Pagina 1 din 2

Scris: Vin Iul 02, 2010 9:35 am
de CristianMarin
Salutare la toata lumea,

A trecut ceva timp de cand am intrat in randul posesorilor de Mitsubishi (cam jumatate de an), si am zis ca ar fi timpul sa-mi prezint si eu masina. Outlander-ul, caci despre el este vorba, mi-a placut foarte tare de cand l-am vazut prima oara, deci pot spune ca a fost dragoste la prima vedere . Criteriile principale in alegerea echiparii au fost cutia automata si motorul pe benzina. Plecand de la aceste doua "constrangeri" a rezultat urmatoarea configuratie...

OUTLANDER 2,4 CVT INSTYLE

Transmisie - Automata CVT 6 viteze INVECS III
Motor - DOHC MIVEC / 16v / EURO 4 2.360 cmc
Putere maxima - 125 (170) / 6000 rot /min
Cuplu maxim - 232 Nm / 4100 rot /min
Viteza maxima - 190 km/h
Acceleratie 0-100 km/h - 10.8 sec
Culoare - Bej
Dotari:
- Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric in culoarea caroseriei
- Proiectoare de ceata
- Stergator luneta cu reglaj intermitent
- B54 - Jante de 18" din aliaj usor finisare premium cu anvelope 225/55/R18
- E43 - Ornament cromat pentru tevile de evacuare
- N22 - Trapa acoperis controlata electronic cu functie antiprindere si parasolar
- P07 - Bandouri laterale argintii
- QV4 - Faruri xenon cu reglare automata pe inaltime
- Q56 - Spalatoare faruri
- V75 - Sine portbagaj plafon
- Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 cu reglare separata
- Cotiera bancheta cu suport pentru pahare / Cotiera scaun sofer
- Display central multifunctional (temp. exterioara, distanta parcursa, consumul mediu)
- Finisaj argintiu pentru panou bord, comenzile climatizarii si ornamentul volanului
- Rulou protectie interior portbagaj
- Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime / Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime
- K03 - Tapiterie din piele neagra/bej, scaune fata incalzite, scaun sofer reglabil electric
- MA5 - Praguri usi cu ornament cromat
- centura rama geamuri cromata, ornamen haion cromat, ornament grila fata cromat
- N77 - Geamuri fumurii - lateral spate si luneta
- Aer conditionat automat
- Al treilea rand de scaune - bancheta detasabila Hide & Seat
- Geamuri fata si spate actionate electric
- Servodirectie
- Volan si schimbator de viteze imbracate in piele / Comenzi audio si comenzi pentru interfata bluetooth pe volan
- D42 - Cruise control
- QV6 - Interfata hands-free Bluetooth pentru telefonul mobil cu recunoastere vocala si control pe volan
- VF1 - Sistem de operare fara cheie
- J46 - Instalatie audio Rockford Fosgate - radio CD/CD changer 8 difuzoare 1 subwoofer amplificator 650W, redare MP3
- Airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager / Airbag-uri cortina
- Centuri de siguranta pretensionate in 3 puncte cu ajustare pe inaltime
- Imobilizator electronic
- Sistem de franare cu ABS si EBD
- AK3 - ASTC controlul activ al stabilitatii si tractiunii
- VS1 - Senzori de ploaie
- Q85 - Senzori parcare

In rest, ce pot sa spun.... foarte multumit de masina, de dinamica, agilitate si confort.
Masina a fost achizitionata de la M Car Distribution - Expozitiei, dealer de care, de asemenea, sunt foarte multumit.

Cu stima,
Cristi

Scris: Vin Iul 02, 2010 10:22 am
de Tanaka
Bun venit si sa o stpanesti sanatos multi km!
asteptam sa ne delectam si cu cateva poze

Scris: Vin Iul 02, 2010 10:47 am
de cix
Felicitari pentru masina si sa o stapanesti sanatos. Si eu vreau sa vad niste poze, mai ales daca e modelul nou cu facelift.

PS: Te rog sa ne dai si un titlu pentru acest topic ca sa fie conform regulametului de AICI.

Scris: Vin Iul 02, 2010 11:26 am
de CristianMarin
Multumesc pentru urari. O sa fac niste poze, dar trebuie sa o spal, cel putin pentru exterior. Este model 2009, deci fara facelift.

Scuze pentru titlu. Poate fi schimbat in: 2009 Mitsubishi Outlander 2,4 170CP, Bej

Scris: Mie Iul 07, 2010 2:07 pm
de CristianMarin
Iata si cateva poze (insa n-am reusit s-o spal )

Interior
[attachment=9384:Mitza_int1.JPG] [attachment=9385:Mitza_int2.JPG]
[attachment=9386:Mitza_int3.JPG] [attachment=9387:Mitza_int4.JPG]
[attachment=9388:Mitza_int5.JPG] [attachment=9389:Mitza_int6.JPG]

Si exterior
[attachment=9390:Mitza_ext1.JPG] [attachment=9391:Mitza_ext2.JPG]
[attachment=9392:Mitza_ext3.JPG] [attachment=9393:Mitza_ext4.JPG]
[attachment=9394:Mitza_ext5.JPG]

Scris: Lun Oct 04, 2010 11:16 pm
de Frank SF
frumoasa masina, de ce neaparat constringerea motor pe benzina?

Scris: Vin Oct 29, 2010 1:41 pm
de CristianMarin
Asta e piticu' meu, ce sa-i faci?

Scris: Vin Oct 29, 2010 2:11 pm
de the1
Nu suporti tractorasele / fumigenele, clar!

Scris: Lun Dec 06, 2010 12:22 pm
de godaro
abia acum am vazut thread-ul asta

Felicitari pentru achizitie. Am si eu una achizitionata in Mar.2010 din Germania insa din cu totul alte constrangeri

Masina per total buna, cu plusuri si cu minusuri. La minus as consemna combinatia motor + CVT cam lenesa in ciuda celor 100 CP/tona disponibili si consumul cam mare (inerent de altfel din cauza greutatii si dimensiuniii motorului). Dar celelalte calitati exced cu mult acest mic neajuns: padelele "savuroase", confortul automatei, tractiunea integrala (permanenta), spatiul si confortul interior, garda la sol sporita, silentiozitatea motorului (lipsa zgomot & vibratii)

Scris: Vin Dec 17, 2010 11:47 am
de CristianMarin
Multumesc pentru urari, aceleasi felicitari si de la mine.... pentru tine.

Nu stiu de ce zici ca e lenesa, mi se pare chiar ok si nu m-a facut de ras niciodata. Exceptand mica "intarziere" caracteristica cutiilor automate (mai putin DSG-ul) la kick down nu am ce sa-i reprosez. Cu padelele nu prea ma joc, dar am gasit un bug .... daca actionezi padelele cand cutia este in D se trece automat in modul manual, dar nu revine in automat daca lasi padelele in pace (de folos la o frana de motor de ex.)

S-auzim de bine!