La mine lucrurile stau in felul urmator:
1. Cateva sute de km parcurse pe autostrazi din Occident, la viteze curprinse intre 130 si 180 Km/h si un consum de 13,8 %.
- este clar ca in regim hibrid masina nu mai indeplineste aceleasi performante economice in ceea ce priveste consumul de benzina
- in regim SPORT nu va asteptati sa devina "racheta" caci masina, dupa parerea mea, nu este destinata liniutelor sau depasirilor agresive
- m-am bucurat ca m-am putut tine dupa un prieten care conducea un SUV dotat cu doua turbine si implicit cu profil sportiv, ca atare, nu va faceti de rusine daca rulati pe autostrazile germane care nu impun restrictii de viteza.
2. De cateva saptamani, din comoditate, nu am mai alimentat de la priza iar media consumului urban+extraurban se situeaza la 7,6%. Saptamana viitoare promit sa incarc zilnic bateria de tractiune si revin cu datele mele.
3. M-am interesat pe ghiseul.ro cu privire la impozitul pentru anul 2020 si am obtinut 410 RON, dupa aplicarea reducerii de 10%. Daca Primaria Bucuresti ne accepta si pe noi ilfovenii sa parcam gratuit pe patrimoniul ei inseamna inca o bila alba la eficienta economica a PHEV-ului
Trebuie doar sa iti gasesti cateva minute pentru a ma vizita acasa sau la serviciu si rezolvam problema. O putem rezolva si la distanta insa se pierde farmecul strangerii prietenesti de mana si al savurarii cafelutei ...danco scrie: ↑Vin Ian 10, 2020 12:49 pmIntre timp varianta mea de AA a incercat sa se auto updateze si nu a reusit, dand eroarea cu ''not available in your country'' asa ca momentan am dezinstalat-o complet. Astept sa gasesc o varianta mai noua de la sursa (poate ma ajuta cineva ) ca sa reintru si eu in randul lumii.
...mai ales ca stii tu, intrucat s-a dovedit, ca intalnirea dintre doi oameni este precum contactul dintre doua substante chimice si anume daca exista o reactie inseamna ca amandoi beneficiaza de o transformare - asa ne-am transformat si noi alegand PHEV-urile