2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Vin Iul 29, 2011 10:45 am

Mazda CX7 2.3 turbo, 260 cai - 0-100km/h - 8.2 sec, Vmax - 211 km/h
Outlander 2.0 turbo, 202 cai - 0-100 km/h - 7.9 sec, Vmax - 220 km/h ( apropo il cheama Fane si nu are nimic defect (doar pe mine - vorba ))

150 km/h este o viteza decenta in trepte inferioare de viteza (3,4) si nu este recomandata datorita senzatiei de somn pe care o induce .

Personal am inlocuit consumul cu senzatia, insa pot aprecia urmatoarele:

110 km/h, extra, clima - 9- 10 % cu urcare lina si constanta in ture
130 km/h, extra, clima - aprox 12%
150 - 160 km/h, extra, constant - intre 14 - 15% + minim 1 litru pentru clima ( depinde de temperatura dorita in habitaclu)

Peste 200 km/h e alta poveste insa sub 25% nu scade.

Cred ca as putea scoate un consum mai mare de 34 % cu Mazda

Avatar utilizator
Wally
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Iul 28, 2011 2:58 pm

Mesaj de Wally » Mar Aug 02, 2011 12:17 pm

Nu stiu de ce post-ul meu din 30 iulie nu a aparut
In fine... multumesc de informatii.
Din datele de mai sus e clar ca este destul de insetata, dar se poate merge si usurel.
Ce m-ar interesa este cam la ce turatie porneste turbina, si cat se poate merge in regim normal - non-turbo.
Merg destul de mult pe distante mari (3-4 ori pe an) Iasi-Strasbourg, si as fi dorit ceva mai vioi, dar nu o bestie insetata.
Anul trecut am imprumutat o Mazda CX-7 cu care am mers...usurel..., dus intors (4000 km). Nu am reusit sa cobor consumul sub 15-18%, in conditiile in care aerul conditionat a fost folosit foarte putin (nu-l suport). Evident, asta a insemnat trapa sau un geam deschise, care probabil ca au marit consumul mai mult decat AC-ul.
Evident ca varianta optima ar fi un diesel...dar am si eu aratarile mele...si astea urasc mirosul de motorina, asa ca pana sa esuez (literalmente) la Audi sau Merz, mai prospectez piata pentru o japoneza pe benzina.

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Lun Aug 08, 2011 12:33 pm

Aproximativ 3000 rpm sunt necesare pentru intrarea in functiune a turbinei, iar pana pe la 7200 fluiera de mai mare dragul.

Avatar utilizator
cpr
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 27, 2010 6:50 pm

Mesaj de cpr » Mar Ian 03, 2012 12:40 am

Fiecare cioara isi lauda puiul

Avatar utilizator
DaniD25
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mar Oct 11, 2011 2:53 pm

Mesaj de DaniD25 » Mie Ian 04, 2012 7:07 pm

domnu cpr asta nu e cioara...e condor ... poti citi si "concorde"

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Mar Iun 05, 2012 3:23 pm

Urmare a faptului ca ambreiajul meu s-a saturat sa presteze, la 98.000 km, sunt nevoit sa renunt la serviciile lui. Pentru timpul petrecut impreuna si pentru efortul pe care l-a depus, ii multumesc. Confratii au recomandari pentru unul nou?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Mar Iun 05, 2012 8:52 pm

Salut - inainte de a-l schimba - e posibil sa fii interesat de ceea ce scrie aici.

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Mar Iun 12, 2012 5:29 pm

Volanta curcubeu. Serie limitata.
Fişiere ataşate
IMG_20120612_00007.jpg
IMG_20120612_00007.jpg (1.68 MiB) Vizualizat de 2910 ori

Avatar utilizator
cristibna
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Iun 27, 2007 10:26 am

Mesaj de cristibna » Mar Iun 12, 2012 8:26 pm

Pai unde mai vezi tu curcubeul ? Te-a tinut binisor as putea spune . Te-ai hotarat pe ce kit o sa mergi ?
Daca vrei sa-i mai pui ponei , mergi pe ceva mai ''obisnuit'' cu chinuiala , daca nu ...parerea mea este sa ramai pe ce ai avut stoc .

Avatar utilizator
Volcov
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Noi 13, 2009 1:18 pm

Mesaj de Volcov » Joi Iun 21, 2012 9:26 am

Masina veche, ambreiaj nou. S-au folosit repere stoc, OE. In plus a fost schimbat si uleiul in cutia de viteze, cutia de transfer, diferential.
Lucrari aditionale - geometrie directie. Servicii aditionale - inspectia ITP.

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori