Pagina 1 din 4
Scris: Lun Oct 14, 2013 11:48 pm
de mihai12mihai
Salut ,
Doresc sa cumpar un Outlander3 nou de la tiriac auto bucuresti, ma gandeam sa iau cu motorizarea 2.0 benzina cutie automata ...Culoarea cupru, coniacul acela...
Ce parere aveti despre masina???pro si contra?
Motorizarea?
Preturi aprox revizii?
Consum real?
Pret 27.000 euro cu tva inclus...
Ce parere aveti?
Multumesc
Scris: Mar Oct 15, 2013 1:30 pm
de cristi4x4
Mergi la dealer si cere sa faci un drive test cu ea.Asa i-ti faci singur o parere despre masina.Sfatul meu ar fi sa i-ti ei un 2.2 diesel.Am facut test de drum cu ambele motorizari cu cutii automate dar benzinarul de 2.0 nu m-a dat pe spate.
Scris: Mar Oct 15, 2013 2:43 pm
de mihai12mihai
Salut,
Am fost am facut un test drive imi place masina asha nu am ce sa-i reprosez dar imi este frica putin de consumul pe care-l face!! avand in vedere ca merg in jur de 40.000 pe an .
M-am dat si cu 2.2 diesel insa nu a fost diferenta cel putin mie nu mi s-a parut ...
Ce sti de motorul asta?
Scris: Mar Oct 15, 2013 2:57 pm
de Donkey
Mie nu mi s-a părut cine ştie ve la tablă. Am văzut ?n slănic md o tablă cam subţire
Scris: Mar Oct 15, 2013 5:43 pm
de mihai12mihai
Salut @donkey
Acum sti cum este cu tabla ca se indoaie si aia subtire si aia groasa, motorul sa mearga si sa nu am probleme cu ea la mers....
Scris: Mar Oct 15, 2013 6:51 pm
de volint
Automata pe 2.0 benzina nu-i o alegere tocmai fericita... daca vrei neaparat benzina mergi pe cutie manuala. Automata e ok cu motorul fumacios.
Scris: Mar Oct 15, 2013 10:29 pm
de mihai12mihai
De ce nu este ok?datorita consumului sau de ce?
Scris: Mie Oct 16, 2013 6:37 pm
de volint
M-am dat jos din Outy ce-l conduc zi de zi cu cutie manuala si m-am urcat in cel cu cutie automata. Nu m-a impresionat deloc:
In reprize scurte (cum ai nevoie in oras) nu prea te ajuta, apare un mic lag ce intarzie raspunsul asteptat la acceleratie; la cutia manuala lagul nu prea exista. Nu luam in discutie modul sport.
Turatiile de schimb sunt fix aiurea fata de regimul de viteza impus legal. Daca vrei sa mergi cu 50 km/h oscileaza intre vit 3 si vit 4. la 70 km/h intre 4 si 5. Plimba-te cu automata si cu manuala si faci singur diferenta.
Astea-s cele doua mici scame de pe creierul meu ce ma fac sa merg pe cutia manuala.
Mai e si pretul de achizitie si intretinerea mult diferita.
Spor.
Scris: Joi Oct 17, 2013 3:39 am
de mihai12mihai
SAlut ,
Iti multumesc pentru parerea ta...din ce am observat ca pe cutia automata vine si cu padele in spatele volanului si poti sa le folosesti ca atare ....
Pretul de achizitie este de 27.000 pe perioada targului de la romaero ...
Intretinerea ce inseamna?unde sunt diferentele?
Multumesc
Scris: Joi Oct 17, 2013 1:16 pm
de cristi4x4
Diferentele dintre un diesel si benzinar sunt de cuplu si consum.Dieselul ofera un cuplu mult mai mare la turatii joase fata de un benzinar si un consum de combustibil mult mai redus.Ca intretinere diferentele sunt nesemnificative.
Cutia manuala versus automata.Aici e o intreaga polemica.Fiecare are avantaje si dejavantaje,depinde de tine cum le percepi.Automata i-ti ofera comoditate la condus in dauna unui consum cu 0.5 pina la 1 L mai mult decit una manual indiferent de motorizare.Daca mergi mult o cutie automata e ceea ce i-ti trebuie,asta i-ti spune unul care merge cam 60000 de km pe an.E drept in parcare mai am 2 manuale dar fiecare au dedicatia lor.