2008, Mitsubishi Outlander, 2.0 DI-D, Rally Art, Instyle

Prezinta-ti Outlanderul aici!
Scrie răspuns
Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Vin Iun 29, 2012 12:25 pm

Deci...da! Se poate!
...in anumite conditii! Am facut drumul de cateva ori in ultima vreme si ieri seara am ajuns acasa cu 5.1 consum mediu (consum mixt, as zice, avand in vedere ca in cei 130Km parcursi am mers pe drumuri de tara, DN-uri si am traversat Bucurestiul cam dintr-un cap in altul).
Poza a fost facuta inainte de intrarea in Bucuresti.
Deci: se poate! ))
Fişiere ataşate
IMG279.jpg
IMG279.jpg (600.76 KiB) Vizualizat de 3313 ori

Avatar utilizator
Стрелок
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Lun Mai 04, 2009 2:45 pm

Mesaj de Стрелок » Vin Iun 29, 2012 1:52 pm

Hehe, tu ai venit de la munte.
Bravo! Oricum ca idee, seara pe la 9, am facut si eu 5,5% in Bucuresti, pe un traseu de 20km.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Apr 30, 2014 3:25 pm

Long time no see! Now I'm back!

Jurnal de bord status update:
1) Anul trecut am incheiat leasing-ul si am trecut masina pe numele meu. O consider o implinire personala! )
2) Inainte sa termin leasing-ul am vopsit toata masina pe asigurare. A iesit bine dar zgarieturile de carucioare de hypermarket/chei/cuie sau alte sarme continua sa apara cu brio!
3) Multumita unor vecini binevoitori am fost nevoit sa schimb luneta care mi-a fost sparta. Alta cheltuiala, alta distractie.
4) Traficul urban face victime: mi-am barbierit oglinda stanga! Am trecut prea aproape (mult prea aproape - fortat fiind de un alt participant in trafic ce tinea cu orice pret sa ocupe banda pe care ma aflam eu) de un autoutilitar, ce stationa regumanetar si avea o oglinda mai tare decat a mea. Alti bani... nu va spun cat costa o oglinda (fara geam) la reprezentanta! (si nici luneta nu va spun cat a fost; sic!)
5) Mai nou, clapeta EGR a inceput sa faca zgomote. Se pare ca-i rost de schimbare, pe bani! Urmeaza!

De ceva vreme ma roade ideea unei schimbari: sa dau Outlander-ul pe un L200.
Din pacate constat cu oarecare uimire ca la acelasi an al primei inmatriculari (2008) si cu un numar dublu de Km fata de Outlander-ul meu, un L200 este sensibil mai scump. Nu am inteles rationamentul si nici nu ma chinui prea tare sa il inteleg. Doar mentionez ca variantele Outlander echivalente (ca echipare) sunt mai scumpe decat L200.

Daca stiti pe cineva interesat sa ia un Outlander si sa dea un L200... let me know.

Pana la alte stiri, va las in compania unor poze.
[attachment=21115:20130617_175541.jpg] [attachment=21114:20130617_175423.jpg] [attachment=21116:20140430_093234.jpg] [attachment=21117:20140430_101445.jpg]
Fişiere ataşate
20140430_101445.jpg
20140430_101445.jpg (316.07 KiB) Vizualizat de 3296 ori
20140430_093234.jpg
20140430_093234.jpg (246.34 KiB) Vizualizat de 3294 ori
20130617_175541.jpg
20130617_175541.jpg (346 KiB) Vizualizat de 3295 ori
20130617_175423.jpg
20130617_175423.jpg (327.27 KiB) Vizualizat de 3286 ori

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Lun Mai 05, 2014 10:40 am

Revin cu punctul 5 (de mai sus); cand am fost la service la M-Car mi-au spus ca trebuei schimbata clapeta EGR. Dupa ce am solicitat un pret pentru piesa si manopera (dupa ce am vazut pretul piesei, aproximativ 2800Lei) la intrebarea mea daca nu se poate curata (citisem de acum cativa ani de aceasta problema si stiam ca se poate curata fi in service fie printrun drum de 30-45 de minute facut la turatie mai mare(3000rpm)) raspunsul reprezentatului service-ului mi-a sus ca nici gand de curatat si ca este neaparat sa o schimb, riscul la care ma expun fiind sa raman cu masina in mijlocul drumului. Dupa cateva drumuri facute cu turatia ceva mai sus, clapeta EGR s-a auto-curatat si nu mai zice nimic! Urmare: renunt la schimbarea ei, cel putin pentru moment.
Concluzii: mi-a mai scazut (inca) odata increderea in cei de la service-ul M-Car (cei din spatele Casei Scanteii) - par a fi chititi sa ia banii omului, chiar si cand nu este neaparat cazul.

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Lun Mai 05, 2014 12:29 pm


La a mea, la 90k km am curatat EGRul.
Arata asa





Oricat ai tura motorul, n-o sa se curete clapeta aia.
Asa mai bine dai 100 RON la un atelier de incredere si in 1-2 ore e curat si sclipeste!

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mie Mai 14, 2014 11:06 am

Monitor_R: te intreb daca ti s-a aprins martor-ul pe bord de la EGR si daca da, ti l-au restetat cei de la service?
Cineva mi-a sugerat sa curat clapeta EGR impreuna cu toata partea de admisie. Inseamna undeva in jur de 500-600Lei si dureaza cam o zi. Pe net am gasit confirmarea ca asa este bine de facut, chiar si in cazul schimbarii EGR-ului. Din ce am mai citit, la EGR-ul asta se mai pot strica si alte chestii (electrice) si atunci curatatul nu are nici un efect.

Inca nu vizualizez unde este amplasat EGR-ul asta dar o sa il caut. Daca dau de el, sa vezi ce ii fac! )

Ne apopiem de 6 ani de colaboare si mers impreuna. Ca urmare se pune problema schimbarii distributiei (la 120K Km sau 6 ani). Din ce spun cei de la service-ul autorizat, trebuie schimbate urmatoarele: curea de distributie, role, pompa de apa, antigel, fulie alternator.
Curea de distributie si role le inteleg. Restul ma nedumiresc complet. Trebuie sa intreb si in alte parti sau sa ma fac mecanic. Am impreia ca ma fraieresc astia de fiecare data cand ajung la ei.

Avatar utilizator
cristi4x4
EVO I
Mesaje: 41
Membru din: Sâm Mar 05, 2011 1:54 pm
Contact:

Mesaj de cristi4x4 » Mie Mai 14, 2014 7:27 pm

Pompa de apa e actionata de cureaua de distributie si se schimba odata cu ea.N-o sa -ti convina sa mai platesti odata manopera de schimbat distributie daca crapa pomapa de apa intre timp.Antigelul se recupereaza in proportie de 60 % restul se pierde la demontarea pompei de apa deci e recomandat sa il schimbi.Fulia de alternator e vrajeala curata.Ca recomandare din partea mea ar fi sa schimbi si cureua de accesorii.

Avatar utilizator
Monitor_R
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Vin Oct 09, 2009 3:20 pm

Mesaj de Monitor_R » Mie Mai 14, 2014 9:46 pm

Eu la 90k si aproape 7 ani am schimbat distributia - ce ti-a fost recomandat si tie in afara de fulia alternator, asa cum a scris si @cristi4x4.
Si daca tot a lucrat 'pe acolo', am cerut si curatarea EGRului. Nu am facut operatia din cauza vreunei manifestari, erori semnalate ce computer sau alte semnale sezibale.
Strict preventiv. Deci nu a fost ce sa se reseteze sau alte operatii.
Corpul care contina clapeta



e pozitionat in fata moturului, cam in dreptul siglei mitsu din bot.

Avatar utilizator
MIB
EVO I
Mesaje: 0
Membru din: Mie Oct 29, 2008 7:40 am
Contact:

Mesaj de MIB » Mar Iul 08, 2014 4:09 pm

Multumesc pentru interventii.

QUOTE (cristi4x4 @ May 14 2014, 07:27 PM) Ca recomandare din partea mea ar fi sa schimbi si cureua de accesorii.
Care-i treba cu aceasta curea!?

Scrie răspuns

Înapoi la “Outlanderul meu”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori