Pagina 1 din 1

Scris: Vin Aug 13, 2010 10:12 am
de Duke
Buna tuturor. Urmaresc forumul de un timp, insa doar acum am timp si ce sa scriu.
Ma numesc Emanuel, am 30 de ani si sunt ,,consultantul" in probleme de masini al tatalui meu.
Acum vreo 3 ani de zile, dupa o lunga perioada in care incercam sa-l conving sa-si cumpere o masina, am reusit cumva. Asa ca a vandut Dacia 1310, a lasat masina de serviciu deoparte si s-a orientat ( tot la sfaturile mele ) catre un Suv. Fiind pasionat de masini, stiam cam ce este pe piata ( la data aceea ) si cam ce s-ar preta la finantele lui asa ca m-am orientat catre Outlander in special. Am facut impreuna test driveuri si cu alte modele, insa Outlanderul ne-a picat cu tronc, iar eu invatat cu diesele mi-a placut motorul Psa mult mai mult ca cel 2.0 de la grupul comunist Wv.
Asa ca profitand de criza ce anul trecut cuprindea in special sectorul auto, am avut norocul la o oferta care comparata cu ce era pe piata in tara, se merita cel mai bine. Si am gasit la Tiriac Auto Brasov un model Instyle full options ( fara navigatie ) la o oferta foarte buna.
Cumparat, adus, incercat, urmarit, pana acum 3 saptamani facuse cu el vreo 3000 aprox. fara probleme.
O gafa mare pe care am facut-o la cumparare a fost de a achizitiona si o alarma originala din oferta accesorii mitsubishi. Insa s-a dovedit o PORCARIE ! E la fel de utila ca si una de 100 ron din talciocuri, doar ca asta a fost cam 300 E.

Acum 2 saptamani am fost plecati 13 zile in concediu prin Europa cu Outlanderul, 3 oameni, bagaje full, 5500 km. Masina s-a comportat fara repros, uleiul l-am verificat la dus si la intoarecere si e perfect. Deocamdata nota 10 ptr. masina , sa dea Domnul la fel sa tina.
Rezulate observate : Consum mediu 5500 km - 7,2 % ( Romania + 8 tari europene );
Zgomot motor diesel 2.2 - nota foarte buna ptr. un diesel 9 din 10.
Zgomot caroserie la viteze intre 100 - 130 cam mare , nota 7 din 10 . ( Stiu ca e mare, insa ... )
Rulare , nota 9 .
Conditii comfort sofer + pasageri , nota foarte buna 9 din 10.
Bagaje : nota buna 8 din 10. Avem al 3-lea rand de scaune.
Aer conditionat - climatizare , nota 7 din 10. ,,Duzele" laterale catre colturile geamurile sunt amplasate aiurea, te termina curentul.
Apropo, ce naiba e cu climatizarea ? De fapt nu prea e climatiza ci o chestie simpla ce si Logan ofera . Asta ar fii un mare minus.
Am sa atasez niste poze cu masina.
Salutari tu evribadi.

Scris: Vin Aug 13, 2010 10:37 am
de SickneS
sa o stapanesca sanatos si fara incidente ... multi km impreuna !

Scris: Vin Aug 13, 2010 10:40 am
de Tanaka
QUOTE Si am gasit la Tiriac Auto Brasov un model Instyle full options ( fara navigatie ) la o oferta foarte buna.

La ce pret a fost oferta? in 2008 inca nu se simtea criza in vanzarile auto.
sa o stapaneasca santatos multi km de-acum incolo!

Scris: Vin Aug 13, 2010 10:47 am
de cix
Felicitari pentru masina tataului . Arata foarte bine.
Legat de clima: nici nu se compara cu cea a loganului. Face absolut tot ce face un sistem climatronic (a nu se intelege bi-zonal), doar ca nu are un ecran pe care sa poti vedea ce temperatura ai setat. In modul auto, selectezi temperatura si el alege ce debit de aer sa bage si in ce zona. De ex. daca afara sunt 30 de grade si tu ai selectat 25, el o sa bage aer rece catre fata pasagerilor. Daca setarile climei raman aceleasi, dar afara sunt 5 grade o sa bage aer cald in partea de jos. Acest sistem are in spate un computer care la logan nici nu exista. Acolo este doar AC on off, aer mai cald sau mai rece fara sa poti selecta numarul de grade, iar viteza ventilatorului si directia aerului trebuie sa le selectezi manual.
Sa o stapaniti sanatosi.

Scris: Vin Aug 13, 2010 10:55 am
de balishag
salut, s-o stapanesti fara incidente! exista instyle fara navigatie?!

Scris: Vin Aug 13, 2010 11:04 am
de Apple
QUOTE (cix @ Aug 13 2010, 10:47 AM) Felicitari pentru masina tataului . Arata foarte bine.
Legat de clima: nici nu se compara cu cea a loganului. Face absolut tot ce face un sistem climatronic (a nu se intelege bi-zonal), doar ca nu are un ecran pe care sa poti vedea ce temperatura ai setat. In modul auto, selectezi temperatura si el alege ce debit de aer sa bage si in ce zona. De ex. daca afara sunt 30 de grade si tu ai selectat 25, el o sa bage aer rece catre fata pasagerilor. Daca setarile climei raman aceleasi, dar afara sunt 5 grade o sa bage aer cald in partea de jos. Acest sistem are in spate un computer care la logan nici nu exista. Acolo este doar AC on off, aer mai cald sau mai rece fara sa poti selecta numarul de grade, iar viteza ventilatorului si directia aerului trebuie sa le selectezi manual.
Sa o stapaniti sanatosi.

Pe instyle cu navi, exista si display pentru AC. Se apasa butonul INFO, apoi AIR CONDITIONER.

Scris: Lun Aug 16, 2010 7:26 pm
de Duke
Masina am luat-o in octombrie 2009 cred. A costat 25800 parca, cu tva dar fara taxa de inmatriculare care nu a fost foarte mult. Are filtru de particule, este modelul instyle cu piele si trapa , incalzire scaune ( cu butoane de Vitan ), sistem audio Fosgate ( grozav ! ) , al 3-lea rand de scaune ( de urgenta zic eu insa cred ca, cam limiteaza spatiul de bagaje) , full options dar fara navi, ceea ce nici nu doream neaparat dupa niste rewieuri citite pe forumuri.
Ah, bara de torsiune fata telescoape ( sper ca e bine cum spun ), in fine, cum o doream si mai mult totusi.
Eu am mai condus masini de acest gen, Tuareg, Patrol, Terracan, etc. , insa sincer imi place mult Outlanderul, e diferit intr-adevar, insa nu intr-un mod negativ. Si dintre toate mi-a intrat cel mai mult sub piele. Se conduce usor, bordul mi se pare cam spartan insa corect si intuitiv , in trafic ne-am jucat cu el in Geneva la ore de varf, ce sa zic, e o masina corecta cu raport pret/calitate bun zic eu. Iar estetic inca imi place mult. Fata de face-liftul noului model e mult mai frumos, parerea mea. Cutia automata e ceea ce ne doream si din pacate nu era disponibila pe motorul acesta cand am luat-o.

Cix, am facut o gluma referitor la clima, insa totusi, mi se pare o diferenta mare fata de una automata, insa nu exclud sa fim noi niste ghiolbani tantalai si sa nu stim sa o exploatam cum trebuie. Mai astept sugestii in acest caz.
Multumesc tuturor pentru aprecieri. Daca cineva are vreo intrebare sau o sugestie referitor la cele scrise mai sus, nu ezitati. Bafta.

P.S. Un mare minus pe care am uitat sa-l precizez, este sunetul semnalizarilor. Este cam deranjant de redus, iar la service au ridicat din umeri si cam atat.