2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Noi 04, 2009 4:05 pm

lgp: daca as fi singurul care face asta (sa parcheze masina in paralel cu o alta masina deja parcata), poate as mai intelege dar in aceeasi situatie ca mine mai sunt cativa. Fie si asa, dar daca o parcam asa pentru prima sau a doua oara, poate se mai explica, dar asa, dupa mai bine de doi ani in care parchez asa, nu prea mi se pare ca de la modul de parcare vine problema.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Noi 09, 2009 3:22 pm

Data stelara 08-Noiembrie-2009, jurnal de bord... continuare:
- pun doua filmulete cu o trecere prin apa.
Enjoy!


PS: scuzati rezolutia slaba! Se datoreaza unui mini-incident neobservat prin care rezolutia a fost schimbata!

Avatar utilizator
Bucy
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Noi 19, 2008 8:16 pm

Mesaj de Bucy » Lun Noi 09, 2009 7:42 pm

Da domne, asa, da, se intelege de ce ti-ai cumparat o masina de teren (in sensul ca, chiar o folosesti). Bravo

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Vin Noi 13, 2009 8:57 am

A venit si revizia de 30k Km!
Se vor schimba si discurile de frana (doar cele de pe fata) si sper sa se rezolve si geamurile fata, in sensul ca sper sa nu mai fie cazul sa le deschid un pic si apoi sa le ridic un pic pentru ca nu vibra.
Mai povestim dupa legat de costuri si alte detalii!

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Noi 16, 2009 12:56 pm

Pe scurt: toate sunt bune si frumoase!
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.

In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.

Pretul platit: approximativ 1500 Lei.

Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Joi Noi 19, 2009 10:38 am

Urmatorul drum mai lung: Praid

Abia astept sa vad ce se poate face pe acolo cu masina...

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Ian 27, 2010 11:48 pm

Revin dupa o indelungata absenta!

La Praid nu am reusit sa fac mai nimic din cauza ca mancarea de acolo m-a deranjat la stomac si pe mine si pe David, drept care am fost scosi din "circuit. Nici drumuri foarte interesante nu am gasit pe acolo dar nici cheful nu a mai fost pe masura.

Mai intersant a devenit Bucurestiul dupa ce a nins. Masina se comporta foarte bine si sunt foarte multumit de modul in care se misca pe zapada. Spre deosebire de Seatul Ibiza care se intoarce cu frana de mana forte usor pe zapada, Outlander-ul nu vrea si pace! Nu sunt un expert in domeniul intorsului cu frana de mana deci probabil trebuie sa mai "lucrez" la acest aspect!

Avatar utilizator
Danyutz
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Noi 17, 2008 10:14 pm

Mesaj de Danyutz » Joi Ian 28, 2010 9:15 am

Incearca sa nu schimbi in treapta 2, pt ca la Colt cel putin, cand dai a 2-a, deja intra ASC-ul si nu te prea lasa, dar cu 1-a ma dau intr-una.

Avatar utilizator
fly
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Joi Feb 25, 2010 2:25 pm

Mesaj de fly » Lun Mar 15, 2010 2:05 pm

QUOTE (MIB @ Nov 16 2009, 12:56 PM) Pe scurt: toate sunt bune si frumoase!
- facut revizie
- schimbat discuri frana fata; acum am discuri de frana de la Textar
- desfacut usile fata pentru "corectarea" unui zgomot infernal pe care il faceau geamurile la deschidere
- verificat seria radio-cd => urmeaza a fi schimbat pe garantie.

In afara de timpul un pic cam mare pe care l-am petrecut pe acolo (de la 7:30 la 13:00), o mica parte din el petrecut in placuta companie a doamnei Pacea, nu am nimic de reprosat.

Pretul platit: approximativ 1500 Lei.

Tot ma gandesc cum sa fac rost de bani pentru arcurile alea Cross Country; mai nou ma gandeam sa schimb si galeriile si toba... bine ca nu am bani sa dau pe asa ceva!
Salutare,
din pacate te dezamagesc cu impresiile mele legate de arcurile suplimentare...am un Outlander 2.0 DiD 2007, am montate acele arcuri(doar puntea spate) de aproximativ un an(cu cele originale...doua persoane pe bancheta spate si cu bagajele aferente masina se transforma intr-o "barca cu avant") si iti pot garanta ca masina se transforma exclusiv pentru off roud, devine foarte rigida si vei "topai" la orice gropita, intradevar va face fata mult mai bine la greutatea pusa pe spate.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Mar 16, 2010 11:02 am

Fly: Multumesc de informatii.
Danyutz: merge si la mine, in a II-a, dar putin si greu. Poate nici frana de mana nu tine foarte bine, dar este clar ca si masina este mare si grea!

Jurnal de bord, data: 14 Martie 2010: Relatarea capitanului MIB:
Sambata am curatat filtrul de aer. Totul a decurs normal, doar ca mi-a cazut un cap de surubelnita si a ajuns pe scuturi. A trebuit sa desfac doua suruburi de la scutul metalic pentru a putea scoate capul de surubelnita de acolo. Cu aceasta ocazie am vazut in ce stadiu se alfa rugina de pe scut. Cert este ca scuturile de dural sunt mult mai groase si mai scumpe si nu ruginesc!
Dupa ce am scos teava de alimentare cu aer a filtrului de aer a trebuit sa pornesc motorul un pic. Din pacate motorul s-a oprit ca si cum ar fi fost innecat. Am incercat de trei ori sa pornesc masina si motorul a facut la fel.
Duminica am pelcat spre Craiova. Pe distanta Bucuresti-Pitesti, la o viteza de croaziera de 140Km/h, cu momente (10 minute) in care am mers cu 190Km/h, am iesit de pe autostrada cu o medie de consum de 9.9 L/100Km. Foarte mult! Dupa aceea am constatat ca motorul parca dadea in balbaiala (parca venea motorina in valuri); am dat cateva pedale si am tuat masina mai mult ca sa incerc sa curat eventualele mizerii din sistemul de alimentare si parca a mers mai bine motorul. Am alimentat abia la intoarcere, in Pitesti, ocazie cu care am pus si o solutie de curatare a sistemului de alimentare. La final, cand am ajuns in Bucuresti media consumului era la 7.7 L/100Km.
Tot in acest drum am facut o incursiune intr-un sat unde am avut ocazia sa merg pe zapada si drumuri destul de nasoale. Nu o eperienta extraodrinara pentru ca bucatile mai "off-road" au fost foarte scurte (maxim 5 Km).

Next time...it will be a next time: off-road! Numa sotia si sarcina ei sa ne permita!

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori