Pagina 30 din 31

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Vin Iul 24, 2020 12:53 pm
de Mirabeau88
Salut
Credeti ca daca sunt din Moldova noi nu avem garantie? hahahaha
Confirm problema cu agenda.
Mi-a venit si mie pe chinezarie Android 10. Are AA inclus prin el, nici nu mai e iconita prin menu.
Dar.... tot nu merge fara cablu ceea ce ma exaspereaza. Cred ca pana la urma trec la Samsung...
La mine pandemia a venit si cu alta bucurie> nu mai am unde incarca masina. Nu va zic consumul sa nu va sperii :blink:
Dar cica ne face Primaria statii de incarcare. Sunt curios de cost.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Vin Iul 24, 2020 12:54 pm
de Mirabeau88
Salut
Credeti ca daca sunt din Moldova noi nu avem garantie? hahahaha
Confirm problema cu agenda.
Mi-a venit si mie pe chinezarie Android 10. Are AA inclus prin el, nici nu mai e iconita prin menu.
Dar.... tot nu merge fara cablu ceea ce ma exaspereaza. Cred ca pana la urma trec la Samsung...
La mine pandemia a venit si cu alta bucurie> nu mai am unde incarca masina. Nu va zic consumul sa nu va sperii :blink:
Dar cica ne face Primaria statii de incarcare. Sunt curios de cost.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Iul 27, 2020 1:20 pm
de Ermeneutic
Mirabeau88 scrie:
Vin Iul 24, 2020 12:54 pm
La mine pandemia a venit si cu alta bucurie> nu mai am unde incarca masina...
... Sunt curios de cost.
Reclamați probleme? Vă propunem soluții! :D

Imagine

Ca atare, până vă cresc stații de încărcare la fiecare colț de stradă, îți propun varianta ”la purtător”... :P
Încă nu știu cât costă însă promit să revin cu detalii până la revelion :)

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Iul 27, 2020 1:34 pm
de Ermeneutic
Mirabeau88 scrie:
Vin Iul 24, 2020 12:54 pm
Mi-a venit si mie pe chinezarie Android 10. Are AA inclus prin el, nici nu mai e iconita prin menu.
Dar.... tot nu merge fara cablu ceea ce ma exaspereaza. Cred ca pana la urma trec la Samsung...
1. Nu îți complica existența întrucât noi avem iconiță în meniu însă nu funcționează așa cum s-ar aștepta un programator sau un om de IT...
2. Nici Samsung nu se conectează altfel decât prin sârmă motiv pentru care nu iți recomand să îți cheltuiești banii pe vreun model sud-corean. Mai degrabă, încearcă iPhone 11 Pro întrucât sistemul de operare este mult mai avansat în comparație cu Androidul nostru.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Dum Aug 02, 2020 11:23 pm
de Denis.p
Salutare
As dori sa intru si eu in randul iubitorilor de natura si sa cumpar o masina hibrida. As vrea sa va intreb cum se comporta masina doar pe benzina pt ca mi se par ca cei 135 CP sunt cam putini pt aproape 2 tone. In rest am citit numai de bine despre masina.
Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Aug 03, 2020 9:32 am
de Ermeneutic
Denis.p scrie:
Dum Aug 02, 2020 11:23 pm
... As vrea sa va intreb cum se comporta masina doar pe benzina pt ca mi se par ca cei 135 CP sunt cam putini pt aproape 2 tone...
Salutare, om bun și iubitor de natură!
După cum ai regăsit comentariile din posturile mele nu sunt nici de departe un bun evaluator tehnic motiv pentru care am să mă limitez doar la a evidenția avantajele precum și dezavantajele modelului pe care îl conduc de peste un an și nouă luni.

Mitsubishi PHEV reprezintă un vârf de lance în ceea ce privește automobilul care să îmi confere tehnologie avansată, confort și siguranță pe drumuri publice. Desigur, nu este nimic perfect ci totul perfectibil. Și tot așa, nu trebuie să mă consideri pe mine un etalon în descrierile modelului japonez întrucât eu abordez un stil de condus preponderent preventiv însă imi place să folosesc mașina și pe modul SPORT dar sceneriile sunt limitate.

După preambul am să încerc a-ți răspunde cât se poate de direct rugându-i pe colegii mai experimentați să completeze cu judecăți de valoare:
1. În modul ”termic” mașina nu evoluează strict în clasicul raport ”motor termic-cutie de viteze-roți motrice” ci iși alege singură sistemul de propulsie, care poate fi complet termic ori parțial termic, după cum elocvent este descris pe pagina electronică de prezentare a PHEV. Nu am să intru în amănunte întrucât descrierea japonezilor (cuvinte + imagini) acoperă orice gol de cunoaștere.
2. Luând în calcul scenariul în care nu mai ai curent în bateria de tracțiune sau rulezi în modul ”CHARGING” este evident că mașina va folosi cu prioritate motorul termic. Aici lucrurile nu devin dramatice în ceea ce privește ținuta de drum ci doar sensibile dacă ne referim la consumul de benzină. La drum lung, modul ”CHARGING” poate genera consumuri chiar și de 10% în unele scenarii (am testat atât iarna, la -10 grade cât și pe timul verii la +30 grade Celsius).
3. Deunăzi, mai exact luna trecută, am parcurs distanța București-Ploiești-Buzău-București plecând din orașul natal cu bateria de tracțiune aproape goală (la bord eram anunțat că mai pot rula în mod electric doar 5 Km). Am ales ruta de deplasare pe DN1 până la Ploiești și apoi oraș intermediar Mizil până la Buzău. Ca atare, nu se justifica folosirea modului SPORT ci doar a celui NORMAL. Mașina a rulat preponderent cu motorul termic în sarcină mai mare sau mai mică iar consumul mediu de benzină s-a situat la 6,8%.
4. Aș vrea să mai dau un exemplu pentru a se înțelege faptul că dacă circuli fără a împinge mașina spre limitele ei sportive poți obține medii de consum benzină greu de imaginat pentru un Outlander. Drumul București-Pitești(A1)-Curtea de Argeș-Cabana Capra = 8,2%. Cabana Capra-Curtea de Argeș-Pitești-Topoloveni-Găești-București = 5,3%. Atât la drumul de dus cât și la ce de revenire nu am încărcat bateria de tracțiune întrucât nu aceasta era prioritatea.
5. Pentru a-ți folosi mașina PHEV în scopuri sportive de deplasare este o decizie nu tocmai înțeleaptă deoarece eu consider că nu acesta este rolul unui Outlander de aproape două tone și cu un motor termic ce dezvoltă maxim 135 CP. Totodată, trebuie să remarc și faptul că în modul SPORT mașina devine mult mai agresivă întrucât folosește cu generozitate toate cele 3 motoare de propulsie. Pe autostradă, în regim SPORT poți înregistra consumuri chiar și de 13%.
Cred că am reușit a mai aduce câteva precizări concluzionând că în regim termic mașina mea nu se evidențiază la niciun test de sportivitate ca dealtfel nici la vreun test de eficiență economică dacă luăm în calculul comparației un motor Diesel de 2,2 litri.

Dar ce ar fi viața noastră fără inginerii de duminică însoțită de un umor pământean? Ca atare, pentru a acoperi întregul spectru de cerințe (năstrușnice) ale noastre le propun japonezilor montarea pe Outlander PHEV a unei turbine generoase la motor însoțită și de o clasică instalație GPL care să rezoneze cu eforturile de diminuare a cheltuielilor operaționale :D

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Aug 03, 2020 9:59 am
de Ermeneutic
Denis.p scrie:
Dum Aug 02, 2020 11:23 pm
As dori sa intru si eu in randul iubitorilor de natura si sa cumpar o masina hibrida.
Revin pentru a mai face o precizare, cu permisiunea ta, desigur. Mitsubishi PHEV nu este strict o mașina hibridă ci una pe care o poți și încărca de la o banală priză cu 220V. Un alt amănunt care mi-a trezit dorința de a reveni cu un comentariu este legat de faptul că în cazul Mitsubishi PHEV discutăm despre un SUV cu tracțiune integrală. Ești sigur că îți dorești un 4x4 sau o mașină cu transmisie doar pe puntea din față îți este suficientă pentru a evada în natură?
Te întreb deoarece diferențele de cost la achiziție nu sunt neapărat semnificative (evaluând Outlander PHEV vs Prius PHEV) însă comparăm mere cu pere la mai toate capitolele, cu mici excepții la tehnologia de propulsie.
Dacă te gândești la achiziția unui model de berlină doar cu hibrid nu suntem aliniați în același palier de rezonanță operațională iar dacă urci la clasa SUV-urilor PHEV premium deja pe mine m-ai pierdut pe drum... :rolleyes:

În ceea ce mă privește, la momentul în care am avut o discuție cu domnul Ciprian Nimu (consilier vânzări la Mitsubishi) informațiile tehnice au căpătat altă valoare întrucât mi s-au explicat, profesionist vorbind, amănunte care m-au determinat a renunța la un SUV cu motor pe benzină, tracțiune integrală, turbină performantă și caracter sportiv în favoarea unei mașini care nici de departe nu face rabat la confort ci se aliniază noului trend global de protejare a mediului înconjurător.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Aug 03, 2020 11:16 am
de Denis.p
Merci pt precizari.
Doresc o masina 4x4 deoarece am casa la munte si cand e zapada nu prea pot urca dealurile fara asa ceva. Mai merg de vreo 3 ori pe an pe camp deoarce am in intretinere un parc solar si e cam greu cu actuala masina (un jetta 2009).
Stiu ca o pot incarca la o priza banala 220, de aceea am si optat pt varianta asta avand casa si in oras si la munte (distanta fiind de vreo 70km intre ele). Problema se pune cand plec la 600km pt ca nu am rabdare sa o incarc si voi merge mai mult pe benzina. Sau bateriile se incarca si in timpul mersului?
Totusi nu as cumpara o masina de care sa ma "lase" intr-o depasire.
Scuze pt intrebarile prostesti dar vreau sa ma informez inainte de a da 40k euro pe o masina.

Merci.

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Aug 03, 2020 3:54 pm
de Ermeneutic
Nici de departe nu consider că întrebările tale nu ar fi punctuale și pertinente prilej cu care am să dezvolt tema propusă de tine:

1. Nu trebuie neapărat să pleci la drum cu bateria de tracțiune încărcată. Atâta timp cât ai benzină suficientă în rezervor și stații de carburant în drumul tău poți să uiți de vreun inconvenient logistic. Mașina este gândită să își folosească sistemele motrice într-un mod eficient însă poți interveni chiar și tu în readministrarea resurselor energetice și dinamice conform conceptelor de economie, condițiilor de trafic sau de light off-road.
2. Fiind un autoturism ce înglobează tehnologie ”hibrid” îl poți încărca electric și în mers acționând butonul ”CHARGING”. În momentul în care rezervorul de benzină se golește cauți prima stație de benzină și îl reumpli. Dacă îți încarci mașina în mers, la drum lung, îți va crește consumul de carburant. Logic. Însă recuperezi în momentul în care intri în oraș și vei merge doar electric.
3. Chestia cu Totusi nu as cumpara o masina de care sa ma "lase" intr-o depasire este relativă întrucăt acționând comanda SPORT mașina devine agresivă și deși nu am condus niciodată o Jetta ceva mă determină să cred că un Outlander PVEV este superior la capitolul accelerație.
4. Din prețul de catalog mai scazi suportul de 20.000 RON pe care îi oferă Min. Mediului și din rest mai scazi un voucher ”Rabla”. Dacă primăria mai contribuie cu un voucher este bonus iar dacă locuiești în București ai și parcare GRATUITĂ!

Re: Outlander PHEV MY19

Scris: Lun Aug 03, 2020 5:24 pm
de Denis.p
Multumesc pt lamuriri. Locuiesc in Severin si in cea mai mare parte o sa fie condusa in oras si pana la sat (cei 70 km de care am vorbit).
Legat de puterea masinii mi s-au parut cam putini 135 CP la motor de 2.5 benzina, de asta am si intrebat de puterea ei. Sunt convins ca e mai puternica decat jetta la depasiri 😁. Am condus acum ceva timp o octavia de 1.8 180CP si clar pe modul S poti face linistit o depasire.
Legat de pret am zis in mare 40k fara sa scad rabla, ecobonusul si eventual ceva reducere de la dealer.
Cand "am plecat" in cautarea hibridelor am avut de ales intre 4 masini: Rav 4, Outlander, Volvo XC40 si 3008. Dupa lungi cautari a ramas Outlander-ul castigator. Mai ramane sa strang banii de avans si sa caut dealer. Daca o sa am si masina pana in decembrie ar fi perfect.