Outlander PHEV MY19
Re: Outlander PHEV MY19
Sa stii ca la mine uneori afiseaza, uneori nu. Niciodata cu poza, dar e deajuns si numele. Probabil ii afiseaza doar pe cei care-i sunt pe plac
Mai mult ma deranjeaza ca, desi am un telefon conectat permanent la AA in masina si nu iese de acolo, daca opresc-pornesc masina de mai multe ori, mai ales in interval scurt (ma fatai prin oras cu opriri dese, de ex.) la un momentdat da eroare si nu se mai conecteaza. Trebuie sa restartez telefonul ca sa initializeze din nou conexiunea. Sau se blocheaza si ramane ecranul (masinii) negru mult timp, dupa care se trezeste singur, dar dureaza si 5 minute.
Deci destul de greoi AA-ul asta.
Mai mult ma deranjeaza ca, desi am un telefon conectat permanent la AA in masina si nu iese de acolo, daca opresc-pornesc masina de mai multe ori, mai ales in interval scurt (ma fatai prin oras cu opriri dese, de ex.) la un momentdat da eroare si nu se mai conecteaza. Trebuie sa restartez telefonul ca sa initializeze din nou conexiunea. Sau se blocheaza si ramane ecranul (masinii) negru mult timp, dupa care se trezeste singur, dar dureaza si 5 minute.
Deci destul de greoi AA-ul asta.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Colegii mei de la tehnic au venit cu o propunere insa implica o interventie pentru care nu avem autorizatie din partea Mitsubishi si pot pierde garantia. Drept urmare, astept saptamana viitoare pentru a cere o opinie pertinenta de la Service Mitsubishi.
Ar mai fi o varianta si anume, sa mergem la "Dunarea de Jos" si sa incercam solutia tehnica pe masina lui Mirabeau. Daca reusim o promovam pe forum. Daca dam gres fugim!
Ar mai fi o varianta si anume, sa mergem la "Dunarea de Jos" si sa incercam solutia tehnica pe masina lui Mirabeau. Daca reusim o promovam pe forum. Daca dam gres fugim!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
Eu te astept in masina cu motorul pornit
Sunt curios care e solutia colegilor tai, sunt curios, macar pe scurt.
Sunt curios care e solutia colegilor tai, sunt curios, macar pe scurt.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Inainte de a-ti face viata mai linistita spunandu-ti care este solutia tehnica propusa de catre inginerii detinatori ai certificatelor Zend Framework am sa reproduc, din memorie , raspunsul pertinent primit astazi de la Mitsubishi Romania:
"Sistemul electronic cu care a fost echipata masina nu poate asocia numarul de telefon cu numele si prenumele persoanei apartinatoare daca in corpul contactului exista si alte detalii, ca de exemplu adresa de corespondenta fizica ori e-mail, poze etc."
Si acum, te rog sa iei in calcul varianta empirica a "scriitorilor in versuri cu 1 si 0" carora le sunt necesare urmatoarele "unelte": un pet cu Cola, un pachet de tigari, o scrumiera si un laptop pentru a face din sistemul Rockford Fosgate un ansamblu de eruditie al agendei telefonice si nu numai...
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Inainte de a-ti face viata mai linistita spunandu-ti care este solutia tehnica propusa de catre inginerii detinatori ai certificatelor Zend Framework am sa reproduc, din memorie , raspunsul pertinent primit astazi de la Mitsubishi Romania:
"Sistemul electronic cu care a fost echipata masina nu poate asocia numarul de telefon cu numele si prenumele persoanei apartinatoare daca in corpul contactului exista si alte detalii, ca de exemplu adresa de corespondenta fizica ori e-mail, poze etc."
Si acum, te rog sa iei in calcul varianta empirica a "scriitorilor in versuri cu 1 si 0" carora le sunt necesare urmatoarele "unelte": un pet cu Cola, un pachet de tigari, o scrumiera si un laptop pentru a face din sistemul Rockford Fosgate un ansamblu de eruditie al agendei telefonice si nu numai...
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Inainte de a-ti face viata mai linistita spunandu-ti care este solutia tehnica propusa de catre inginerii detinatori ai certificatelor Zend Framework am sa reproduc, din memorie , raspunsul pertinent primit astazi de la Mitsubishi Romania:
"Sistemul electronic cu care a fost echipata masina nu poate asocia numarul de telefon cu numele si prenumele persoanei apartinatoare daca in corpul contactului exista si alte detalii, ca de exemplu adresa de corespondenta fizica ori e-mail, poze etc."
