buna o sa-i montez aparatorile pt roti spate si sa vad daca murdareste la fel. Am intrat putin in niste noroaie si pt siguranta am cuplat 4WD lock, n-am simtit nici o diferenta fata de pajero, sau roti patinand, dar am timp sa verific cum trage in conditii de noroaie cat de curand. Pacat ca nu are si 4WD LOW, inteleg acum de ce unii prajesc ambreiajul, masina asta nu stie termenul "incet" nici macar in a 1-a la 1000 ture/min fiind mult prea repede pt noroaie si atunci ambreiajul semi-apasat e solutia! Hill asist functioneaza, cred ca-i util ca nu mai tii masina din ambreiaj, dar inca nu m-a convins foarte tare, o sa vad la pante mai agresive cum este! Nu reusesc sa setez sa inchida geamurile dupa inchiderea masinii in timpul scris in instructiuni de 1 sec. Am reusit sa dezactivez pornirea stergatoarelor odata cu spalatorul de parbriz, pt a putea sprituii parbrizul inghetat sa se dezghete mai repede precum si spalarea farurilor in acelasi timp (se goleste rezervorul de solutie mult prea repede) iar ziua nu foloseste la nimic spalatul farurilor. Am reusit sa imperechez un tf cu sistemul, se aude excelent convorbirea, se opreste muzica, e utila functia, dar pacat ca trebuie sa folosesti doar limbi straine, avantaj MMCS ca poti scrie numerele si nu sa le dictezi in engleza, lucru ce trebuie sa-l fac la prietemul meu care are Intese 2.2 PSA din 2009.
Nici azi nu am reusit sa fac foto, dar maine sigur, poate reusesc sa o si spal!

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 11:25 am

Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Abia astept pozele.

PS Sa modifice cineva titlul topicului, din Oulander... pls.

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Joi Dec 23, 2010 6:36 pm

Azi o sa pun niste foto din interior facute la blit pt ca s-a lungit treaba la spalat si a venit noaptea si nu se cadea sa apara in sedinta foto murdara rau!
Am pus rotile de iarna, o sa arate mai urat cu jentile de tabla, dar... nu pot lungi fara ele ca se pare ca vine iarna din nou si nu vreau s-o botesc! Prima problema aparuta, se pare ca frana de mana nu tine corect pe partea dreapta, stanga e beton, dar pe dreapta cand mi-a strans piulitele roata avea un joc ciudat, de parca nici nu atindea sabotul, planetara se misca corect, deci jocul trebiuia sa fie in grup, sper sa fie doar frana de mana, nu am avut pe nimeni ulterior sa vada daca o pot tara in frana pe dreapta, ca pe stanga se taraste! Programul pe maine se pare ca e facut, ce are pe dreapta spate!!!, nu la service ci acasa in curte! De asemenea vad ca discurile de frana spate nu sunt curate, de parca nu ar prinde frana pe ele! Se poate sa fie si de la distribuitor ca nu prea am incarcat-o, dar... chiar asa? La Pajero le-am avut asa cand s-a blocat etrierul spate (nu mai culisa)!
Azi am urmarit turometrul sa vad cand imi cer sa schimb viteza, in sus, la 1700 ture!?
Alte elemente noi nu am, azi am facut doar vre-o 50 km in doua etape.
Fişiere ataşate
SANY0650.JPG
SANY0650.JPG (2.46 MiB) Vizualizat de 3070 ori
SANY0646.JPG
SANY0646.JPG (2.21 MiB) Vizualizat de 3078 ori
SANY0648.JPG
SANY0648.JPG (2.39 MiB) Vizualizat de 3081 ori
SANY0637.JPG
SANY0637.JPG (2.28 MiB) Vizualizat de 3080 ori

Avatar utilizator
the1
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Oct 03, 2009 2:37 am

Mesaj de the1 » Joi Dec 23, 2010 7:22 pm

Imi pare rau ca ai deja problemute. Imi place noul interior. Desi diferentele sunt mici, se vad. The devil is in the details!

Avatar utilizator
numai_silviu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iul 30, 2008 12:33 am

Mesaj de numai_silviu » Joi Dec 23, 2010 8:19 pm

Treaba cu recomandarea de schimbat la 1700 de ture se aplica si la honda accord diesel... parca sunt nebuni oamenii astia cu recomandarile lor...

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Vin Dec 24, 2010 2:14 pm

Dupa cum am promis pun azi niste foto!
M-am speriat degeaba cu frana de mana, se taraste si roata dreapta spate cu frana de mana trasa, deci este OK!
Radiatorul de motorina de sub masina arata altfel decat la 2.2PSA, sper sa deslusiti in foto, respectiv are celulele altfel. Nu stiu unde este amplasat rezervorul de uree, sau daca mai are, la PSA era undeva la brate roata stanga spate, la mine nu mai e acolo, de altfel la toba sunt 2 tevi care vin din fata de undeva, o sa ma lamuresc cand o urc pe o rampa. Am montat aparatorile pt roti spate, sunt curios daca murdareste la fel!. Am reusit performanta de a-mi muta intervalul de service la 39800 km/24 luni, in incercarea de a intra in meniul de seting de pe displayul dintre vit/turometru. Am mai incercat sa-l dau inainte, inapoi, dar fara rezultat (poate ma ajuta cineva sa-l aduc inapoi!). Pana la urma am intrat in seting, dar numai cu frana de mana trasa! Am pus si un DVD, se vede relativ bine, mai stau insa pana sa caut un crack pt a functiona si in mers, de altfel pt spate mai bine un laptop ca are ecran mai mare si merge tot, m-am saturat sa scriu DVD-uri de cand mi-am luat un TiVX care vede tot! La pasajul rotii spate au pus pasla!
Asta-i tot, cred!
Va doresc "Sarbatori fericite!"
Fişiere ataşate
SANY0669.JPG
SANY0669.JPG (2.24 MiB) Vizualizat de 3068 ori
SANY0668.JPG
SANY0668.JPG (2.56 MiB) Vizualizat de 3037 ori
SANY0666.JPG
SANY0666.JPG (2.38 MiB) Vizualizat de 3050 ori
SANY0664.JPG
SANY0664.JPG (2.48 MiB) Vizualizat de 3054 ori
SANY0663.JPG
SANY0663.JPG (1.88 MiB) Vizualizat de 3043 ori
SANY0662.JPG
SANY0662.JPG (2.23 MiB) Vizualizat de 3050 ori
SANY0661.JPG
SANY0661.JPG (2.29 MiB) Vizualizat de 3050 ori
SANY0660.JPG
SANY0660.JPG (2.37 MiB) Vizualizat de 3057 ori
SANY0659.JPG
SANY0659.JPG (2.4 MiB) Vizualizat de 3075 ori
SANY0658.JPG
SANY0658.JPG (2.27 MiB) Vizualizat de 3055 ori
SANY0655.JPG
SANY0655.JPG (2.64 MiB) Vizualizat de 3066 ori
SANY0657.JPG
SANY0657.JPG (2.17 MiB) Vizualizat de 3066 ori
SANY0656.JPG
SANY0656.JPG (2.16 MiB) Vizualizat de 3060 ori

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori