2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black
Japonezul a patit-o. Talpa neinduratoare, mana ferma pe schimbator l-a adus la disperare. Urmare a acestor tratamente cutia de viteze a cedat.
Adica se intampla asa: viteza 1 si 2 fluiera ca o turbina, 3 smuceste levierul, 4 nu sta bagata, 5 huruie
Inca nu am demontat cutia, insa are cineva idee daca se gasesc repere pentru reparatii?
Adica se intampla asa: viteza 1 si 2 fluiera ca o turbina, 3 smuceste levierul, 4 nu sta bagata, 5 huruie
Inca nu am demontat cutia, insa are cineva idee daca se gasesc repere pentru reparatii?
Info:
Reperul cu pricina cod 22451
Daca tot am desfacut cutia o sa mai schimb si 2 rulmenti - 22409EW, 22008W, precum si alte sigurante - 22989P, 22448.
Restul de componente nu prezinta urme de uzura dupa 130.000 km
Timp aprovizionare 7 zile lucratoare.
Reperul cu pricina cod 22451
Daca tot am desfacut cutia o sa mai schimb si 2 rulmenti - 22409EW, 22008W, precum si alte sigurante - 22989P, 22448.
Restul de componente nu prezinta urme de uzura dupa 130.000 km
Timp aprovizionare 7 zile lucratoare.
- Fişiere ataşate
-
- cutie.png (100.03 KiB) Vizualizat de 3526 ori
- RACINGCODE
- EVO I
- Mesaje: 4
- Membru din: Sâm Noi 20, 2010 4:03 am
Salut tuturor
Nu mai am nimic de adaugat la prezentarea lui Volcov, asa ca il citez:
"Va salut pe toti si conform cererii expun detalii tehnice si senzatii percepute la volanul Outlanderului.
Tehnic vorbind este vorba de un grup propulsor EVO 8 , 4 pistoane, 16 supape, 2 litri benzina, 202 cai si un cuplu de 303 Nm care se simte acut si brutal de pe la 3000 rpm. Tractiunea este prezenta la ambele punti, permanenta, cu o distributie de 50%-50%, fara a fi posibila selectarea altor moduri de repartizare a puterii. Cutia are 5 trepte si in fiecare din ele simti de ce ai ales Mitsu.
Incaltamintea standard de 215/55/17 nu reuseste sa rupa aderenta la starturile de pe loc iar timp de aproape 7 sec. pana cand ajungi la la modesta viteza de 100 km/h nu ai decat sa te tii bine de volan si sa iti pastrezi capul in prelungirea coloanei vertebrale. Acelasi cap trebuie tinut pe loc si atunci cand franezi, mitsu ajutat fiind de discurile fata, spate cu etrierii lor cu tot iti aduna sangele in extremitatile din fata ale corpului. Tot in categoria corpului omenesc trebuie precizata si dantura care clantane viguros in regim off-road. Suspensiile sunt tari pentru ca bestia afirma cu tarie ca nu ii place off-road si ca locul ei este pe sosea. Consumul se situeaza intr-o plaja de la 12.5 -13% in oras daca deplasarea se face in limitele legale iar in aglomeratie poate ajunge la 15-16%. In afara localitatilor nu stiu sa va spun decat valori de 20-23 % pentru ca mereu m-au alergat niste aratari invizibile de care sunt speriat de mic copil. In interior nu avem decat spatiu, piele, un post de conducere corect pozitionat din care dai ordine cu o placere sadica. Culmea e ca sunt si indeplinite fara comentarii. Este delicioasa senzatia de supunere pe care o arata. Plansa de bord este spartana dar functionala si se inscrie in linia sport in care japonerii au gandit masina.
Va urez km linistiti si nu stati pe banda 2 cand ma vedeti in retrovizoare."
Pur si simplu m-am indragostit de Outlanderul meu
Nu mai am nimic de adaugat la prezentarea lui Volcov, asa ca il citez:
"Va salut pe toti si conform cererii expun detalii tehnice si senzatii percepute la volanul Outlanderului.
Tehnic vorbind este vorba de un grup propulsor EVO 8 , 4 pistoane, 16 supape, 2 litri benzina, 202 cai si un cuplu de 303 Nm care se simte acut si brutal de pe la 3000 rpm. Tractiunea este prezenta la ambele punti, permanenta, cu o distributie de 50%-50%, fara a fi posibila selectarea altor moduri de repartizare a puterii. Cutia are 5 trepte si in fiecare din ele simti de ce ai ales Mitsu.
Incaltamintea standard de 215/55/17 nu reuseste sa rupa aderenta la starturile de pe loc iar timp de aproape 7 sec. pana cand ajungi la la modesta viteza de 100 km/h nu ai decat sa te tii bine de volan si sa iti pastrezi capul in prelungirea coloanei vertebrale. Acelasi cap trebuie tinut pe loc si atunci cand franezi, mitsu ajutat fiind de discurile fata, spate cu etrierii lor cu tot iti aduna sangele in extremitatile din fata ale corpului. Tot in categoria corpului omenesc trebuie precizata si dantura care clantane viguros in regim off-road. Suspensiile sunt tari pentru ca bestia afirma cu tarie ca nu ii place off-road si ca locul ei este pe sosea. Consumul se situeaza intr-o plaja de la 12.5 -13% in oras daca deplasarea se face in limitele legale iar in aglomeratie poate ajunge la 15-16%. In afara localitatilor nu stiu sa va spun decat valori de 20-23 % pentru ca mereu m-au alergat niste aratari invizibile de care sunt speriat de mic copil. In interior nu avem decat spatiu, piele, un post de conducere corect pozitionat din care dai ordine cu o placere sadica. Culmea e ca sunt si indeplinite fara comentarii. Este delicioasa senzatia de supunere pe care o arata. Plansa de bord este spartana dar functionala si se inscrie in linia sport in care japonerii au gandit masina.
Va urez km linistiti si nu stati pe banda 2 cand ma vedeti in retrovizoare."
Pur si simplu m-am indragostit de Outlanderul meu
- ursul_bipolar
- EVO I
- Mesaje: 25
- Membru din: Vin Iul 22, 2011 3:57 pm
-
- EVO I
- Mesaje: 1
- Membru din: Mar Feb 12, 2019 12:13 pm
- Contact:
Re: 2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black
Salut grup. Am si eu un mitsubishi outlander din 2006. Motorizare 2.0 turbo benzina cel de 201 cp. Mia cazut si mie cutia de viteza ( manuala) la el. Ma puteti ajuta sa gasesc alta sau sa o repar? Cod cutie de viteze : W5M512X4B
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 15 vizitatori