Mitsubishi Outlander 2.2 Di-d Navi Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
Apple
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Iun 13, 2008 4:57 pm
Contact:

Mesaj de Apple » Mar Iun 23, 2009 11:48 pm

Draga Coobra, poate faci apologia asta si pentru Bughy, nu de alta dar m-am dat jos acum cinci minute dintr-un 1.5, dupa ce l-am condus pe al meu aproape o ora continuu prin oras. Doar de curiozitatea franelor. N-am simtit nici ca 1.5 franeaza prost, nici ca ar avea frane mai proaste decat 1.8.
Si imi aduc aminte de la test-drive cu outlander ca saraca masina franeaza foarte bine pentru clasa din care face parte.
End of story...

Maverick, s-o stapanesti sanatos. Te invidiez pe jumatate (io vreau benzina, nu diesel) ca ma gandesc la un outlander in viitorul apropiat.


PS: Poate mai incetam cu off-topicul asta de 2 lei, care n-are nicio legatura cu realitatea. Nu aveti termene de comparatie, nu mai faceti afirmatii aiurite.

Avatar utilizator
maverick_24
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Ian 14, 2009 4:23 pm

Mesaj de maverick_24 » Vin Iun 26, 2009 4:50 pm

Salutare,

@SikneS - Abia saptamana viitoare o scot pe un drum forestier si o sa revin cu impresii.Cat despre Lancer...sunt ferm convins ca sta mai bine in curbe decat o Astra mai ales ca a mea are si pachet drumuri grele.

@Nahkri - Nici nu am incercat sa compar stabilitatea in curbe a celor 2 ci incercam sa scot in evidenta tocmai aceasta diferenta de comportament intre ele in ciuda faptului ca Outlanderul e recunoscut ca fiind cam cel mai "sportiv" SUV din clasa sa.

@COObra - Asa este.Nu am sustinut ca franele sunt proaste ci ca diferentele dinamice intre ele sunt destul de mari ( greutate, centru de greutate etc )

Ca impresii de ultim moment ar mai fi faptul ca treapta I e destul de scurta ( cred ca asa e la toate SUV urile ) si ambreiajul tine fooooarte jos lucru cu care nu sunt inca obisnuit.Sper sa nu il distrug inainte de termen avand in vedere ca trebuie sa il tin foarte din scurt si in acelasi timp sa accelerez destul de apasat pentru a nu-mi muri motorul chestie care, sincer, ma cam deranjeaza.Am mai auzit aici pe forum de posesori de Outie cu probleme de ambreiaj...sper sa nu fie asta cauza

Numai de bine !

Avatar utilizator
Kahn
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 01, 2008 8:54 pm

Mesaj de Kahn » Lun Iun 29, 2009 8:11 pm

In sfarsit, ti-a venit jucaria!
Felicitari si s-o conduci sanatos!
Ce sa-ti spun - si eu m-am obisnuit destul de greu cu Outlanderul, dupa 5 ani de condus Vento. Mai mult, in primii cateva sute de km, chiar imi reprosam "excentricitatea" de a cheltui atat pe o masina noua, cand aveam, deja, una destul de buna... Ei bine, mi-a trecut brusc cand am avut ocazia sa mai conduc, o data, Vento (prin amabilitatea celui caruia i-o vandusem). Iti recomand acelasi lucru, poate merge si la tine
Cu alte cuvinte, cred ca e o problema de adaptare, orice masina se conduce putin altfel decat alta.
Chestia cu patinarea la demaraj (mai in forta) in modul 2wd e reala si aici nu ai decat 2 solutii: ori te obisnuiesti sa nu mai faci liniute (oricum, cu 1-a atat de scurta nu ai nicio sansa), ori o conduci mai mult in 4wd-auto. Consumul e nesemnificativ mai mare (max 0,5 l/100 km), iar tinuta de drum - cel putin pe umed sau pe macadam - e mult mai buna. Eu am senzatia ca se aseaza mai bine si in curbe - desi nu am o explicatie tehnica pentru asta.
In curbe, da, e firesc sa se incline putin mai mult, dar nu e ceva care sa te alarmeze. Nu cred ca in condusul curent - vreau sa spun, de om normal la cap - poate fi rasturnata masina asta, iar pierderea aderentei tine doar de anvelope. Senzatia de inclinare, insa, te mai tempereaza putin.
Una peste alta, eu mi-am schimbat destul de mult stilul de condus, de cand cu Outlanderul. Inainte, eram cam sportiv, poate chiar exagerat, acum sunt mult mai relaxat (desi mai fac cate un slalom, din cand in cand - asa, de pofta ). Mi-a devenit clar ca nu mai plec primul de la semafor si ca nu are rost sa mai iau la intrecere pe serpentine cu berlinele dar, parca, nici nu mai simt nevoia de chestia asta - in Outlander ma simt realmente bine si conducand mai linistit ( a nu se intelege ca stau in coloana la 40/ora )

Avatar utilizator
gradu
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Noi 06, 2010 6:22 pm

Mesaj de gradu » Dum Noi 07, 2010 9:19 pm

salutare,
vreau sa-mi iau un SUV si nu ma pot decide intre Santa Fe 2,2 CRDi si Outlander 2,2 DI-D, noile modele.
acum conduc un A6 de 1,9 cu 131 de cai, cu tiptronic, dar vreau sa schimb gama cu o masina de familie, cu ceva calitati offroad/allroad, fiabila si cam cu acelasi confort ca dotari.
ce credeti?

Avatar utilizator
andrei
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Apr 21, 2007 3:24 am
Contact:

Mesaj de andrei » Lun Noi 08, 2010 9:54 am

Exista rubrica de versus dedicata, ce-ai crede daca n-ai ezita sa o folosesti?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori