Mitsubishi Outlander 2.2 Di-d Navi Instyle
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Iata ca dupa aproape jumatate de an de la deschiderea versusului Outlander vs CR-V vs Forester m-am hotarat sa comand un Outie
Nefiind un "fan" al SUV-urilor incepusem, in ultima perioada, sa cochetez cu ideea unui break masina care mi-a atras atentia fiind o Insignia Sports Tourer ( actual posesor de Astra H si foarte multumit de masina cu exceptia spatiului )
Reducerea de 30% pe care a avut-o Outlanderul a fost "sutul in fund" care m-a facut sa revin la ideea initiala si sa comand unul
Pretul de 20.960 euro + TVA pentru varianta de mai sus a fost imbatabil insa, din pacate, am sunat la 2 zile dupa ce promotia se terminase.Odata plecat pe drumul asta nu am mai vrut sa dau inapoi si, in cele din urma, am reusit sa obtin totusi un pret bun fata de cel de lista de 23.800 euro + TVA
Nehotararea asta m-a costat aproape 3000 euro insa ma bucur ca pana la urma l-am comandat
Revenind la oile noastre : masina este de culoarea neagra si are urmatoarele dotari :
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric in culoarea caroseriei
Proiectoare de ceata
Stergator luneta cu reglaj intermitent
Ornament cromat pentru tevile de evacuare (x2)
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 cu reglare separata
Bandouri laterale argintii
Cotiera bancheta cu suport pentru pahare
Cotiera scaun sofer
Display central multifunctional (temp. exterioara, distanta parcursa, consumul mediu)
Faruri xenon cu reglare automata pe inaltime
Finisaj argintiu pentru panou bord, comenzile climatizarii si ornamentul volanului
Rulou protectie interior portbagaj
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime
Sine portbagaj plafon
Spalatoare faruri
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime
Trapa acoperis controlata electronic cu functie antiprindere si parasolar
Geamuri fumurii - lateral spate si luneta
Praguri usi cu ornament cromat
Tapiterie din piele neagra, scaune fata incalzite, scaun sofer reglabil electric
Aer conditionat automat
Al treilea rand de scaune - bancheta detasabila Hide & Seat
Geamuri fata si spate actionate electric
Servodirectie
Volan si schimbator de viteze imbracate in piele
Comenzi audio si comenzi pentru interfata bluetooth pe volan
Cruise control
Interfata hands-free Bluetooth pentru telefonul mobil cu recunoastere vocala si control pe volan
Sistem de operare fara cheie
Airbag-uri cortina
Airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager
Centuri de siguranta pretensionate in 3 puncte cu ajustare pe inaltime
Imobilizator electronic
Sistem de franare cu ABS si EBD
ASTC controlul activ al stabilitatii si tractiunii
Senzori de ploaie
Jante de 18" din aliaj usor finisare premium cu anvelope 225/55/R18
Sistem de navigatie cu server audio si ecran color tip touch-screen cu instalatie audio Rockford Fosgate - radio CD/DVD 8 difuzoare 1 subwoofer amplificator 650W, redare MP3/ QU5 - camera video pentru mers inapoi integrata
Suplimentar am mai comandat :
- covorase cauciuc
- tavita protectie portbagaj
- aparatori noroi fata/spate
Masina ar trebui sa soseasca miercuri 10.06.2009
Dupa ce "il alerg" putin o sa revin cu poze si impresii despre "Micutu"
Pana atunci numai de bine !
Nefiind un "fan" al SUV-urilor incepusem, in ultima perioada, sa cochetez cu ideea unui break masina care mi-a atras atentia fiind o Insignia Sports Tourer ( actual posesor de Astra H si foarte multumit de masina cu exceptia spatiului )
Reducerea de 30% pe care a avut-o Outlanderul a fost "sutul in fund" care m-a facut sa revin la ideea initiala si sa comand unul
Pretul de 20.960 euro + TVA pentru varianta de mai sus a fost imbatabil insa, din pacate, am sunat la 2 zile dupa ce promotia se terminase.Odata plecat pe drumul asta nu am mai vrut sa dau inapoi si, in cele din urma, am reusit sa obtin totusi un pret bun fata de cel de lista de 23.800 euro + TVA
Nehotararea asta m-a costat aproape 3000 euro insa ma bucur ca pana la urma l-am comandat
Revenind la oile noastre : masina este de culoarea neagra si are urmatoarele dotari :
Oglinzi exterioare incalzite si reglabile electric in culoarea caroseriei
Proiectoare de ceata
Stergator luneta cu reglaj intermitent
Ornament cromat pentru tevile de evacuare (x2)
Bancheta cu spatar rabatabil 60:40 cu reglare separata
Bandouri laterale argintii
Cotiera bancheta cu suport pentru pahare
Cotiera scaun sofer
Display central multifunctional (temp. exterioara, distanta parcursa, consumul mediu)
Faruri xenon cu reglare automata pe inaltime
Finisaj argintiu pentru panou bord, comenzile climatizarii si ornamentul volanului
Rulou protectie interior portbagaj
Scaun sofer si volan reglabile pe inaltime
Sine portbagaj plafon
Spalatoare faruri
Tetiere fata si spate reglabile pe inaltime
Trapa acoperis controlata electronic cu functie antiprindere si parasolar
Geamuri fumurii - lateral spate si luneta
Praguri usi cu ornament cromat
Tapiterie din piele neagra, scaune fata incalzite, scaun sofer reglabil electric
Aer conditionat automat
Al treilea rand de scaune - bancheta detasabila Hide & Seat
Geamuri fata si spate actionate electric
Servodirectie
Volan si schimbator de viteze imbracate in piele
Comenzi audio si comenzi pentru interfata bluetooth pe volan
Cruise control
Interfata hands-free Bluetooth pentru telefonul mobil cu recunoastere vocala si control pe volan
Sistem de operare fara cheie
Airbag-uri cortina
Airbag-uri frontale si laterale pentru sofer si pasager
Centuri de siguranta pretensionate in 3 puncte cu ajustare pe inaltime
Imobilizator electronic
Sistem de franare cu ABS si EBD
ASTC controlul activ al stabilitatii si tractiunii
Senzori de ploaie
Jante de 18" din aliaj usor finisare premium cu anvelope 225/55/R18
Sistem de navigatie cu server audio si ecran color tip touch-screen cu instalatie audio Rockford Fosgate - radio CD/DVD 8 difuzoare 1 subwoofer amplificator 650W, redare MP3/ QU5 - camera video pentru mers inapoi integrata
Suplimentar am mai comandat :
- covorase cauciuc
- tavita protectie portbagaj
- aparatori noroi fata/spate
Masina ar trebui sa soseasca miercuri 10.06.2009
Dupa ce "il alerg" putin o sa revin cu poze si impresii despre "Micutu"
Pana atunci numai de bine !
- maverick_24
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm
Salutare
Masina am primit-o abia miercuri si nu am reusit sa fac decat vreo 400 km cuprinzand un drum Valcea-Pitesti-Bucuresti si fataiala prin Bucuresti.Impresiile nu sunt foarte multe si concludente datorita putinului timp petrecut cu Outie, insa o sa le precizez pe cele care mi s-au parut de retinut
Ce mi-a placut :
- desi masina are dimensiuni exterioare reduse in interior este foarte mult spatiu atat pentru pasageri cat si pentru bagaje
- multitudinea spatiilor de depozitare m-a dat pe spate ( eu fiind obisnuit cu Astra unde n-aveai unde sa pui o sticla de jumatate de litru )
- bordul mi se pare simpu, ergonomic si aerisit ( desi inainte de a-mi lua masina nu il consideram cine stie ce, acum dupa 400 km a inceput sa-mi placa )
- calitatea sunetului e deosebita desi nu am apucat sa butonez sistemul audio
- foarte elastica si foarte usor de condus in traficul din Bucuresti
- desi ma dadeam "rotund" ca n-am nevoie de camera video in spate, trebuie sa recunosc ca e o chestie super tare care te ajuta f mult cand faci parcari laterale in spatii stramte
- suspensiile nu sunt nici moi nici rigide ci undeva pe la mijloc destul de confortabile atat prin oras cat si la drum lung
Ce nu mi-a placut :
- am incercat sa intru in curbele de pe sepentinele de pe langa Valcea asa cum o faceam cu Astra : senzatii tari..am crezut ca ies de pe drum.Poate nici eu nu sunt obisnuit cu masina care necesita un altfel de stil de condus insa mi se pare ca a folosi cuvantul "sportivitate" la o masina de genul asta e cam mult.Nu exista comparatie cu o masina de clasa medie.
- franele mi se par cam lente : ori nu s-au rodat discurile ori e inertia masinii.Un lucru e clar : trebuie sa fiu foarte atent prin oras
- la un moment dat am avut nevoie sa plec de pe loc mai in forta fiind in 2WD : mi-au plecat rotile in dreapta.Chestie tare neplacuta insa cu care sunt obisnuit deoarece si Astra sufera de problema asta.In 2WD cu un cuplu 380 Nm masina pare un pic depasita la plecari in forta
Cam astea ar fi impresiile insa o sa revin cu noutati odata cu parcurgerea kilometrilor
O sa incerc sa atasez niste poze ( faceti abstractie de "maimutele" mele care n-au vrut in ruptu capului sa se dea jos din masina pentru "sesiunea" foto )
[attachment=4290:Poze_001.jpg]
[attachment=4291:Poze_002.jpg]
[attachment=4292:Poze_003.jpg]
[attachment=4293:Poze_004.jpg]
[attachment=4294:Poze_005.jpg]
[attachment=4295:Poze_006.jpg]
[attachment=4296:Poze_007.jpg]
[attachment=4297:Poze_008.jpg]
[attachment=4298:Poze_009.jpg]
Masina am primit-o abia miercuri si nu am reusit sa fac decat vreo 400 km cuprinzand un drum Valcea-Pitesti-Bucuresti si fataiala prin Bucuresti.Impresiile nu sunt foarte multe si concludente datorita putinului timp petrecut cu Outie, insa o sa le precizez pe cele care mi s-au parut de retinut
Ce mi-a placut :
- desi masina are dimensiuni exterioare reduse in interior este foarte mult spatiu atat pentru pasageri cat si pentru bagaje
- multitudinea spatiilor de depozitare m-a dat pe spate ( eu fiind obisnuit cu Astra unde n-aveai unde sa pui o sticla de jumatate de litru )
- bordul mi se pare simpu, ergonomic si aerisit ( desi inainte de a-mi lua masina nu il consideram cine stie ce, acum dupa 400 km a inceput sa-mi placa )
- calitatea sunetului e deosebita desi nu am apucat sa butonez sistemul audio
- foarte elastica si foarte usor de condus in traficul din Bucuresti
- desi ma dadeam "rotund" ca n-am nevoie de camera video in spate, trebuie sa recunosc ca e o chestie super tare care te ajuta f mult cand faci parcari laterale in spatii stramte
- suspensiile nu sunt nici moi nici rigide ci undeva pe la mijloc destul de confortabile atat prin oras cat si la drum lung
Ce nu mi-a placut :
- am incercat sa intru in curbele de pe sepentinele de pe langa Valcea asa cum o faceam cu Astra : senzatii tari..am crezut ca ies de pe drum.Poate nici eu nu sunt obisnuit cu masina care necesita un altfel de stil de condus insa mi se pare ca a folosi cuvantul "sportivitate" la o masina de genul asta e cam mult.Nu exista comparatie cu o masina de clasa medie.
- franele mi se par cam lente : ori nu s-au rodat discurile ori e inertia masinii.Un lucru e clar : trebuie sa fiu foarte atent prin oras
- la un moment dat am avut nevoie sa plec de pe loc mai in forta fiind in 2WD : mi-au plecat rotile in dreapta.Chestie tare neplacuta insa cu care sunt obisnuit deoarece si Astra sufera de problema asta.In 2WD cu un cuplu 380 Nm masina pare un pic depasita la plecari in forta
Cam astea ar fi impresiile insa o sa revin cu noutati odata cu parcurgerea kilometrilor
O sa incerc sa atasez niste poze ( faceti abstractie de "maimutele" mele care n-au vrut in ruptu capului sa se dea jos din masina pentru "sesiunea" foto )
[attachment=4290:Poze_001.jpg]
[attachment=4291:Poze_002.jpg]
[attachment=4292:Poze_003.jpg]
[attachment=4293:Poze_004.jpg]
[attachment=4294:Poze_005.jpg]
[attachment=4295:Poze_006.jpg]
[attachment=4296:Poze_007.jpg]
[attachment=4297:Poze_008.jpg]
[attachment=4298:Poze_009.jpg]
- Fişiere ataşate
-
- Poze_009.jpg (225.15 KiB) Vizualizat de 3443 ori
-
- Poze_008.jpg (201.63 KiB) Vizualizat de 3423 ori
-
- Poze_007.jpg (244.36 KiB) Vizualizat de 3436 ori
-
- Poze_006.jpg (228.28 KiB) Vizualizat de 3438 ori
-
- Poze_005.jpg (552.77 KiB) Vizualizat de 3456 ori
-
- Poze_004.jpg (648.57 KiB) Vizualizat de 3472 ori
-
- Poze_003.jpg (714.47 KiB) Vizualizat de 3453 ori
-
- Poze_002.jpg (640.94 KiB) Vizualizat de 3445 ori
-
- Poze_001.jpg (708.17 KiB) Vizualizat de 3477 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori