Sfat Achizitie Outlander 3
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
Salut ,
Doresc sa cumpar un Outlander3 nou de la tiriac auto bucuresti, ma gandeam sa iau cu motorizarea 2.0 benzina cutie automata ...Culoarea cupru, coniacul acela...
Ce parere aveti despre masina???pro si contra?
Motorizarea?
Preturi aprox revizii?
Consum real?
Pret 27.000 euro cu tva inclus...
Ce parere aveti?
Multumesc
Doresc sa cumpar un Outlander3 nou de la tiriac auto bucuresti, ma gandeam sa iau cu motorizarea 2.0 benzina cutie automata ...Culoarea cupru, coniacul acela...
Ce parere aveti despre masina???pro si contra?
Motorizarea?
Preturi aprox revizii?
Consum real?
Pret 27.000 euro cu tva inclus...
Ce parere aveti?
Multumesc
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
M-am dat jos din Outy ce-l conduc zi de zi cu cutie manuala si m-am urcat in cel cu cutie automata. Nu m-a impresionat deloc:
In reprize scurte (cum ai nevoie in oras) nu prea te ajuta, apare un mic lag ce intarzie raspunsul asteptat la acceleratie; la cutia manuala lagul nu prea exista. Nu luam in discutie modul sport.
Turatiile de schimb sunt fix aiurea fata de regimul de viteza impus legal. Daca vrei sa mergi cu 50 km/h oscileaza intre vit 3 si vit 4. la 70 km/h intre 4 si 5. Plimba-te cu automata si cu manuala si faci singur diferenta.
Astea-s cele doua mici scame de pe creierul meu ce ma fac sa merg pe cutia manuala.
Mai e si pretul de achizitie si intretinerea mult diferita.
Spor.
In reprize scurte (cum ai nevoie in oras) nu prea te ajuta, apare un mic lag ce intarzie raspunsul asteptat la acceleratie; la cutia manuala lagul nu prea exista. Nu luam in discutie modul sport.
Turatiile de schimb sunt fix aiurea fata de regimul de viteza impus legal. Daca vrei sa mergi cu 50 km/h oscileaza intre vit 3 si vit 4. la 70 km/h intre 4 si 5. Plimba-te cu automata si cu manuala si faci singur diferenta.
Astea-s cele doua mici scame de pe creierul meu ce ma fac sa merg pe cutia manuala.
Mai e si pretul de achizitie si intretinerea mult diferita.
Spor.
- mihai12mihai
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Sâm Oct 12, 2013 8:32 pm
Diferentele dintre un diesel si benzinar sunt de cuplu si consum.Dieselul ofera un cuplu mult mai mare la turatii joase fata de un benzinar si un consum de combustibil mult mai redus.Ca intretinere diferentele sunt nesemnificative.
Cutia manuala versus automata.Aici e o intreaga polemica.Fiecare are avantaje si dejavantaje,depinde de tine cum le percepi.Automata i-ti ofera comoditate la condus in dauna unui consum cu 0.5 pina la 1 L mai mult decit una manual indiferent de motorizare.Daca mergi mult o cutie automata e ceea ce i-ti trebuie,asta i-ti spune unul care merge cam 60000 de km pe an.E drept in parcare mai am 2 manuale dar fiecare au dedicatia lor.
Cutia manuala versus automata.Aici e o intreaga polemica.Fiecare are avantaje si dejavantaje,depinde de tine cum le percepi.Automata i-ti ofera comoditate la condus in dauna unui consum cu 0.5 pina la 1 L mai mult decit una manual indiferent de motorizare.Daca mergi mult o cutie automata e ceea ce i-ti trebuie,asta i-ti spune unul care merge cam 60000 de km pe an.E drept in parcare mai am 2 manuale dar fiecare au dedicatia lor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator