2008 Outlander 2.0did Intense

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Avatar utilizator
gigi72
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Apr 16, 2008 9:41 pm

Mesaj de gigi72 » Mie Feb 19, 2014 8:41 pm

Treaba cu zgomotul la volan mi s-a intamplat si mie, pe toamna . Am fost la service, au dat volanul jos crezand ca e rupt ceva pe acolo. Nu am gasit nimic defect. au gasit o piesa din plastic, aveam o poza facuta in telefon dar din pacate am sters-o, piesa care avea ceva vaselina pe ea dar foarte putina. au pus mai multa vaselina pe chestia aia si au montat volanul la loc. Initial in primele zile zgomotul s-a mai auzit, mai putiin intens, dar dupa ceva timp a disparut, de unde am tras concluzia ca vaselina aia si-a facut efectul si cred ca asta era cauza.
Zgomotul nu se auzea decat la viraje in care se roteau rotile aproape la maxim.

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Joi Feb 20, 2014 11:51 am

Ah, am uitat sa scriu. Am fost la revizie, toate bune si frumoase. Le-am zis si de zgomot. Initial au zis ca e de la spira (nu au fost atenti ca masina inca era in garantie). Pana la urma era de la mizerie (praf). Au uns acolo si merge brici, ca in prima zi. Acum mi se pare ca Alfa nu mai merge asa smooth. )

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Mie Apr 09, 2014 1:09 pm

In legatura cu problema intrarii in limp-mode fara eroare dupa o perioada de mers pe autostrada:
Dat fiind ca masina se apropie de iesirea din garantie am mai sesizat o data problema la MCar Expozitiei. Mi s-a propus sa aduc masina in service pentru cateva zile sa vada daca gasesc problema, o suspicioune fiind pompa de motorina. Dupa 2 zile in care s-a curatat cam tot pe la admisie, motorina, etc, se pare ca masina nu are vreo problema vizibila ramanand ca in caz ca totusi mai apare, sa revin cu masina.
De atunci nu a mai aparut niciodata problema, inclusiv in la 2 drumuri identice cu profilul in care aparea limitarea (inclusiv temperatura mai scazuta si umiditate mare). Desi banuiam eu ca pana la iarna oricum se mai repeta (nu mi s-a intamplat niciodata vara), chiar am senzatia ca totusi a ajutat curatarea respectiva, intrucat la ultimul drum, inainte de curatare, mi-a intrat in limp mode si la dus si la intors in aceleasi conditii (inclusiv meteo).
Una peste alta m-am linistit si eu pe aceasta cale (oricum nu ma agitam eu prea tare ca nu parea sa fie o eroare majora, de vreme ce nu se aprindea niciun martor in bord) si trebuie sa spun cei de la Mitsubishi Expozitiei chiar si-au dat interesul.

Avatar utilizator
George1982
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Sâm Dec 27, 2014 11:02 pm

Mesaj de George1982 » Joi Feb 19, 2015 2:59 pm

Din cauza unei probleme ale forumului, am pierdut accesul la contul intial si a trebuit sa imi creez un nou cont.

De anul trecut pana acum, problema cu limp-mode a reaparut iarna de vreo 3-4 ori. Desi se intampla extrem de rar (numai la umezeala, ceata), am reusit sa ma duc cu masina pe roti cu eroarea activa (nu si in bord): P0234 turbo overboost.
S-a inlocuit grupul de valve, dar cand credeam ca asta a fost cauza (cateva drumuri lungi fara probleme), mi-a intrat din nou in limp mode pe ceata (mers linistit pe centura bucurestiului). Intre timp, dupa un bazait de 1 zi (dupa care a tacut) a clapetei electrice egr, cei de la service spun ca si-a dat duhul. Personal nu cred ca are legatura, dar ramane sub observatie problema sa vedem ce la ce ar putea fi. Eu mai suspectez debitmetrul si senzorul MAP, ei ca ar putea fi turbina. Aici deja nu prea mai sunt de acord: turbina nu suiera, are un comportament foarte civilizat atat in sarcina cat si in frana de motor. Ramane sa vedem ce si cum.
Oricum, usor penibila electronica Mitsu. In loc sa apara erori in bord din 5 in 5 minute ca la VAG, la ei nu apare nimic. Nici chiar in limp mode nu se aprinde niciun bec. Se pare ca s-a dus si egr-ul si nicio eroare. Asta da masina fara erori in bord. ) In rest, nu am ce sa reprosez masinii. Merge brici. I-am schimbat si distributia (a sarit de 120.000km). Ma termina psihic chestia cu limp-mode. Dupa cativa ani, in care nu s-a descoperit nimic (decat codul erorii, cand am reusit sa ma duc cu masina in limp-mode la service), niciun martor pe bord, nicio solutie. Repet, nu e deranjant, dar pe cat de incantat sunt de robustetea masinii, pe atat de mult ma irita toata povestea asta si nu ca s-a intamplat (ca e destul de intalnita problema la motorul vag), dar de cum este tratata din soft toata tarasenia.

Anyway... o sa mai scriu cu update-uri in caz ca se confrunta si altcineva cu problema mea. Daca aveti sugestii, experiente asemanatoare, sunt binevenite.

O alta intrebare. Am atins cu bara fata un stalpisor si s-a miscat bara de pe pozitie. Imi puteti recomanda pe cineva in bucuresti care sa imi aseze din nou bara si sa stearga cu putin diluant vopseaua de pe stalpisor? Ceva la modul ieftin si rapid. Multumesc!

Avatar utilizator
detergent
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 02, 2013 9:37 pm

Mesaj de detergent » Lun Mar 09, 2015 10:06 pm

Buna,

Se pare ca in limp mode intra (ca fiind o posibila cauza) din cauza blocarii pentru un moment a geometriei variabile a turbinei. Electronica sesizeaza o neconcordanta si intra in program de avarie. Orirea motorului si repornirea rezolva pentru moment problema. Zice-se ca s-ar rezolva prin curaterea si refcerea plaenitatii geometriei variabile.
Daca imi amintesc bine, cineva laudase un service din Medgidia.
Eu am o alta problema ciudata, despre care am mai scris candva: motorul 2.0 DI-D (pumpe-diuze de la VW) cateodata (si numai cateodata, nu e regula!), cand trece brusc din sarcina in frana de motor (circuland cu tempomat, ciupesc usor frana ca sa trec in frana de motor), se aprinde becul de control gesiune motor. Mereu acelasi cod de eroare: P0101. Nici un fel de alte manifestari. Trage in continuare normal, nu creste consumul, nu scoate fum, cu alte cuvinte in afara de aprinderea becului in bord nu exista nici o alta manifestare. Nu am putut gasi nici un fel de legatura cu conditiile meteo. Debitmetrul de aer a fost inlocuit, dar nu s-a schibat nimic. Ceteodata circul saptamani sau luni la rand fara sa se intample, uneori se intampla de 2 ori in aceeasi zi la acelasi drum. Singurul "defect" pe care l-a avut masina a fost generat de o rozatoare care a ros un furtunas ce duce de la blocul de supape catre turbina sau EGR. A fost "innadit" in service printr-un niplu din plastic. Oare e posibil ca sectiunea interioara in niplu sa fie mai mica si aceasta sa fie si cauza defectului meu? Aprinderea becului in bord a aparut prima oara cam in aceeasi perioada cu vizita rozatoarei.
In rest pana acum in 7 ani si 160.000 km nici o alta problema.
Are cineva cumva lista cu lucrarile de intretinere ce trebuie efectuate la fiecare revizie?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori