Outlander 2.2 Di-d Mivec, 2268cmc 130kw Instyle
Nu sper sa intru intr-un consum de 5l/100 km, dar cu Pajero sport daca merg undeva la 110/115 fara bruscari, accelerari bruste etc, aici ma refer la autostrada, cand turatia e pe 3000-3100 am scos consum pe 2500 km de 9,1%. Vad ca cu Outi la 2100 ture sunt undeva la 110 km iar cosumul bate undeva la 7,5. De asemenea am condus unul cu motor PSA adus din Germania, la 110-130 media consum era la 7,3 (motor rodat la 70000!) si s-a pastrat pana acasa respectiv peste 1200 km si eram curios cand incepe sa scada si la mine, respectiv dupa 1000 sau mai mult. Vezi pocinogul la masinile astea e ca-ti arata consumul si parca ai vrea sa fie mai mic. La cele care nu ai asa ceva, consumul il faci la Peco si gata!
Ma apropii de 1000 km facuti cu ea si pot spune ca incepe sa ma asculte! Nu mai bag in seama semnul de schimbare a vitezei la 1700 si o urc macar la 2000 pana schimb. Continua insa sa ma uimesca zvacul pe care-l are cand scap piciorul in acceleratie, e.. acum pot sa fac si eu depasiri mai sportive un pic, am inceput sa scap de stresul pe care-l am cu Pajero Sport cand efectiv motorul se taie si nu mai urca in viteza iar la schimbarea vitezei urca greu! Azi am vazut ca mi-a disparut semnul intrebarii cand booteaza MMCS-ul!
LA MULTI ANI!!
Ma apropii de 1000 km facuti cu ea si pot spune ca incepe sa ma asculte! Nu mai bag in seama semnul de schimbare a vitezei la 1700 si o urc macar la 2000 pana schimb. Continua insa sa ma uimesca zvacul pe care-l are cand scap piciorul in acceleratie, e.. acum pot sa fac si eu depasiri mai sportive un pic, am inceput sa scap de stresul pe care-l am cu Pajero Sport cand efectiv motorul se taie si nu mai urca in viteza iar la schimbarea vitezei urca greu! Azi am vazut ca mi-a disparut semnul intrebarii cand booteaza MMCS-ul!
LA MULTI ANI!!
La 867 km mi-a pornit arderea funiginii la filtru de particule, nu am simtit cand a pornit, eram oprit cu motorul pornit si am cumparat ceva, cand m-am intors am simtit in jurul masinii cald (era -4 afara). Fiind pe o strada rezidentiala la 500 m de casa am continuat drumul putin mai turat (cum am citit pe aici), dar acasa cred ca procesul inca continua pt ca pe esapament ieseau gaze foarte calde. Am tinut turat motorul pe loc o vreme si singurul lucru pe care l-am observat si care ar putea avea legatura a fost ca la un moment dat temperatura la apa a urcat brusc putin. Am pus mana la esapament si gazele pareau mult mai reci.
Cu o seara inainte am facut aproximativ 120 km din care vre-o 12 in oras dar fara aglomeratie, iar in ziua cand a pornit veneam de la serviciu, respectiv cam 15 km.
Mai precizez ca peste 2000 ture am urcat masina pana acum doar la demaraje si depasiri in scurt, iar in croaziera rar pt ca intr-a 6 la 100 am undeva la 1900 ture.
Cu o seara inainte am facut aproximativ 120 km din care vre-o 12 in oras dar fara aglomeratie, iar in ziua cand a pornit veneam de la serviciu, respectiv cam 15 km.
Mai precizez ca peste 2000 ture am urcat masina pana acum doar la demaraje si depasiri in scurt, iar in croaziera rar pt ca intr-a 6 la 100 am undeva la 1900 ture.
Ma sperii! Am ajuns pe la 2600 km, din care 1200 pana in Germania, iar consumul dupa ce am intrat pe autostrazi ma ingrozeste, am facut o medie de 9,2 litri/100km, cu viteze de 120-130, rar mai sus, dar am iesit la o medie de 97km. Sa vad la intoarcere, dar tare ma tem ca nu o sa ies mult mai putin. In orice caz, simt ca am masina, nu am fost nevoit sa scot din a 6-a decat daca am redus, in rest toate pantele le-am urcat ca si cand nu ar fi fost, singura manifestare fiind cresterea consumului instantaneu. Pot sa zic, ca nu am fost inferior la alte marci (BMW, Audi, etc) privind demarajul si mentinerea ritmului de mers. Oboseala, foarte putina si asta datorat conducerii pe ploaie si ceata, dar in rest confortul e deosebit, pilotul automat si-a facut cu brio datoria. Navigatia, in exteriorul tarii a functionat bine, poate ofera mai putine informatii ca IGO, dar pe ansamblu e corecta si te indruma bine. Revin cu alte informatii de acasa!
Am ajuns acasa si se pare ca motorul "s-a mai lasat" in sensul in care consumul mediu pe 1180 km, din care doar vre-o 130 pe drumuri nationale (70) in RO a scazut semnificativ la 8.1, pe autostrazi fiind de 8.2 cu o viteza medie de 114 km/h. Am condus HU si Austria cu vitezele regulamentare adica 130 autostrazi, 85 centura Budapestei si rar mai putin, un "stau" la Viena dar de 5-10 min, iar in Germania cam cu 140 rar mai sus pana la 180 (as fi incercat sa vad daca urca in 200, dar erau 1-2 grade si ploua marunt si am vrut sa ajung sa mai si scriu impresiile!). Deci consumul e in scadere fata de cel la dus de 9,2!!, avand in vedere ca inca nu am 3000 km la bord. Alte impresii, conducerea e relaxanta, la asta contribuind foarte mult 'pilotul automat', pozitia de conducere si scaunul, zgomotul de rulare care se aude dar nu deranjeaza, dar si puterea motorului face sa nu mai "lasi pe altii ce vin din spate sa treaca, neavand demarajul necesar", calatoria fiind fluenta. Urcarile le sesizezi doar pe bord prin bara alba care se duce spre maxim si vajaitul turbinei, fara vre-o pierdere de viteza sau retrogradare la cutie. Cu toate ca porbagajul nu pare imens, e prima oara cand am putut depozita totul in el, fara a fi nevoit de a mai pune ceva la picioare sau bancheta spate. Fiind fumator nu am putut merge cu geamul putin deschis datorita vajaitului, dar am folosit cu succes trapa si astfel am scapat de durerile de cap datorate curentului (ma bucur ca are trapa!). Lipsesc luminile de zi, pe care cred ca pana la urma am sa le comand din Germania precum si preincalzitorul sau "sirocoul" care la diesel iarna ar fi AUR!.
Am plecat la drum cu masina curata, am ajuns in Ungaria cu ea murdara si in Germania curata. La intoarcere in 70 de km arata de parca am facut "off road", camera de mers inapoi fiind "blurata"!
La vama, vamesii unguri ...taca, taca..e outlander... frumos masin..cat mangare" - 8 litri raspund....- booooon!!!
Am plecat la drum cu masina curata, am ajuns in Ungaria cu ea murdara si in Germania curata. La intoarcere in 70 de km arata de parca am facut "off road", camera de mers inapoi fiind "blurata"!
La vama, vamesii unguri ...taca, taca..e outlander... frumos masin..cat mangare" - 8 litri raspund....- booooon!!!
Revin cu noi amanunte, dupa o excursie in Israel, unde vad ca masinile Japoneze sunt predominante, multe Lancer, toate modelele, alaturi de Mazda, dar si Toyota. De asemenea L200 sunt atat de multe incat fac legea cred, politia Palestiniana precum si toate masinile de pe aeroprt, dar si multe la beduini. Nu am vazut nici un ASX, dar destule Pajero, majoritatea noi si destule Outi, dar putine noi, majoritatea modele mai vechi.
Am plecat de pe aeroprtul din Budapesta, iar drumul l-am facut fara graba, respectand vitezele legale, superioare, iar pe autostrada max 120. Am avut un consum de invidiat, de 6,2 per total, pana la autostrada a fost excelent, vezi foto. Mentionez ca am mers 4x4 fiind zapada slaba pe drum. Am impresia ca arderea funinginii se intampla undeva sub 1000 km parcursi, pana la 4600 km facuti am avut 4 porniri!. La intoarcere, pe M5, m-a depasit si claxonat un Pajero alb, cu nr de B, pe care nu l-am retinut.
Pana acum nici o problema, ceea ce va doresc si voua!
Am plecat de pe aeroprtul din Budapesta, iar drumul l-am facut fara graba, respectand vitezele legale, superioare, iar pe autostrada max 120. Am avut un consum de invidiat, de 6,2 per total, pana la autostrada a fost excelent, vezi foto. Mentionez ca am mers 4x4 fiind zapada slaba pe drum. Am impresia ca arderea funinginii se intampla undeva sub 1000 km parcursi, pana la 4600 km facuti am avut 4 porniri!. La intoarcere, pe M5, m-a depasit si claxonat un Pajero alb, cu nr de B, pe care nu l-am retinut.
Pana acum nici o problema, ceea ce va doresc si voua!
- Fişiere ataşate
-
- Imagine0034.jpg (253.59 KiB) Vizualizat de 2836 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 29 vizitatori