Outlander PHEV MY19
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Printre multe altele care-mi ocupă timpul din zori și până aproape de miezul nopții mi-am regândit agenda astfel încat să pot ajunge la service.
Ce lucrări erau de efectuat regăsim mai jos:
1. Revizia la 31.234 Km, mai exact schimb de ulei și înlocuit filtre de aer, polen, ulei.
2. Înlocuit roți de vară cu roți de iarnă
3. Verificare soft și update, inspecție mecanică, electrică și la caroserie.
La inspecția de caroserie s-a constatat că probabil o piatră mi-a lovit partea de protecție a acumulatorului de tracțiune provocând o zgârietură superficială a stratului de protecție (acesta fiind alcătuit dintr-un material cauciucat). Imediat s-a trecut la decontaminarea zonei cu un spray special conținând o soluție pe bază de alcool și apoi, cu ajutorul aerului comprimat, s-a uscat zona ce urma a fi reparată:
După câteva minute, mecanicul a refăcut zona afectată aplicând o pastă neagră pe bază de polimeri:
Fine tuning :
Partea de reînvățare a senzorilor TPMS de pe roțile de iarnă a durat câteva minute și revizia, per total s-a efectuat în mai puțin de o oră, mai exact timpul necesar a savura două cafeluțe, a socializa cu mecanicii și totodată a admira noul L200 care este de excepție.
Tot din discuțiile purtate cu specialiștii din service am înțeles că la atingerea cifrei de 40.000 km trebuie să revin în service pentru înlocuirea uleiului de la cutia de viteze precum și cel de la un angrenaj de pe puntea spate.
Acest lucru preconizez că va avea loc în primăvară odată cu înlocuirea roților de iarnă cu cele de vară.
Am și o statistică a consumului de curent electric precum și a benzinei consumate în cei 15.000 km parcursi de la precedenta revizie și până acum însă am să o afișez când mă voi mai elibera din noianul de proiecte.
Ce lucrări erau de efectuat regăsim mai jos:
1. Revizia la 31.234 Km, mai exact schimb de ulei și înlocuit filtre de aer, polen, ulei.
2. Înlocuit roți de vară cu roți de iarnă
3. Verificare soft și update, inspecție mecanică, electrică și la caroserie.
La inspecția de caroserie s-a constatat că probabil o piatră mi-a lovit partea de protecție a acumulatorului de tracțiune provocând o zgârietură superficială a stratului de protecție (acesta fiind alcătuit dintr-un material cauciucat). Imediat s-a trecut la decontaminarea zonei cu un spray special conținând o soluție pe bază de alcool și apoi, cu ajutorul aerului comprimat, s-a uscat zona ce urma a fi reparată:
După câteva minute, mecanicul a refăcut zona afectată aplicând o pastă neagră pe bază de polimeri:
Fine tuning :
Partea de reînvățare a senzorilor TPMS de pe roțile de iarnă a durat câteva minute și revizia, per total s-a efectuat în mai puțin de o oră, mai exact timpul necesar a savura două cafeluțe, a socializa cu mecanicii și totodată a admira noul L200 care este de excepție.
Tot din discuțiile purtate cu specialiștii din service am înțeles că la atingerea cifrei de 40.000 km trebuie să revin în service pentru înlocuirea uleiului de la cutia de viteze precum și cel de la un angrenaj de pe puntea spate.
Acest lucru preconizez că va avea loc în primăvară odată cu înlocuirea roților de iarnă cu cele de vară.
Am și o statistică a consumului de curent electric precum și a benzinei consumate în cei 15.000 km parcursi de la precedenta revizie și până acum însă am să o afișez când mă voi mai elibera din noianul de proiecte.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
Sa-a discutat ceva despre starea bateriei de tractiune sau despre resoftarea BMS-ului? Exista un program de rechemare in service pentru modelele MY19 pentru resoftarea BMS-ului, a zis cineva ceva de asta?
De asemenea exista un program de rechemre pentru a remedia o defectiune de fabricatie la etrierele frana spate care produc un pocnet la schimbarea sensului de mers (a mea face), a zis cineva ceva de asta?
De asemenea exista un program de rechemre pentru a remedia o defectiune de fabricatie la etrierele frana spate care produc un pocnet la schimbarea sensului de mers (a mea face), a zis cineva ceva de asta?
Re: Outlander PHEV MY19
Sa-a discutat ceva despre starea bateriei de tractiune sau despre resoftarea BMS-ului? Exista un program de rechemare in service pentru modelele MY19 pentru resoftarea BMS-ului, a zis cineva ceva de asta?
De asemenea exista un program de rechemre pentru a remedia o defectiune de fabricatie la etrierele frana spate care produc un pocnet la schimbarea sensului de mers (a mea face), a zis cineva ceva de asta?
De asemenea exista un program de rechemre pentru a remedia o defectiune de fabricatie la etrierele frana spate care produc un pocnet la schimbarea sensului de mers (a mea face), a zis cineva ceva de asta?
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
De cateva zile imi incarc masina in noua parcare. Cost parcare zero. Cost curent (momenta) zero
Re: Outlander PHEV MY19
Iti doresc sa o tii tot asa!
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
1. Și eu aud acel zgomot nefiresc în momentul în care comand marșarier însă nu de fiecare dată ci ocazional.
2. Despre BMS și resoftare nu cunosc detalii (nici nu știu de la ce vine abrevierea).
La finalul operațiunilor tehnice a venit un domn cu calculatorul pentru setări, resoftare, sfințire însă nu am participat la procesiune...
De asemenea, în ultimele zile nu am mai auzit acel pocnet însă pentru că m-ai făcut atent revin cu detalii și îți mulțumesc pentru atenționare.
2. Despre BMS și resoftare nu cunosc detalii (nici nu știu de la ce vine abrevierea).
La finalul operațiunilor tehnice a venit un domn cu calculatorul pentru setări, resoftare, sfințire însă nu am participat la procesiune...
De asemenea, în ultimele zile nu am mai auzit acel pocnet însă pentru că m-ai făcut atent revin cu detalii și îți mulțumesc pentru atenționare.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Un share location și pentru noi???Mirabeau88 scrie: ↑Joi Dec 03, 2020 10:32 pmDe cateva zile imi incarc masina in noua parcare. Cost parcare zero. Cost curent (momenta) zero
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
In Galați???
Re: Outlander PHEV MY19
Da, poate ajungem si noi pe la tine
Re: Outlander PHEV MY19
cri-cri... cri-cri...
se aud greierii...
se aud greierii...
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 20 vizitatori