2009 Mitsubishi Outlander 2,4 170cp, Bej
Nu e bug, e feature... Revine in D daca tii apasata padela dreapta mai mult de 3 secunde
Eu folosesc padelele tocmai pentru trecerea din D in frina de motor (sau la depasiri, sa nu ii dau "la blana"). Si ma deranjeaza ca intra in viteza considerata de ECU ca cea mai economica si mai pierd 1-2 secunde pentru a schimba 2 trepte inferioare pina in viteza care consider EU ca-mi da maxim de putere pentru depasire sau frina.
Am constatat ca modul D este mai economic cu cel putin 1 l/100km decit cel mai menajant mod de conducere manual. Bravo constructorilor.
Eu folosesc padelele tocmai pentru trecerea din D in frina de motor (sau la depasiri, sa nu ii dau "la blana"). Si ma deranjeaza ca intra in viteza considerata de ECU ca cea mai economica si mai pierd 1-2 secunde pentru a schimba 2 trepte inferioare pina in viteza care consider EU ca-mi da maxim de putere pentru depasire sau frina.
Am constatat ca modul D este mai economic cu cel putin 1 l/100km decit cel mai menajant mod de conducere manual. Bravo constructorilor.
- CristianMarin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 16, 2010 3:39 pm
Mersi de info HarryE, am sa incerc. Am intrebat si la MCar si n-au stiut sa-mi spuna.... Eu am ramas setat de la Passat ca trebuie sa revina singura, dar e ok si asa cu actionarea shft up. Din pacate nu se vede pe bord in ce viteza este la un moment dat, (in D) dar eu cred ca daca-i dai blana suficient de "brusc" coboara si doua trepte.
- CristianMarin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 16, 2010 3:39 pm
Saptamana trecuta masina a primit o evacuare noua, dar de inox! Acum sunetul este un pic gutural, fara sa fie deranjant.
Las imaginile sa vorbeasca.....
[attachment=17626:DSC_3514.JPG]
[attachment=17627:DSC_3515.JPG]
[attachment=17628:DSC_3517.JPG]
Las imaginile sa vorbeasca.....
[attachment=17626:DSC_3514.JPG]
[attachment=17627:DSC_3515.JPG]
[attachment=17628:DSC_3517.JPG]
- Fişiere ataşate
-
- DSC_3517.JPG (5.06 MiB) Vizualizat de 3460 ori
-
- DSC_3515.JPG (5.41 MiB) Vizualizat de 3455 ori
-
- DSC_3514.JPG (3.97 MiB) Vizualizat de 3455 ori
Tot la ei am facut si eu finala dubla pt lancerul meu. Foarte multumit cu o mica exceptie: la relanti cu ac-ul pornit tot traseul de evacuare intra in rezonanta si vibreaza si o data cu el si evacuarea finala de pe partea dreapta. Nustiu daca e normal ca nu m-am uitat inainte cand aveam finala normala daca se intampla la fel ca aia era ascunsa sub bara si nu imi sarea in ochi ca asta.
- CristianMarin
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mar Mar 16, 2010 3:39 pm
QUOTE (godaro @ Sep 20 2012, 09:28 AM) de ce a trebuit sa schimbi evacuarea ? asa ai vrut tu sau .... !?
In primul rand am observat ca cea originala este ruginita. Nu zic ca se gaurea in curand, dar nu mi-a placut. In al doilea rand sunetul este altul, un pic mai gros. Si bineinteles, fiind inox are garantie pe viata.
In primul rand am observat ca cea originala este ruginita. Nu zic ca se gaurea in curand, dar nu mi-a placut. In al doilea rand sunetul este altul, un pic mai gros. Si bineinteles, fiind inox are garantie pe viata.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 27 vizitatori