Outlander 2013 - 2.2 Diesel
Salut, am si eu 15.000km ma pregatesc de prima revizie si am urmatoarele observatii
- acelasi "poc" se aude si la mine dar din fata dreapta , am observat ca se aude aleatoriu asa ca nu il iau in serios deocamada,
- am vopseaua sarita in 3-4 locuri pe capota de la pietricele cea ce la alte masini nu am patit,
- de 3-4 ori mi s-a blocat volumul spre maxim in timp ce apasam butonul de pe volan
- mi-am pus si eu bare Thule WingBar dupa ce le montasem pe cele din otel care si la 40 km/ora fluierau de zor
In rest sunt multumit de masina desi am avut destule belele cu ea.
- acelasi "poc" se aude si la mine dar din fata dreapta , am observat ca se aude aleatoriu asa ca nu il iau in serios deocamada,
- am vopseaua sarita in 3-4 locuri pe capota de la pietricele cea ce la alte masini nu am patit,
- de 3-4 ori mi s-a blocat volumul spre maxim in timp ce apasam butonul de pe volan
- mi-am pus si eu bare Thule WingBar dupa ce le montasem pe cele din otel care si la 40 km/ora fluierau de zor
In rest sunt multumit de masina desi am avut destule belele cu ea.
Din lipsa de timp, nu am mai postat de ceva vreme.
Am ajuns la 24000 cu ea, fara probleme - as fi spus pana acum doua zile...cand a revenit problema cu clima (vara trecuta a ramas fata freon - service-ul stabilind ca, probabil, asa a venit ea din fabrica): A ramas fara freon din nou, "norocul" meu ca a trebuit sa dea tot bordul jos - acum astept o masina de schimb caci va sta cel putin o saptamana in service.
Urati-ne Muulta bafta!
Am ajuns la 24000 cu ea, fara probleme - as fi spus pana acum doua zile...cand a revenit problema cu clima (vara trecuta a ramas fata freon - service-ul stabilind ca, probabil, asa a venit ea din fabrica): A ramas fara freon din nou, "norocul" meu ca a trebuit sa dea tot bordul jos - acum astept o masina de schimb caci va sta cel putin o saptamana in service.
Urati-ne Muulta bafta!
De vina a fost vaporizatorul de la ac, nefiind nicaieri pe stoc, masina a stat in service de la sfarsitul lui aprilie. Ieri am luat-o dupa o luna si ceva si e ca noua.
Chestia cu masina la schimb chiar e tare, am mers in toata aceasta perioada cu un lancer de 1.6...mi-a trezit nostalgii pentru lancerul pe care l-am avut , dar mai ales pentru motorul pe benzina. Chiar daca pe alocuri am resimtit
lipsa cuplului, mi s-a parut excelent in oras, iar in afara, daca il turezi cum trebuie nu ai probleme (iar consumul e ok). Mai mult, lipsa suspensiei sport de pe invite aduce un plus de confort fata de modele mai scumpe.
Chestia cu masina la schimb chiar e tare, am mers in toata aceasta perioada cu un lancer de 1.6...mi-a trezit nostalgii pentru lancerul pe care l-am avut , dar mai ales pentru motorul pe benzina. Chiar daca pe alocuri am resimtit
lipsa cuplului, mi s-a parut excelent in oras, iar in afara, daca il turezi cum trebuie nu ai probleme (iar consumul e ok). Mai mult, lipsa suspensiei sport de pe invite aduce un plus de confort fata de modele mai scumpe.
- SEBASTIAN_RC
- EVO I
- Mesaje: 0
- Membru din: Vin Aug 01, 2014 8:13 pm
QUOTE (speed29 @ Jul 1 2013, 07:44 PM) Sa te bucuri de ea!Am sa urmaresc cu interes topicul tau ma bate gandul la un 2.2 automat.
Pana la urma mi-am luat si eu una automata pentru tatal meu.
Am luat masina din Germania este model 2014 cu mici diferente fata de modelul anterior. Am luat varianta cea mai echipata inclusiv cutia automata care este excelenta desi e clar ca trebuie sa fie putin mai lenta decat mecanica.
Consumul mediu mergand in jur de 140-145km/h mai mereu, cu exceptia Romaniei unde este inconstant a fost de 8.3-8.5l%.
Eram curios la modelul din 2013 cu cutie mecanica unde se situeaza consumul.
Imediat ce scadeam viteza sub 120 se ducea pe la 6 dar nu am avut rabdare sa merg asa de incet si 140 ma plictisea dar am spus sa fie un fel de rodaj...
Pana la urma mi-am luat si eu una automata pentru tatal meu.
Am luat masina din Germania este model 2014 cu mici diferente fata de modelul anterior. Am luat varianta cea mai echipata inclusiv cutia automata care este excelenta desi e clar ca trebuie sa fie putin mai lenta decat mecanica.
Consumul mediu mergand in jur de 140-145km/h mai mereu, cu exceptia Romaniei unde este inconstant a fost de 8.3-8.5l%.
Eram curios la modelul din 2013 cu cutie mecanica unde se situeaza consumul.
Imediat ce scadeam viteza sub 120 se ducea pe la 6 dar nu am avut rabdare sa merg asa de incet si 140 ma plictisea dar am spus sa fie un fel de rodaj...
- Fişiere ataşate
-
- Photo_0024.jpg (593.22 KiB) Vizualizat de 3856 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori