Outlander 2.2 Di-d Mivec, 2268cmc 130kw Instyle
Multumesc pentru urari, revin insa cu un fisie pdf despre noul motor de pe Outi, Lancer si ASX. Ceva am inteles din el, pacat ca nu e in romana, poate va foloseste si poate-l traduce cineva pe inteles, "goagalul" nu prea stie nici el termeni mai tehnici !
Si un link distractiv, http://www.personality.com.ro/basescu_omagiu.htm
Si un link distractiv, http://www.personality.com.ro/basescu_omagiu.htm
- Fişiere ataşate
-
[Extensia pdf a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
A venit zapada! Azi am incercat-o putin sa vad cum sta pe zapada batatorita, in 4WD, da, sta bine, e drept ca nu am facut manevre bruste, sau incercari de intrare in derapaj, ci doar plecare mai sportiva, accelerare in viraje precum si frana la fel nu brutala. Constat ca sta bine, faptul ca raportul fata spate e diferit, face ca ca spatele sa nu aiba tendinta de a derapa, fata in viraj trage masina pe directia comandata, spatele doar ajuta. Fac comparatie permanent cu Pajero Sport, pt ca acolo, tendinta este ca spatele in viraje sa impinga mai mult decat trage fata si apare impingerea masini pe o traiectorie nedorita, lucru pe care acum nu-l mai sesizez. In alta ordine de idei, consumul este marisor pana se incalzeste motorul si creste destul de mult la viteze mai mari. Oare care este viteza la care consumul se pastreaza in limite acceptabile, pt ca inca nu vad o corelare intre turatie si consum prea corecta, singura este viteza 90, unde consumul intr-a 6-a este undeva la 5l. Peste 110 se aude turbina! Are un sunet foarte incitant, parca ai calca mai tare acceleratia sa creasca efectul si am facut-o, am urcat la 160, nu sunt sigur, dar turatia era pe la 3000,(asta pt ca a fost doar pe distanta mica, cred sub 1 km) deci mai e loc! O alta experienta este ca-mi pare de la volan mai lata decat este si sunt obisnuit cu masini late. Ce nu-mi place este ca trepideaza (onduleaza) capota intre balamale si asta la sosea fara denivelari si se vede la colturi lumina de la faruri! Sunetul motorului e clar mai mic decat la alte "tractoare". Mi-e lene sa curat de zapada Pajero sport, pt o comparatie audio, dar o s-o fac poate mai tarziu, pana una lata atasez un fisie audio cu sunetul motorului la relantiu (nevasta nu a vrut sa vina afara s-o talpuiasca, o sa pun camera pe trepied dupa ce se opreste ninsoarea). Am inceput inregistrarea langa masina stanga si m-am apropiat ulterior de grila fata. Ce zice-ti?
- Fişiere ataşate
-
[Extensia mp3 a fost dezactivată şi nu mai poate fi afişată.]
Am trecut de 500km cu masina! Ma enerveaza ca nu scade consumul deloc, peste 90 creste, astfel incat la 130 este pe la 10,5-11(MUULT zic eu, chiar daca e frig afara, ca doar are termostat!). Azi am patit ceva interesant, dupa vre-o 40 km, am oprit pentru 5-10 minute, cand am incercat sa pornesc, motorul s-a turat brusc, oricum peste 1500 ture, a sunat ciudat, dupa care s-a oprit, sau l-am oprit eu?. La urmatoarea cheie a pornit normal! Acum dupa chestia asta, fiind mult mai atent, am vazut pe MMCS la pornire, atunci cand verifica legaturile la bluetuth, etc, un semnul intrebarii in partea stanga sus! Nu stiu daca inainte era acel semn de intrebare sau nu, sau a aparut dupa ce am imperecheat tf cu sistemul! Oricum pe displayul dintre cadrane nu e nici o eroare.
Intrucat nu inteleg din manual, intreb, daca fac pairing la mai multe telefoane, sistemul nu vede decat pe primul, sau pe toate daca sunt la momentul respectiv in masina, deci sa primesc apel pe oricare, iar apelul sa-l fac de pe cel principal, pt ca mie nu-mi iese faza, le-am legat pe ambele, le vede, dar numai unul e activ-legat!
Intrucat nu inteleg din manual, intreb, daca fac pairing la mai multe telefoane, sistemul nu vede decat pe primul, sau pe toate daca sunt la momentul respectiv in masina, deci sa primesc apel pe oricare, iar apelul sa-l fac de pe cel principal, pt ca mie nu-mi iese faza, le-am legat pe ambele, le vede, dar numai unul e activ-legat!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori