Re: Outlander PHEV MY19
Scris: Joi Feb 06, 2020 2:10 pm
Ei, sunt multe de spus. Ca si parere generala sunt pe plus .
Imi place confortul cabinei cu toate ca insonorizarea si suspensia puteau fi (mi-as fi dorit) la nivel mai inalt. Ergonomia e slaba, butoanele sunt asezate si grupate oarecum ilogic, spatiile de depozitare sunt putine, vizibilitatea e destul de proasta (stalpii obtureaza destul de mult).
Sunt multumit de dotari, farurile LED sunt super, de partea audio sunt foarte multumit, dar ma deranjeaza ventilatorul unitatii multimedia care se aude in linistea generala de la stop, daca ai muzica oprita. AA merge OK , de alte bizbrizuri nu prea simt nevoia.
Ca si dinamica e OK, eu eram obisnuit cu mai putin, de asemenea consumul este bun mai ales tinand cont ca in oras circul aproape gratis.
Mi-as fi dorit o baterie ceva mai mare (macar dubla si fara degradare ), mi-ar fi placut ca frana regenerativa sa mearga in B0 ca in B5 , adica sa actioneze pe prima portiune a cursei pedalei de frana cu eficacitate maxima chiar daca pe liber franeaza zero. Sper ca m-am facut inteles. Imi place sa merg in B5 pentru felul cum pot sa nu ating frana tot drumul, dar economia cea mai mare se face in B0.
Mi-ar fi placut ca incalzirea electrica sa fie mai eficienta, ca sa te incalzesti intr-adevar iarna trebuie pornit si motorul 5-10 minute, dupa care poate fi lasat doar electric pentru mentinere.
Mi-ar fi placut ca portbagajul electric sa se miste mult mai repede si mecanismul sa fie integrat, nu atasat cum este acum.
Imi place mult tinuta de drum, chiar in curbe se tine foarte frumos pe traiectorie. As fi dorit garda la sol mai mare (stiu ca astea 2 ce contrazic).
Plasticele din interior si mai ales din portbagaj sunt firave si cam zdrangane.
Per total nu-mi da impresia de masina "build like a tank", alte masini par si se simt mai solide.
Ca incheiere, tin sa spun ca imi face mare placere sa o conduc, nu ma pot satura de senzatia pe care mi-o da acceleratia lina si linistea senzationala din timpul mersului, supletea volanului si confortul general.
Probabil ca mai sunt multe care imi scapa acum, dar, asa cum am spus, per total sunt pe plus.
Imi place confortul cabinei cu toate ca insonorizarea si suspensia puteau fi (mi-as fi dorit) la nivel mai inalt. Ergonomia e slaba, butoanele sunt asezate si grupate oarecum ilogic, spatiile de depozitare sunt putine, vizibilitatea e destul de proasta (stalpii obtureaza destul de mult).
Sunt multumit de dotari, farurile LED sunt super, de partea audio sunt foarte multumit, dar ma deranjeaza ventilatorul unitatii multimedia care se aude in linistea generala de la stop, daca ai muzica oprita. AA merge OK , de alte bizbrizuri nu prea simt nevoia.
Ca si dinamica e OK, eu eram obisnuit cu mai putin, de asemenea consumul este bun mai ales tinand cont ca in oras circul aproape gratis.
Mi-as fi dorit o baterie ceva mai mare (macar dubla si fara degradare ), mi-ar fi placut ca frana regenerativa sa mearga in B0 ca in B5 , adica sa actioneze pe prima portiune a cursei pedalei de frana cu eficacitate maxima chiar daca pe liber franeaza zero. Sper ca m-am facut inteles. Imi place sa merg in B5 pentru felul cum pot sa nu ating frana tot drumul, dar economia cea mai mare se face in B0.
Mi-ar fi placut ca incalzirea electrica sa fie mai eficienta, ca sa te incalzesti intr-adevar iarna trebuie pornit si motorul 5-10 minute, dupa care poate fi lasat doar electric pentru mentinere.
Mi-ar fi placut ca portbagajul electric sa se miste mult mai repede si mecanismul sa fie integrat, nu atasat cum este acum.
Imi place mult tinuta de drum, chiar in curbe se tine foarte frumos pe traiectorie. As fi dorit garda la sol mai mare (stiu ca astea 2 ce contrazic).
Plasticele din interior si mai ales din portbagaj sunt firave si cam zdrangane.
Per total nu-mi da impresia de masina "build like a tank", alte masini par si se simt mai solide.
Ca incheiere, tin sa spun ca imi face mare placere sa o conduc, nu ma pot satura de senzatia pe care mi-o da acceleratia lina si linistea senzationala din timpul mersului, supletea volanului si confortul general.
Probabil ca mai sunt multe care imi scapa acum, dar, asa cum am spus, per total sunt pe plus.