2006 Mitsubishi Outlander Turbo 202 Cp Black
Mazda CX7 2.3 turbo, 260 cai - 0-100km/h - 8.2 sec, Vmax - 211 km/h
Outlander 2.0 turbo, 202 cai - 0-100 km/h - 7.9 sec, Vmax - 220 km/h ( apropo il cheama Fane si nu are nimic defect (doar pe mine - vorba ))
150 km/h este o viteza decenta in trepte inferioare de viteza (3,4) si nu este recomandata datorita senzatiei de somn pe care o induce .
Personal am inlocuit consumul cu senzatia, insa pot aprecia urmatoarele:
110 km/h, extra, clima - 9- 10 % cu urcare lina si constanta in ture
130 km/h, extra, clima - aprox 12%
150 - 160 km/h, extra, constant - intre 14 - 15% + minim 1 litru pentru clima ( depinde de temperatura dorita in habitaclu)
Peste 200 km/h e alta poveste insa sub 25% nu scade.
Cred ca as putea scoate un consum mai mare de 34 % cu Mazda
Outlander 2.0 turbo, 202 cai - 0-100 km/h - 7.9 sec, Vmax - 220 km/h ( apropo il cheama Fane si nu are nimic defect (doar pe mine - vorba ))
150 km/h este o viteza decenta in trepte inferioare de viteza (3,4) si nu este recomandata datorita senzatiei de somn pe care o induce .
Personal am inlocuit consumul cu senzatia, insa pot aprecia urmatoarele:
110 km/h, extra, clima - 9- 10 % cu urcare lina si constanta in ture
130 km/h, extra, clima - aprox 12%
150 - 160 km/h, extra, constant - intre 14 - 15% + minim 1 litru pentru clima ( depinde de temperatura dorita in habitaclu)
Peste 200 km/h e alta poveste insa sub 25% nu scade.
Cred ca as putea scoate un consum mai mare de 34 % cu Mazda
Nu stiu de ce post-ul meu din 30 iulie nu a aparut
In fine... multumesc de informatii.
Din datele de mai sus e clar ca este destul de insetata, dar se poate merge si usurel.
Ce m-ar interesa este cam la ce turatie porneste turbina, si cat se poate merge in regim normal - non-turbo.
Merg destul de mult pe distante mari (3-4 ori pe an) Iasi-Strasbourg, si as fi dorit ceva mai vioi, dar nu o bestie insetata.
Anul trecut am imprumutat o Mazda CX-7 cu care am mers...usurel..., dus intors (4000 km). Nu am reusit sa cobor consumul sub 15-18%, in conditiile in care aerul conditionat a fost folosit foarte putin (nu-l suport). Evident, asta a insemnat trapa sau un geam deschise, care probabil ca au marit consumul mai mult decat AC-ul.
Evident ca varianta optima ar fi un diesel...dar am si eu aratarile mele...si astea urasc mirosul de motorina, asa ca pana sa esuez (literalmente) la Audi sau Merz, mai prospectez piata pentru o japoneza pe benzina.
In fine... multumesc de informatii.
Din datele de mai sus e clar ca este destul de insetata, dar se poate merge si usurel.
Ce m-ar interesa este cam la ce turatie porneste turbina, si cat se poate merge in regim normal - non-turbo.
Merg destul de mult pe distante mari (3-4 ori pe an) Iasi-Strasbourg, si as fi dorit ceva mai vioi, dar nu o bestie insetata.
Anul trecut am imprumutat o Mazda CX-7 cu care am mers...usurel..., dus intors (4000 km). Nu am reusit sa cobor consumul sub 15-18%, in conditiile in care aerul conditionat a fost folosit foarte putin (nu-l suport). Evident, asta a insemnat trapa sau un geam deschise, care probabil ca au marit consumul mai mult decat AC-ul.
Evident ca varianta optima ar fi un diesel...dar am si eu aratarile mele...si astea urasc mirosul de motorina, asa ca pana sa esuez (literalmente) la Audi sau Merz, mai prospectez piata pentru o japoneza pe benzina.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 25 vizitatori