Outlander PHEV MY19
Re: Outlander PHEV MY19
Pe la noi incarcarea rapida (Chademo) costa 1,95 lei/KWh, daca faci calculul iese acelasi pret ca benzina, nu mai are sens sa stai sa astepti incarcarea, mai bine bagi benzina. Intr-adevar incarcarea Type2 e mai ieftina. Dar tot acasa sau la servici iesi mai profitabil.
Legat de discutia voastra referitoare la AA, eu nu stiu niciun model de telefon care sa functioneze fara cablu, chiar cei de la Google explica ca viteza de transfer a conexiunii BT nu e suficienta pentru a asigura fluxul de date pentru o functionare fluenta (aici as mentiona ca uneori nici cablul nu e de ajuns).
Referitor la modelele de terminale prefrate, in acest moment si eu sunt in faza de documentare pentru achizitia unui terminal nou. De cativa ani am mers pe Xiaomi si am fost foarte multumit, dar urmatorul va fi Oneplus 8 sau Realme X50. Nedumeriri?
Legat de discutia voastra referitoare la AA, eu nu stiu niciun model de telefon care sa functioneze fara cablu, chiar cei de la Google explica ca viteza de transfer a conexiunii BT nu e suficienta pentru a asigura fluxul de date pentru o functionare fluenta (aici as mentiona ca uneori nici cablul nu e de ajuns).
Referitor la modelele de terminale prefrate, in acest moment si eu sunt in faza de documentare pentru achizitia unui terminal nou. De cativa ani am mers pe Xiaomi si am fost foarte multumit, dar urmatorul va fi Oneplus 8 sau Realme X50. Nedumeriri?
Re: Outlander PHEV MY19
Daca acum mergi cu energia din baterie pana o golesti consumul va scadea la 6l/100Km.Ermeneutic scrie: ↑Dum Aug 16, 2020 10:48 pmDacă tot mi-am propus să testez una, alta vă adaug rezultatul unui experiment întreprins astăzi pe traseul Provița - Ploiești - București (97 Km si 80 minute).
Am pornit la drum cu bateria de tracțiune descărcată și am comutat în funcția ”CHARGE”.
Iată ce mi-au rezervat astrele :
Pe scurt:
1. Am rulat 100% cu motorul termic pornit
2. Consum mediu benzină = 8,1%
3. Bateria de tracțiune a fost încărcată în proporție de 90% (pe parcursul celor 97 Km si preț de 80 minute)
4. Mașina a circulat în regim electric cu un procent de 43%
PS: scuze pentru calitatea pozei (imaginea este surprinsă de soție, cu telefonul mobil și dintr-o poziție neconfortabilă a corpului )
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Ai aici toate detaliile cu privire la mufele Type 1 și Type 2: https://www.masini-electrice.ro/index.p ... -outlanderMirabeau88 scrie: ↑Joi Aug 20, 2020 1:37 pmin al doilea rand eu zic ca noi avem tip 1 si statia are tip 2.
in al treilea rand un link ceva? mama, tata, kw... sunt pierdut total ) de un brand nu mai vorbesc
Eu am cumpărat un cablu de alimentare produs în Germania. L-am achiziționat de la reprezentanța germană din București in urmă cu 2 ani și am plătit la acea oră 1.150 RON.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
@danco multumesc mult pt lamuriri. Acum nu mai pot spera deca sa mai prind ultimul tren spre a avea o masina ecologica. Ma avantajaza mai mult aceasta masina (desi imi place mai mult Rav4) pentru ca am casa in severin si la sat unde o pot incarca distanta intre ele fiind de aprox 70km, deci merg mai tot drumul aproape gratis.
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
https://www.masini-electrice.ro/index.p ... 32a-detail
la asta ma uitam si eu. nu iti e teama ca ramai fara el? parcarea la noi cica va fi pazita dar ..
la asta ma uitam si eu. nu iti e teama ca ramai fara el? parcarea la noi cica va fi pazita dar ..
Re: Outlander PHEV MY19
In poza de acolo cablul arata foarte scurt si nu da lungimea in specificatii. Cica este pentru statii care au atasat permanent cablu cu mufa type 2, deci se bazeaza pe cablul lor la care atasezi acest "juma de metru" adaptor. Eu pe la noi nu am vazut statii type 2 cu cablu atasat permanent, doar cu priza pe statie, deci adaptorul asta nu o sa-ti ajunga pana la masina. Solutia: il cumperi totusi, fiindca pretul este bun (mufele astea sunt foarte scumpe) si cumperi separat 3 m de cablu 5x2.5 mm cu izolatie de cauciuc (dedeman de ex.) si muti mufele pe el. Tot economisesti 400 lei.Mirabeau88 scrie: ↑Vin Aug 21, 2020 3:39 pmhttps://www.masini-electrice.ro/index.p ... 32a-detail
la asta ma uitam si eu. nu iti e teama ca ramai fara el? parcarea la noi cica va fi pazita dar ..
Re: Outlander PHEV MY19
Panoul ala produce cca. 50 W (cand e soare) deci ai nevoie de cca. 200 ore (cu soare) pentru o incarcare. Daca-l tii si ca pe cel din poza, in interior, mai pune vreo 40 de ore.Ermeneutic scrie: ↑Lun Iul 27, 2020 1:20 pmReclamați probleme? Vă propunem soluții!Mirabeau88 scrie: ↑Vin Iul 24, 2020 12:54 pmLa mine pandemia a venit si cu alta bucurie> nu mai am unde incarca masina...
... Sunt curios de cost.
Ca atare, până vă cresc stații de încărcare la fiecare colț de stradă, îți propun varianta ”la purtător”...
Încă nu știu cât costă însă promit să revin cu detalii până la revelion
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
da, e scurt si cred ca va atarna undeva pe usa. statia are cablu lung. ma gandeam sa nu ma incurc in ele, mai ales ca parca nu trebuie puse colac. dar ca sa le pun un lacat ceva ar trebui sa fie si asta lungdanco scrie: ↑Lun Aug 24, 2020 10:37 pmIn poza de acolo cablul arata foarte scurt si nu da lungimea in specificatii. Cica este pentru statii care au atasat permanent cablu cu mufa type 2, deci se bazeaza pe cablul lor la care atasezi acest "juma de metru" adaptor. Eu pe la noi nu am vazut statii type 2 cu cablu atasat permanent, doar cu priza pe statie, deci adaptorul asta nu o sa-ti ajunga pana la masina. Solutia: il cumperi totusi, fiindca pretul este bun (mufele astea sunt foarte scumpe) si cumperi separat 3 m de cablu 5x2.5 mm cu izolatie de cauciuc (dedeman de ex.) si muti mufele pe el. Tot economisesti 400 lei.Mirabeau88 scrie: ↑Vin Aug 21, 2020 3:39 pmhttps://www.masini-electrice.ro/index.p ... 32a-detail
la asta ma uitam si eu. nu iti e teama ca ramai fara el? parcarea la noi cica va fi pazita dar ..
https://www.cel.ro/statii-de-incarcare/ ... xNTwnNA-l/
de asta ce zici? eu sunt varza la fizica cred ca am mai scris.
as mai putea incerca sa schimb mufa la statie dar nu cred ca imi va permite primaria
alta intrebare: se considera incarcare lenta, nu? nu de alta dar alea rapide ne cam rup bateria
- Mirabeau88
- EVO III
- Mesaje: 128
- Membru din: Vin Feb 08, 2019 6:47 pm
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
doar 200? si banuiesc ca nici ieftin nu e. plus ca trebuie sa te bazezi pe oglinzile lateraledanco scrie: ↑Lun Aug 24, 2020 10:42 pmPanoul ala produce cca. 50 W (cand e soare) deci ai nevoie de cca. 200 ore (cu soare) pentru o incarcare. Daca-l tii si ca pe cel din poza, in interior, mai pune vreo 40 de ore.Ermeneutic scrie: ↑Lun Iul 27, 2020 1:20 pmReclamați probleme? Vă propunem soluții!Mirabeau88 scrie: ↑Vin Iul 24, 2020 12:54 pmLa mine pandemia a venit si cu alta bucurie> nu mai am unde incarca masina...
... Sunt curios de cost.
Ca atare, până vă cresc stații de încărcare la fiecare colț de stradă, îți propun varianta ”la purtător”...
Încă nu știu cât costă însă promit să revin cu detalii până la revelion
Re: Outlander PHEV MY19
Da, asta e OK, si pretul bun. Icarcarea este lenta. In functie de statie, daca livreaza 16 A, o incarcare completa va dura cca. 3,5 ore. Mai mult nu stie masina pe mufa type1.Mirabeau88 scrie: ↑Mar Aug 25, 2020 9:19 am
https://www.cel.ro/statii-de-incarcare/ ... xNTwnNA-l/
de asta ce zici? eu sunt varza la fizica cred ca am mai scris.
as mai putea incerca sa schimb mufa la statie dar nu cred ca imi va permite primaria
alta intrebare: se considera incarcare lenta, nu? nu de alta dar alea rapide ne cam rup bateria
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori