2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle
- mirceaking
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Mie Noi 19, 2008 2:45 am
- Contact:
Ce mai se gaseste prin inbox:
MITSUBISHI OUTLANDER – CROSS-COUNTRY SPRINGS
Pentru o mai buna utilizare in off-road a Outlanderului GS va informam ca este disponibil la comanda un set de 4 arcuri elicoidale (numite cross-country springs) cu urmatoarele detalii:
• Partea frontala a masinii va fi ridicata cu 25mm iar partea din spate cu 30mm,
• Arcurile au o duritate mai mare fata de cele de prima echipare ceea ce confera masinii un comportament mai bun in off-road,
• Incarcatura maxima nu se schimba (fiind si interzis prin lege) dar cu incarcatura, acest set de arcuri imbunatateste stabilitatea si manevrabilitatea in off-road
• Un alt avantaj il prezinta comportamentul mai bun la tractare. Pentru cei care vor doar sa tracteze se poate folosi numai kit-ul de arcuri suplimentare pentru suspensia spate, oferta de asemenea atasata.
Detalii de comanda si pret:
• Pentru motorizarile 2.0 DID si 2.4, pret : 496 eur fara TVA
• Pentru motorizarea 2.2 DID, pret: 496 eur fara TVA
Se adauga manopera de montaj inca 99 Euro fara TVA
Asta mi se pare interesant din perspectiva inaltarii masinii! Oare a montat cineva de pe la noi asa ceva sa imi spuna cum este cu ele?
Legat de discurile de frana, la Mitsubishi au urmatoarele variante:
Disc Frana (TEXTAR) – 181 RON cu TVA per bucata
Disc Frana (NIPPARTS) – 281 RON cu TVA per bucata
Am cautat un pic pe net (nu foarte mult) si nu pot spune ca am gasit ceva relevant! Opinii!? Pareri?!
Odata cu oferta de arcuri se ofereau si niste cauciucuri de iarna:
215/70R16 BF Goodrich All Terrain 100R
Pret pachet 4 anvelope (manopera montaj inclusa) : 680 EURO fara TVA
...pe langa faptul ca nu am bani acum mai am si cauciucuri de iarna purtate doar o iarna scurta! Deci pentru mine poate la anul sa caut asa ceva! Dar pentru cine are bani si nevoie... cauciucurile astea sunt super!
Discurile de frana sunt clar un necesar; arcurile inca oscilez...
MITSUBISHI OUTLANDER – CROSS-COUNTRY SPRINGS
Pentru o mai buna utilizare in off-road a Outlanderului GS va informam ca este disponibil la comanda un set de 4 arcuri elicoidale (numite cross-country springs) cu urmatoarele detalii:
• Partea frontala a masinii va fi ridicata cu 25mm iar partea din spate cu 30mm,
• Arcurile au o duritate mai mare fata de cele de prima echipare ceea ce confera masinii un comportament mai bun in off-road,
• Incarcatura maxima nu se schimba (fiind si interzis prin lege) dar cu incarcatura, acest set de arcuri imbunatateste stabilitatea si manevrabilitatea in off-road
• Un alt avantaj il prezinta comportamentul mai bun la tractare. Pentru cei care vor doar sa tracteze se poate folosi numai kit-ul de arcuri suplimentare pentru suspensia spate, oferta de asemenea atasata.
Detalii de comanda si pret:
• Pentru motorizarile 2.0 DID si 2.4, pret : 496 eur fara TVA
• Pentru motorizarea 2.2 DID, pret: 496 eur fara TVA
Se adauga manopera de montaj inca 99 Euro fara TVA
Asta mi se pare interesant din perspectiva inaltarii masinii! Oare a montat cineva de pe la noi asa ceva sa imi spuna cum este cu ele?
Legat de discurile de frana, la Mitsubishi au urmatoarele variante:
Disc Frana (TEXTAR) – 181 RON cu TVA per bucata
Disc Frana (NIPPARTS) – 281 RON cu TVA per bucata
Am cautat un pic pe net (nu foarte mult) si nu pot spune ca am gasit ceva relevant! Opinii!? Pareri?!
Odata cu oferta de arcuri se ofereau si niste cauciucuri de iarna:
215/70R16 BF Goodrich All Terrain 100R
Pret pachet 4 anvelope (manopera montaj inclusa) : 680 EURO fara TVA
...pe langa faptul ca nu am bani acum mai am si cauciucuri de iarna purtate doar o iarna scurta! Deci pentru mine poate la anul sa caut asa ceva! Dar pentru cine are bani si nevoie... cauciucurile astea sunt super!
Discurile de frana sunt clar un necesar; arcurile inca oscilez...
Dior: Peugeot si Citroien sunt la primele incercari de SUV-uri cu modelele lor de 4007 si CCrosser.
Mitsubishi are ceva experienta in materie de off-road iar Outlander-ul are si el o vechime ca model.
Legat de motorizare, ar trebui sa vedem in ce mod este el exploatat de acest SUV (mai exact cum anume vreau eu sa il folosesc). Avand in vedere ca il folosesc exact pentru ce a fost gandit sa faca (mers stradal in cea mai mare parte si escapade off road ocazionale) diferenta intre motorul 2.0 si 2.2 nu mi se pare relevanta. Avand in vedere diferetnele de putere am optat pentru un kit de putere RallyArt. In acest fel, am egalat (chiar un pic intrecut) puterea unui 2.2.
Mitsubishi are ceva experienta in materie de off-road iar Outlander-ul are si el o vechime ca model.
Legat de motorizare, ar trebui sa vedem in ce mod este el exploatat de acest SUV (mai exact cum anume vreau eu sa il folosesc). Avand in vedere ca il folosesc exact pentru ce a fost gandit sa faca (mers stradal in cea mai mare parte si escapade off road ocazionale) diferenta intre motorul 2.0 si 2.2 nu mi se pare relevanta. Avand in vedere diferetnele de putere am optat pentru un kit de putere RallyArt. In acest fel, am egalat (chiar un pic intrecut) puterea unui 2.2.
Modelele de la citroen si peugeot sunt 99% mitshubishi outlander. Interior, caroserie TOT. Motoarele difera si aspectul care daca il privesti vei vedea ca nu exista diferente uriase.. toate urmeaza acelasi traseu.
Motorul 2.2 hdi este un motor mult superior celui de 2l. Orice ai face si de oricate ori te dai peste cap motorul 2.2 este mai fiabil, rafinat, silentios si mai puternic. Nu zic ca motorul 2.0 e rau dar 2.2-ul se trage dintr-un motor care 2 ani la rand a fost motorul anului la categoria lui.
Motorul 2.2 hdi este un motor mult superior celui de 2l. Orice ai face si de oricate ori te dai peste cap motorul 2.2 este mai fiabil, rafinat, silentios si mai puternic. Nu zic ca motorul 2.0 e rau dar 2.2-ul se trage dintr-un motor care 2 ani la rand a fost motorul anului la categoria lui.
Ieri am spalat masina dupa ceva drumuri pline de noroi... prin Bucuresti!
Dupa ce am facut frigul la spalatorie si am reusit sa plec cu masina facuta "boboc" si pe interior si pe exterior (adica am petrecut ceva mai mult de o ora la spalatorie), dimineata gasesc frumuseste de masina curata cu un ou spart pe parbriz.
ma gandesc eu ca au inceput sa zboare noaptea (intre 2 AM si 7 AM) gainile pe deasupra Bucurestiului si sa mai faca si oua in timpul asta, din zbor !
Cred ca figura este preluata din manualul: Cum sa faci rau unui om cu masina!
Urmeaza: roti taiate, zgarieturi cu cheia, ...etc
Completare: Sambata am trecut pe la Autozone sa imi verific presiunea in roti, pentru ca una din ele era cam dezumflata. Asa am constatat ca aveam o pana de toata frumusetea facuta de o scoaba (cunoscut si sub numele de claret: un cui indoit in doua, ambele capete fiind ascutite; printre altele se folosea si la prinderea firelor de podea sau perete precum si pentru fixarea scandurilor apropiate; mai nou se folosesc capsatoare). Si aia de la Autozone s-au uitat cam ciudat la pana asata ca nu parea intamplatoare!
...caut solutii pentru remediera a conflictului cu omul suparat pe masina mea.
Completare 2: nu ocup locul de parcare al nimanui pentru ca eu blochez o banda de circulatie de pe strada, parcand in paralel cu o alta masina si fac asta de ceva vreme!
Dupa ce am facut frigul la spalatorie si am reusit sa plec cu masina facuta "boboc" si pe interior si pe exterior (adica am petrecut ceva mai mult de o ora la spalatorie), dimineata gasesc frumuseste de masina curata cu un ou spart pe parbriz.
ma gandesc eu ca au inceput sa zboare noaptea (intre 2 AM si 7 AM) gainile pe deasupra Bucurestiului si sa mai faca si oua in timpul asta, din zbor !
Cred ca figura este preluata din manualul: Cum sa faci rau unui om cu masina!
Urmeaza: roti taiate, zgarieturi cu cheia, ...etc
Completare: Sambata am trecut pe la Autozone sa imi verific presiunea in roti, pentru ca una din ele era cam dezumflata. Asa am constatat ca aveam o pana de toata frumusetea facuta de o scoaba (cunoscut si sub numele de claret: un cui indoit in doua, ambele capete fiind ascutite; printre altele se folosea si la prinderea firelor de podea sau perete precum si pentru fixarea scandurilor apropiate; mai nou se folosesc capsatoare). Si aia de la Autozone s-au uitat cam ciudat la pana asata ca nu parea intamplatoare!
...caut solutii pentru remediera a conflictului cu omul suparat pe masina mea.
Completare 2: nu ocup locul de parcare al nimanui pentru ca eu blochez o banda de circulatie de pe strada, parcand in paralel cu o alta masina si fac asta de ceva vreme!
QUOTE (MIB @ Oct 26 2009, 02:50 PM) ...caut solutii pentru remediera a conflictului cu omul suparat pe masina mea.
Completare 2: nu ocup locul de parcare al nimanui pentru ca eu blochez o banda de circulatie de pe strada, parcand in paralel cu o alta masina si fac asta de ceva vreme!
pai mai mult ca sigur ca acesta este motivul pentru care ti se intampla cele de mai sus.
parerea mea este ca nu ai de ce sa cauti solutii pentru conflict, atata timp cat conflictul este rezultat al unei actiuni proprii. daca vei parca in alta parte, nu cred ca ti se va mai intampla.
blocarea unei benzi de circulatie pentru a parca, mi se pare cam mult, iar in aceste conditii, sunt chiar de acord cu atentionarea soferului . nu razbunarea pe masina, ci atentionarea soferului. un bilet in geam, orice altceva total inofensiv. nu pana de cauciuc, nu oua pe parbriz. si in nici un caz solutie de remediere a conflictului. pur si simplu il respecti pe cel care trece pe drum, si ar trebui sa aiba loc sa treaca.
Completare 2: nu ocup locul de parcare al nimanui pentru ca eu blochez o banda de circulatie de pe strada, parcand in paralel cu o alta masina si fac asta de ceva vreme!
pai mai mult ca sigur ca acesta este motivul pentru care ti se intampla cele de mai sus.
parerea mea este ca nu ai de ce sa cauti solutii pentru conflict, atata timp cat conflictul este rezultat al unei actiuni proprii. daca vei parca in alta parte, nu cred ca ti se va mai intampla.
blocarea unei benzi de circulatie pentru a parca, mi se pare cam mult, iar in aceste conditii, sunt chiar de acord cu atentionarea soferului . nu razbunarea pe masina, ci atentionarea soferului. un bilet in geam, orice altceva total inofensiv. nu pana de cauciuc, nu oua pe parbriz. si in nici un caz solutie de remediere a conflictului. pur si simplu il respecti pe cel care trece pe drum, si ar trebui sa aiba loc sa treaca.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori