2011 Mitsubishi Outlander Instyle Plus , Motorul Japonez
Ai perfecta dreptate, din ce am vazut la mine aerul este suflat pe parbriz mai sus de stergatoare, deci acestea ingheata. Nu cred ca se va schimba ceva daca schimbi lamelele! La Pajero sport, am in parbriz o rezistenta ( ca pe luneta) in partea de jos a parbrizului, care in stationare sau viteza mica isi face treaba, dar la viteza, cumulat cu temperatura ext mica nu face fata!.
Ca si gluma, dar pt mine perfect adevarat, gasesc o fasie prin care de bine de rau pot sa vad soseaua!
Ca si gluma, dar pt mine perfect adevarat, gasesc o fasie prin care de bine de rau pot sa vad soseaua!
daca e iarna unde sa iesi ? in zapada...
am iesit si eu cu fata mea si cu outlanderul.
de mers mergea,ca in carte am pus butonul pe 4x4 ,cel tare,asa spune in carte,si minune...sau normal ?.... dupa nici 10 minute de mers in zapada a inceput sa puta a ferodou...
ce sa va spun...
poate ca nici nu pentru voi asi spune...
mirosea a ferodo...
ce sa mai comentez ? am deja 6000 km...
nu am simtit bine ?
am confundat cu ceva ?
am iesit si eu cu fata mea si cu outlanderul.
de mers mergea,ca in carte am pus butonul pe 4x4 ,cel tare,asa spune in carte,si minune...sau normal ?.... dupa nici 10 minute de mers in zapada a inceput sa puta a ferodou...
ce sa va spun...
poate ca nici nu pentru voi asi spune...
mirosea a ferodo...
ce sa mai comentez ? am deja 6000 km...
nu am simtit bine ?
am confundat cu ceva ?
- Fişiere ataşate
-
- IMG_4896.JPG (108.06 KiB) Vizualizat de 2967 ori
-
- IMG_4795.JPG (79.22 KiB) Vizualizat de 2942 ori
-
- IMG_4709.JPG (60.17 KiB) Vizualizat de 2959 ori
-
- IMG_4695.JPG (51.97 KiB) Vizualizat de 2953 ori
-
- IMG_4670.JPG (52.31 KiB) Vizualizat de 2940 ori
Si eu am patit la fel la prima plimbare prin zapada... asa ca stai linistit.
Oricum... incearca sa patinezi cat mai putin ambreiajul in zapada / noroi etc. Sau cupleaza-l sau decupleaza-l, dar nu-l patina prea mult.
Pe 4wd LOCK comuta doar dupa ce nu mai merge cu 4wd auto + ASC decuplat. Ca sa decuplezi ASC tine apasat pe buton cateva secunde.
In zapada in care ai intrat, eu ti-as recomanda sa te bagi direct cu ASC-ul decuplat, asta ca sa nu-ti taie computerul acceleratia.
Deci ordinea de la suprafete usoare la unele mai grele e:
2WD
4WD AUTO
4WD AUTO cu ASC decuplat
4WD LOCK
In general, daca te bagi undeva de unde nu poti sa iesi pe 4wd auto cu ASC decuplat, sunt mici sansele sa iesi si cu 4wd lock
Daca se incinge diferentialul oricum iti apare avertizare in bord si de decupleaza pana se raceste.
Asa ca drum bun si mai fac poze ca sunt faine.
Vezi AICI schematic cum lucreaza tractiunea integrala de Outlander:
Oricum... incearca sa patinezi cat mai putin ambreiajul in zapada / noroi etc. Sau cupleaza-l sau decupleaza-l, dar nu-l patina prea mult.
Pe 4wd LOCK comuta doar dupa ce nu mai merge cu 4wd auto + ASC decuplat. Ca sa decuplezi ASC tine apasat pe buton cateva secunde.
In zapada in care ai intrat, eu ti-as recomanda sa te bagi direct cu ASC-ul decuplat, asta ca sa nu-ti taie computerul acceleratia.
Deci ordinea de la suprafete usoare la unele mai grele e:
2WD
4WD AUTO
4WD AUTO cu ASC decuplat
4WD LOCK
In general, daca te bagi undeva de unde nu poti sa iesi pe 4wd auto cu ASC decuplat, sunt mici sansele sa iesi si cu 4wd lock
Daca se incinge diferentialul oricum iti apare avertizare in bord si de decupleaza pana se raceste.
Asa ca drum bun si mai fac poze ca sunt faine.
Vezi AICI schematic cum lucreaza tractiunea integrala de Outlander:
extremero...esti foarte dragur ! multumesc pentru sustinerea moralului.
e bine cand stiii pe cineva in spate>>>
ca si poze recomand serialul ce am facut ieri,se numeste fata mai frumosa a fietii.
poti vedea cum se poate urca scarile cu 2 galeti de apa la 90 de ani fara 4x4 !
https://picasaweb.google.com/1084060657 ... asaAVietii
e bine cand stiii pe cineva in spate>>>
ca si poze recomand serialul ce am facut ieri,se numeste fata mai frumosa a fietii.
poti vedea cum se poate urca scarile cu 2 galeti de apa la 90 de ani fara 4x4 !
https://picasaweb.google.com/1084060657 ... asaAVietii
acolo ne intalnim unde avem nevoie unul de altul...
te salut ,si te rog nu ma mai cu domnu...
da,acuma i-mi amintesc ca tu esti deja un vechi mitsubicist,,,
eu eram indragostit de l200 ,dar asa sa nimerit sa ma aleg cu asta.
am putea face un colt,cu mitsubitshi...ce greu de scris acest nume...si rulota... deja suntem doi,poate si altul ar prinde chef...
te salut ,si te rog nu ma mai cu domnu...
da,acuma i-mi amintesc ca tu esti deja un vechi mitsubicist,,,
eu eram indragostit de l200 ,dar asa sa nimerit sa ma aleg cu asta.
am putea face un colt,cu mitsubitshi...ce greu de scris acest nume...si rulota... deja suntem doi,poate si altul ar prinde chef...
De acord, ar fi fain un topic "Mitsubishi cu rulota", numai ca eu din p.d.v. al rulotei sunt un pic "inactiv" in ultima vreme, deoarece nu am reusit inca nimic cu inmatricularea, si sunt toate sansele sa o transform in casa de vacanta... dar cand va fi definitiv voi lua legatura cu tine pentru una noua, asa cum ti-am mai zis. Acum mai astept o hartie din Italia, si daca nici aia nu foloseste la nimic, e clar.
Intre timp pot posta poze cu singura iesire pe care am facut-o in combinatia Pajero-rulota.
Hai sa facem.
Intre timp pot posta poze cu singura iesire pe care am facut-o in combinatia Pajero-rulota.
Hai sa facem.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 9 vizitatori