Si acum, te rog sa iei in calcul varianta empirica a "scriitorilor in versuri cu 1 si 0" carora le sunt necesare urmatoarele "unelte": un pet cu Cola, un pachet de tigari, o scrumiera si un laptop pentru a face din sistemul Rockford Fosgate un ansamblu de eruditie al agendei telefonice si nu numai...
Ultima oară modificat Mar Iun 23, 2020 9:04 am de către Ermeneutic, modificat 1 dată în total.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
Am inteles, multumesc de raspuns, are logica, chiar am sa ma joc putin cu niste numere sa vad cum e.
Cred ca "Rockford Fosgate" este doar partea de sonorizare, adica ce e dupa unitatea MMU (sau cum o numeste Mitsubishi), care e la fel la toate, ma insel?
Cred ca "Rockford Fosgate" este doar partea de sonorizare, adica ce e dupa unitatea MMU (sau cum o numeste Mitsubishi), care e la fel la toate, ma insel?
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Abia am ajuns acasa dupa un drum Bucuresti (DN1) - Ploiesti - Campina - Barajul Paltinu - Traisteni si retur, cam 270 Km si vreo patru ore de mers.
Plecat-am pe benzina, caci energia electrica am consumat-o prin capitala si la finalul celor 270 Km am constatat un neplauzibil consum mediu de benzina de 5,8 %...!!!
Prima impresie a fost ca sunt la volanul masinii sotiei (Renault Clio, 1,5 dCi) care nu trece de 5,8% consum orice i-ai face...insa mi-am revenit din soc si spaima in momentul in care i-am vazut masina frantuzeasca parcata alaturi de a mea.
Este greu de crezut ca un Outlander cu o greutate considerabila si un coeficient de aerodinamicitate asemanator unui cal mort, si in proces de descompunere, poate obtine un randament susceptibil de frauda intelectuala
Bun, apoteotic vorbind despre PHEV, apreciez pana la paroxism comportamentul pe sosea, adica tinuta de drum, confortul la volan si nu in ultimul rand eficienta in transport, mai exact consumul de resurse (curent electric + benzina) vs distanta parcursa. Nu in ultimul rand, mentionez faptul ca nu conduc "la consum" ci strict in pluton cu ceilalti participanti la trafic.
Plecat-am pe benzina, caci energia electrica am consumat-o prin capitala si la finalul celor 270 Km am constatat un neplauzibil consum mediu de benzina de 5,8 %...!!!
Prima impresie a fost ca sunt la volanul masinii sotiei (Renault Clio, 1,5 dCi) care nu trece de 5,8% consum orice i-ai face...insa mi-am revenit din soc si spaima in momentul in care i-am vazut masina frantuzeasca parcata alaturi de a mea.
Este greu de crezut ca un Outlander cu o greutate considerabila si un coeficient de aerodinamicitate asemanator unui cal mort, si in proces de descompunere, poate obtine un randament susceptibil de frauda intelectuala
Bun, apoteotic vorbind despre PHEV, apreciez pana la paroxism comportamentul pe sosea, adica tinuta de drum, confortul la volan si nu in ultimul rand eficienta in transport, mai exact consumul de resurse (curent electric + benzina) vs distanta parcursa. Nu in ultimul rand, mentionez faptul ca nu conduc "la consum" ci strict in pluton cu ceilalti participanti la trafic.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Re: Outlander PHEV MY19
Amuzant. Chiar weekend-ul trecut am facut aproximativ acelasi drum (DN-Campina-Paltinu-valea Negrasului si retur) si am obtinut un consum nerealist, la intoarcere (la vale) chiar 3,2 l/100, pe care mi-a fost rusine sa-l fac public. Saptamana asta refac acelasi itinerariu si voi urmari cu mai multa atentie ce se intampla, (o fi ceva in zona aia?) si voi reveni cu rezultate.
- Ermeneutic
- EVO III
- Mesaje: 183
- Membru din: Vin Noi 09, 2018 10:19 pm
- Localitate: Corbeanca
- Contact:
Re: Outlander PHEV MY19
Citeam mai devreme rubrica "Revista presei - Mitsubishi News" (https://www.carscoops.com/2019/12/study ... champions/) constatand ca la capitolul fiabilitate marca Mitsubishi este la loc triumfator, imediat dupa Mercedes - nimic spectaculos daca ma intrebati pe mine. Sunt la prima experienta personala (adica proprietar) cu Mitsubishi si in afara de gadgeturi nu am sa reprosez nimic modelului PHEV.
Probabil ca daca nu lucram in industria HiTech nici de gadgeturi nu ma atingeam dar haideti sa exemplificam:
1. Comanda vocala pentru contactele din agenda telefonica (Android) - este sublima insa functioneaza pe sarite. Pe mine m-a sarit randul asa ca va las pe voi sa ma uimiti cu stiinta si tehnologia
2. Daca rulez paralel cu calea de tramvai rapid (chiar pe banda de langa acel gard metalic innobilat cu "ochi de pisica" si ce o mai avea prin portofoliul de atentionare vizuala) senzorii masinii mele incep sa se manifeste acustic ca intr-un recviem... Acest lucru este o anomalie, zic eu, intrucat sunt atentionat de un pericol fals.
3. Ultimul punct pe agenda zilei il reprezinta un drum de la Bucuresti si pana la Cetatea Fagarasului. Drumul de intoarcere ne-a dus si la o stana, draga noua, de unde am cumparat cele necesare pentru o dieta hipocalorica si lipsita de colesterol...
Apropos, am condus dupa acest nobil si robust Pajero remarcand urmatoarele:
1. La procesul de negociere a curbelor Outlander-ul este mult mai stabil. Pajero iesea abuziv dar controlabil din axul soselei. La PHEV nu am avut nicio emotie. La vitezele civilizate cu care am rulat pe diferite portiuni de drumuri nu am resimtit niciun disconfort.
2. Demarajul dintre cele doua pare a fi o gluma, mai precis la PHEV se simte mai agresiv si in primii cativa zeci de metri masina pare a avea chiar un temperament sportiv
3. Pe autostrada simteam cum il imping de la spate pe mult mai titratul model cu pregnant cod genetic inclinat spre off-road
4. Daca ma intrebati despre consum, adica Pajero versus PHEV, va trebui sa recurg la un abuz de limbaj intrucat voi compara merele cu girafa
5. La un moment dat am intrat pe Valea Strambei (un loc feeric pentru amatorii de drumetii in parcuri naturale sub egida UNESCO) si din respect pentru al meu PHEV ne-am mutat in Pajero... Alta experienta am trait intr-o masina gandita pentru zone neprietenoase dpdv al carosabilului.
Probabil ca daca nu lucram in industria HiTech nici de gadgeturi nu ma atingeam dar haideti sa exemplificam:
1. Comanda vocala pentru contactele din agenda telefonica (Android) - este sublima insa functioneaza pe sarite. Pe mine m-a sarit randul asa ca va las pe voi sa ma uimiti cu stiinta si tehnologia
2. Daca rulez paralel cu calea de tramvai rapid (chiar pe banda de langa acel gard metalic innobilat cu "ochi de pisica" si ce o mai avea prin portofoliul de atentionare vizuala) senzorii masinii mele incep sa se manifeste acustic ca intr-un recviem... Acest lucru este o anomalie, zic eu, intrucat sunt atentionat de un pericol fals.
3. Ultimul punct pe agenda zilei il reprezinta un drum de la Bucuresti si pana la Cetatea Fagarasului. Drumul de intoarcere ne-a dus si la o stana, draga noua, de unde am cumparat cele necesare pentru o dieta hipocalorica si lipsita de colesterol...
Apropos, am condus dupa acest nobil si robust Pajero remarcand urmatoarele:
1. La procesul de negociere a curbelor Outlander-ul este mult mai stabil. Pajero iesea abuziv dar controlabil din axul soselei. La PHEV nu am avut nicio emotie. La vitezele civilizate cu care am rulat pe diferite portiuni de drumuri nu am resimtit niciun disconfort.
2. Demarajul dintre cele doua pare a fi o gluma, mai precis la PHEV se simte mai agresiv si in primii cativa zeci de metri masina pare a avea chiar un temperament sportiv
3. Pe autostrada simteam cum il imping de la spate pe mult mai titratul model cu pregnant cod genetic inclinat spre off-road
4. Daca ma intrebati despre consum, adica Pajero versus PHEV, va trebui sa recurg la un abuz de limbaj intrucat voi compara merele cu girafa
5. La un moment dat am intrat pe Valea Strambei (un loc feeric pentru amatorii de drumetii in parcuri naturale sub egida UNESCO) si din respect pentru al meu PHEV ne-am mutat in Pajero... Alta experienta am trait intr-o masina gandita pentru zone neprietenoase dpdv al carosabilului.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori