Outlander 2.2 Di-d Mivec, 2268cmc 130kw Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Feb 15, 2011 6:59 pm

Salut @m96max!
Cum intrebarea e pe "pagina mea", iti raspund ca pana acum, 5200km, sunt multumit de masina (Mivec2260,130kw). Ca si spatiu sa stii ca e destul de mare, iti spun asta ca am si un Pajero sport, dar in Outi am impresia ca e mai mare, poate din cauza scaunelor, poate e doar o impresie! Portbagajul e destul de incapator, iar pasagerii din spate mi-au spus ca au stat lejer, de altfel la drum de 1200 km, mama, care e in varsta, a calatorit confortabil!
E drept ca pt a alege o masina sunt foarte multe conditii, de la pret, la ce o utilizezi si pana la garantii, service, intretinere. Eu sincer am luat in considerare fiabilitatea de la Pajero Sport, aici intra si consumabilele de la aceea, cum arata, dar si pretul care as fi vrut eu sa fie chiar mai mic decat "25 K EUR", dar comparativ cu tuareguri, bmw-uri, q-uri, are chiar un pret decent, la un confort si dotari nu foarte departe de ele, mai ales daca voi ajunge si cu ea la 170000 fara nici o problema. De asemenea daca conduci "batraneste", vad ca are un consum bun, din cate vad la 70 km exterior+20 oras TM, ies la un consum mediu de 6,2-6,6! In 30 km, spre si de la serviciu, in conditiile in care in 4-5 km nici nu urca temperatura la apa, la o viteza medie pe MMCS de 74, azi am avut 5,6 litri/100km, cam tot atat cat scoteam cu Astra H 1,6 benzinar! Eu zic ca se mai si "lasa"!
Alegerea insa iti apartine, oricum orice masina are + dar si - . Nu pot spune ca SantaFe imi displace, dar am ales masina Japoneza,...deh, chiar daca e Made in Holland, da na .. pe vremuri am avut un Philips, de merge si acum!!!

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Mar 02, 2011 5:21 pm

Am trecut de 6500 km si nu pot sa ma plang de mersul masinii. Ma deranjeaza faptul ca se murdareste foarte tare pe praguri cu toate ca i-am montat aparatori de noroi si fata, iar cele de pe spate au un singur rol cred, sa nu arunce eventualul pietris in parbrizul celui din spate, pt ca in conditii de drum umed camera de mers inapoi nu mai e functionala, in sensul ca nu mai vad nimic pe ea. Oricum se pare, acum ca m-am obisnuit cu ea, ca e foarte utila, parcarile pe laterala si iesirile cu spatele cand esti mascat si nu te poti asigura au devenit f usoare. Am observat ca daca schimb vitezele conform indicatiei, respectiv la 1700 ture si la mers normal in viteza a 6-a mentin viteza pe vitezometru, nu am verificat cu GPS, intre 90 si 98 km/ora, in localitati 58 intr-a 5-a consumul mediu (exceptie oras aglomerat si fara vant) se incadreaza undeva intre 5,2 -5,6 l/100km! Daca insa urc la 100, consumul instantaneu este undeva aproape de 6l/100, deci 2 km in plus aproape 1 litru!. De altfel se pare ca de aici inainte la fiecare 10 km in plus la viteza creste consumul cu 1 litru! La 140 consumul instantaneu bate spre 10 litri ! De altfel nu stiu cum sa spun, dar se pare ca uneori injectia se autoregleaza, pe aceleasi tronsoane, drum relativ drept, uneori consumul este diferentiat si cu 1,5 litri in aceleasi conditii de incarcare si temperatura, urmand ca ulterior consumul sa scada la cel normal, sigur insa ca nu e pornita arderea funinginei, dupa observatiile mele atunci creste consumul si cu 2,5 litri! Ce ma deranjeaza este ca in manual nu este scris absolut nimic de ardere, ce sa faci sau nu, turatie mentinuta, interzicere oprire motor etc, de altfel cred ca era foarte util un beculet!

Avatar utilizator
cri1808
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Apr 07, 2008 2:52 am

Mesaj de cri1808 » Mie Mar 23, 2011 9:35 am

sal,

intru prima oara pe acest topic.
in primul rand iti doresc sa ai cati mai multi km fara nici un fel de incidente.

eu am un 2,2 PSA Instyle. In continuare mi se pare mult prea rigida si mult prea zgomotoasa pt o masina de 35k euro.
consumul m-a izbit si pe mine in crestet in 2008 cand am cumparat-o. si acum la 43000 se duce la peste 10 la 130 , iar in Buc , ce mai , intre 11,5 si 14.

nu am inteles bine , modelele astea noi nu sunt automate?

multa bafta!

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Mar 23, 2011 7:26 pm

@cris1808, multumesc pt urare, pe care ti-o intorc cu drag, din toata inima! Cand am cumparat-o, in decembrie 2010 nu exista in oferta automata! Acum am vazut ca sunt, dar n-as fi luat pt ca nu-mi place sa tot franez! In al doilea rand o s-o folosesc probabil destul de mult pe camp, unde, avand in vedere ca nu are "mic" fara ambreiaj imi "rup gatul" in gropi! Mie nu mi se pare chiar asa rigida, dar raportez asta la Pajero Sport care mi se pare mai rigida si in general cam toate masinile avute au fost rigide si sincer chiar imi place asta! Avand in vedere consumul, dupa cum am mai spus cel mai bun este la 1700 de ture, subturat, e drept, dar acolo imi sugereaza sa schimb, iar conform documentului pe care l-am pus mai sus undeva, e gandita din start asa, deci nu ma agit, singura problema ar fi filtru de particule, care poate se ancraseaza mai repede. De altfel vad ca imi porneste arderea undeva pe la 800 - 900 km parcursi si ieri cand am pus rotile de vara m-am uitat mai atent si am vazut ca nu am acel rezervor la roata stanga spate ca la PSA iar tevile de pe catalizator urca undeva spre filtru de motorina! Deci nu stiu cum este arderea, doar pe motorina?, cert este ca-mi creste consumul cand are loc, cu 2-3 litri si dureaza ca si timp cam 7-10 minute! La turatia de 1700/6, am undeva spre 98 km/h si consumul, fara vant, mediu este sub 6, afisat la bord. Vad ca totusi pe MMCS km, parcursi de la umplere nu prea-i arata corect, azi am o eroare de vre-o 35 km, dar in fiecare zi o sa verific sa vad de ce se intampla asta! Eu cred ca datorita faptului ca de obicei fac plinul pana-n gura, iar masina se incalzeste stand la soare, motorina se dilata si computerul crede ca am realimentat din nou, e cea mai logica concluzie pe care am gasit-o, mai ales ca ulterior cand e spre jumatate nu se mai intampla lucrul asta, iar daca merg incontinuu pana la o noua alimentare km bat cu cei efectuati! Ma apropii de 9000 si pana acum nu am nici o problema demna de a fi bagata-n seama, a, daca merg fara centura, bate in plastic fierul ala de ma inebuneste, ciudat ca la pasager nu se intampla lucrul asta si inca una, se pare ca daca deschid putin geamul acesta trepideaza, lucru observat de noua!

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Sâm Mai 07, 2011 9:56 pm

Am trecut de 10.000 km si incerc sa mai adaug cate ceva la experienta cu Outi meu! MMCS-ul meu cam minte la consumul mediu, precum si la km efectuati dupa alimentare. Eroarea este destul de mare de aproximativ 07-1 litru/100km intre 2 plinuri facute la interval de aproximativ 1saptamana! Cand am avut drum intins intre 2 alimentari consumul mediu era corect. La fel si cu informatia privind km parcursi dupa alimentare. Eu fac plinul pana-n gura, de obicei, cu viteza mica a pistolului, dar acest lucru nu cred ca ar trebui sa influenteze in asa masura incat dupa 60 km efectuati, in urmatoarea zi sa-mi spun ca am efectuat doar 16, iar urmatoarea zi sa mai puna ceva, dar iarasi mai putini dacat cei efectuati. Dupa cam 100 km efectuati, eroarea dispare si contorizeaza corect!. Am montat DRL-uri comandate de pe forum, astfel sper sa raman cu comutatorul de lumini doar pe automat, asta si pt faptul ca cam uit sa aprind farurile pe DN-uri! In rest functionarea masinii este corecta, nu am sesizat nimic schimbat, respectiv batai la bucse sau capeti de bara, nu am sesizat scaderea nivelului de ulei sau a lichidului antigel, din ceea ce vad si placutele de frana sunt in regula. Ornamentul de pe pragul de la sofer am reusit sa-l cam zgarii, de la atingeri cu piciorul la coborare, lucru care arata ca sunt totusi de slaba calitate, dar ...., asta sa fie cel mai mare rau! Greieri inca nu am si sper sa nu-si gaseasca culcus in Outi, pt ca in Pajero Sport am o gramada, ba chiar si o orchestra in porbagaj!. In continuare la demaraje mai sportive pe 2x4 chiar si pe sosea uscata simt ca "fuge" in lateral, dar mi-e mila s-o tin in 4x4 permanent! Inca .... nu i-am dat 200km/ora, dar sunt curios ce consum are la viteza asta!

Avatar utilizator
bmfgrup
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Iun 25, 2011 11:13 pm

Mesaj de bmfgrup » Dum Iun 26, 2011 7:36 pm

sunt nou pe acest topic
iti doresc sa o stapanesti sanatos
spune-mi, te rog, cum mai are consumul, daca au aparut ceva probleme tehnice, daca ai obsrvat pana acum problemele de ambreiaj mentionate la variantele antrioare? ambreiajul la aceasta varianta este diferit fata de cel anterior?

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mar Iun 28, 2011 9:02 pm

Scuze pt intarzierea raspunsului, dar sunt in "campaniea de vara" si ...., timp cam putin la dizpozitie! Am aproape 14000 km facuti si pana acum nu sunt probleme de nici un fel! Consumul mediu este undeva la 6,5 litri/100 km, asta in conditii de deplasare la 90-100, 60 localitati! In continuare la turatia de 1700 am cel mai mic consum, fara AC, este undeva intre 5,2 -5,8, bine, condus batraneste, fara accelerari bruste frana de motor! Probleme de ambreiaj nu am observat, functioneaza corect, nu se aude sunet de rulment sau tacanit, nu s-a schimbat zona de "prindere"! Singura problema pe care am observat-o a fost ca mi-a pornit de mai multe ori la intervale scurte arderea la filtru de particule, am alimentat si cu motorina mai scumpa si la fel a facut. Pt ca am fost cu Pajero Sport la service pt schimb curele la 170000, am intrebat si de acest lucru, iar raspunsul a fost, romanesc, daca nu o simt gatuita nu e nici o problema. Cred si eu la fel, probabil ca din anumite cauze nu a reusit sa arda complet filtrul, cu toate ca atunci cand am observat cresterea consumului, alt mod de a observa arderea nu am dibuit, am mers turat, peste 2000, pana am observat revenirea la normal a consumului instant (consumul creste cu 1,3-2 l si asta atunci cand merg in frana de motor, in mod normal consumul instant este 0). Ca si o concluzie, pana acum, nu pot sa ma plang de vre-o problema, poate doar ca nu am scut de tabla, nu stiu cand o sa comand, si uite nu am fost atent ce consum are la 200, am reusit sa prind viteza asta, putin mai greu, pana la 180 urca lejer, de aici putin mai greu, testul l-am facut pe o distanta de 5 km intre localitati, dar cu prima ocazie o sa-l urmaresc !

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Iul 04, 2011 10:48 am

Posturile lui irinelolariu au fost mutate aici.

Avatar utilizator
l.peti
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Dec 20, 2011 9:07 pm

Mesaj de l.peti » Mie Ian 11, 2012 8:48 pm

care este seria ta ?de sasiu ma gandesc....mie mi-s-a spus ca masina mea nu este facut in olanda,si mi-au aratat pe serie ca incepe cu J...eu am crezut..nu pe parca asi avea ceva cu olandezii...

Avatar utilizator
bacodrut
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Sep 18, 2010 2:04 pm

Mesaj de bacodrut » Mie Ian 18, 2012 9:47 pm

@I.peti, scuze pt intarziere, dar am fost plecat in Germania cateva zile, am avut acces la net, dar ...., sa trec la intrebare. Deci seria la Outi meu este tot cu JMB..., dar din cate stiu eu este construita in Olanda. Pajero Sport, este Japoneza si seria este JMBO.. si nu mai stiu! Un prieten are outi 2.2 PSA construita in Japonia, am vazut eu cerificatul de conformitate (e luata second din Germania, am fost impreuna) si tot JMB... are seria!!
In alta ordine de idei, cineva a intrebat pe forum, dar nu mai stiu cine si unde, despre omologare. In cerificatul meu scrie ca a fost omologata la RAR cu nr. 9945 din 22.11.2010. Oricum la mine in certificat e o varza, au trecut la numar de locuri 7 din care in fata 2, cum e normal, iar la modificari jos au trecut... nr. locuri 5!!! Din cate stiu eu, a mea este prima din Timis!
Am ajuns la 30.000, dar cu peripetii..., am plecat in Germania, drum de 1200 km cu motorina din RO, iar pana la alimentare in Austria am avut un consum mediu de 9,2l/100, dupa alimentare la un BP si pana la destinatie mi-a scazut consumul la 8,6. Mentionez ca am fost incarcat cu 4 persoane, undeva pe la 350 kg+ bagaje vre-o 100, viteza, cu exceptia RO 60 km si 20 in HU pe drumuri nationale, 130km/ora in HU si Austria, probabil cam tot asa si in DE, cu mici accelerari spre 160, chiar si 200!, viteza medie pe MMCS 115 km/ora. La intoarcere ritmul a fost asemanator, dar mi-a intrat pe langa Munchen, TMC, ca era un blocaj destul de impresionanant, care mi-a sugerat ruta ocolitoare, am confirmat si am "ocolit" prin oras, drept pentru care am ajuns acasa cu viteza medie de 101 km/ora si un consum mediu de 7,8litri/suta!!!. La nici 50 km dupa intrarea in Ungaria... s-a aprins becul de "eroare motor" fara insa a simti ceva deosebit in comportament (la Pajero Sport imi limiteaza putere)!!! Am incercat din mers sa opresc motorul si repornire, dar nimic. La prima parcare am inspectat tot ce se putea, dar nu era nimic deosebit. Am sunat la mecanic, care mi-a spus ca e posibil sa fie catalizatorul, dar daca functioneaza masina sa-i dau bataie. Azi am fost la service, am facut si verificarea de 30.000, mai aveam vre-o 300 km, iar eroarea era de la "COLMATARE FILTRU MOTORINA"! Am mai aflat ceva!! Sper sa nu patiti si voi din astea, dar e bine de stiut!!.
Se pare ca consumul este destul de mare per ansamblu, dar eu sunt multumit de confort si mod de comportare pe sosea, unde mai pun ca totusi la gabaritul ei, ai o alta siguranta in traficul asta infernal!.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori