Outlander 2013 - 2.2 Diesel
Chiar dupa ce l-am luat, cu ocazia unei vizite in Expozitiei,l-am pus pe mecanic sa imi arate unde e cutia asta...am ridicat-o, dedesupt nu se vedea nicio cutie neagra, mi-a aratat un loc undeva prin centru spate unde ar fi. Nu mi-a dat impresia ca a vazut foarte multe Outlandere noi pe dedesupt; mai verific cu prima ocazie.
Avem 9000km; masina merge in continuare perfect. Singura problema a fost la soft -ul MMCS-ului (mi s-a intamplat de vreo doua ori, in timp ce mergem prin Pantelimon - s-a restartat de vreo 10 ori) - care s-a rezolvat in 5 min printr-un update.
Intre timp i-am luat jante pentru cauciucurile de iarna, ar mai fi de luat cauciucurile si bare transversale pentru portbagaj.
Desi imi propusesem sa nu fac asta, i-am facut consumul la pompa: Bucuresti-Neptun-Bucuresti, 497km parcursi cu 34.25 litri = 6.9l/100km; arata un pic mai bine decat cel afisat ( la dus 7.2 , la intoarcere 7.4 - viteza medie 101km/h, 2 adulti, 2 copii + bagaje, pilot automat 120-130 km/h; la dus am mers ceva mai incet , era noapte si eram destul de obosit).
Avem 9000km; masina merge in continuare perfect. Singura problema a fost la soft -ul MMCS-ului (mi s-a intamplat de vreo doua ori, in timp ce mergem prin Pantelimon - s-a restartat de vreo 10 ori) - care s-a rezolvat in 5 min printr-un update.
Intre timp i-am luat jante pentru cauciucurile de iarna, ar mai fi de luat cauciucurile si bare transversale pentru portbagaj.
Desi imi propusesem sa nu fac asta, i-am facut consumul la pompa: Bucuresti-Neptun-Bucuresti, 497km parcursi cu 34.25 litri = 6.9l/100km; arata un pic mai bine decat cel afisat ( la dus 7.2 , la intoarcere 7.4 - viteza medie 101km/h, 2 adulti, 2 copii + bagaje, pilot automat 120-130 km/h; la dus am mers ceva mai incet , era noapte si eram destul de obosit).
Nu mai exista acea punga de aditiv pe brat punte spate stanga de la modelul din 2010! Arderea depunerilor se face cu injectie de motorina din cand in cand direct in DPF. Atentie mare insa atunci cand porneste! Consumul creste fata de normal cu 1.5-2,5 litri (observi foarte usor prin luarea piciorului de pe acceleratie, ai consum, a pornit arderea), tine-o turata peste 2000, chiar in treapta inferioara si pe cat posibil incearca sa nu opresti motorul pana nu se termina!
Tare faza cu punga de aditiv...omul mi-a aratat si locul.
O singura noutate: am ramas fara freon; ma indoiesc ca masina putea ramane fara freon in 4 luni de folosire a AC-ului - fara niciun defect pe instalatie. Mi-au pus freon cu solutie de contrast (pe banii mei), nu au gasit scurgeri; ne mai uitam peste vreo luna sau la revizie - le-am spus ca daca gasim ceva atunci - imi iau banii pe freon inapoi.
O singura noutate: am ramas fara freon; ma indoiesc ca masina putea ramane fara freon in 4 luni de folosire a AC-ului - fara niciun defect pe instalatie. Mi-au pus freon cu solutie de contrast (pe banii mei), nu au gasit scurgeri; ne mai uitam peste vreo luna sau la revizie - le-am spus ca daca gasim ceva atunci - imi iau banii pe freon inapoi.
Cum ti-au luat banii?! Pai ce freonul e consumabil mai nou? Cat freon ti-au pus, pentru ca daca pierderea era mai mare trebuie si ulei! Nu sunt specialist, dar stiu de la utilaje agricole ca aerul conditionat functioneaza, e drept tot mai slab, cu aproape jumatate din cantitatea de freon necesara! De asemenea, sunt aparate care videaza instalatia, separa uleiul si determina exact cat freon, ulei, mai e in instalatie. Daca au vidat si instalatia primeste aer, atunci se pune solutie de contrast si este aproape imposibil sa nu gaseasca locul pe unde se pierde, e masina noua totusi! Daca in 4 luni clima nu mai functioneaza, inseamna ca pierderea e destul de mare si ai grija cu uleiul sa nu se buseasca compresorul (un furtun de la compresor la radiator l-am cumparat cu 650 lei, e drept la Pajero Sport, iar un compresor bate spre 800 euro!).
Nu am inteles, te-ai lamurit ca nu mai este punga de Eolis sau nu? Iti garantez ca la Outi meu, model 2010, aceasta nu exista, deci putin probabil sa fi revenit la modelul specific motoarelor PSA, mai ales ca am inteles ca sunt aceleasi motoare, doar ca au redus puterea lor pt eficientizare consum!
In privinta climei eu nu as lasa treaba asa, in primul rand ca masina e in garantie, iar in al doilea rand orice rabat acum ar putea sa-ti creeze probleme dupa garantie....si costa!!
Nu am inteles, te-ai lamurit ca nu mai este punga de Eolis sau nu? Iti garantez ca la Outi meu, model 2010, aceasta nu exista, deci putin probabil sa fi revenit la modelul specific motoarelor PSA, mai ales ca am inteles ca sunt aceleasi motoare, doar ca au redus puterea lor pt eficientizare consum!
In privinta climei eu nu as lasa treaba asa, in primul rand ca masina e in garantie, iar in al doilea rand orice rabat acum ar putea sa-ti creeze probleme dupa garantie....si costa!!
Sunt linistit deocamdata, tinand cont ca masina este in garantie. Freonul nu a fost decat 50RON, nu am avut nervi sa me cert cu ei pentru atat - voi merge la o verificare peste vreo 3 saptamani, daca se vede ceva - ii pun sa repare si sa dea cash-ul inapoi.
Am inteles ca nu are aditiv, era amuzant ca omul imi arata locul unde e....
Voi cere sa fiu de fata cand verifica scurgerile si ma gandesc sa le cer sa imi confirme in scris ca nu exista probleme la instalatie.
Am inteles ca nu are aditiv, era amuzant ca omul imi arata locul unde e....
Voi cere sa fiu de fata cand verifica scurgerile si ma gandesc sa le cer sa imi confirme in scris ca nu exista probleme la instalatie.
Salut Uly si felicitari pentru achizitie.
In zilele urmatoare cred ca voi bate si eu palma pentru un Instyle MT 2.2 Diesel.
Cei de la Mitsubishi au fost foarte ok pana acum, asa ca am avut ocazia sa il testez extensiv si stiu ce cumpar.
Eram curios insa daca acum, ca a trecut ceva timp de cand o ai, sunt optionale pe care ti-ar fi placut sa le adaugi la masina sau exista in general ceva ce ai fi facut diferit in legatura cu achizitia asta...
Te-ai gandit de exemplu si la varianta AT?
Sau in general, daca ai sfaturi pentru mine ca si viitor cumparator si apoi viitor posesor, le astept cu mare-mare interes.
In zilele urmatoare cred ca voi bate si eu palma pentru un Instyle MT 2.2 Diesel.
Cei de la Mitsubishi au fost foarte ok pana acum, asa ca am avut ocazia sa il testez extensiv si stiu ce cumpar.
Eram curios insa daca acum, ca a trecut ceva timp de cand o ai, sunt optionale pe care ti-ar fi placut sa le adaugi la masina sau exista in general ceva ce ai fi facut diferit in legatura cu achizitia asta...
Te-ai gandit de exemplu si la varianta AT?
Sau in general, daca ai sfaturi pentru mine ca si viitor cumparator si apoi viitor posesor, le astept cu mare-mare interes.
Cred ca ar fi fost mai nimerit un Intense +, din lista de optiuni as scoate:
- pielea - vara se cam incing scaunele la soare; s-ar putea sa fie mai usor de intretinut, curatat - dar asta o vom vedea peste cativa ani
- navigatia - un sistem dedicat de pana in 7-800RON face cam tot atat; setarile pe care le poti face la masina folosind meniul mi se par destul de sumare - la cat de des am umblat la ele, le puteam face si la reprezentanta;
La A/T nu m-am gandit, costa in plus - iar eu nu am condus pana acum A/T - MT mi se pare ok.
Din lista de cumparaturi am luat deja jantele din tabla de 16', tava de portbagaj si urmeaza curand barele transversale Thule.
Ar merge in infoliere (dupa cum se stie vopseaua nu e prea buna) insa pretul pentru Oraguard este destul de mare, nu stiu cat timp tine, la dezlipire tb sa iti curete adezivul.
Ar mai merge o priza in portbagaj.
Tinand cont de drumurile pe care merg nu prea am nevoie de scuturi, totusi ma mai interesez - poate pun prin toamna.
Probleme deosebite nu au fost in 12,000km:
-MMCS update la soft
-problema cu freonul
- pielea - vara se cam incing scaunele la soare; s-ar putea sa fie mai usor de intretinut, curatat - dar asta o vom vedea peste cativa ani
- navigatia - un sistem dedicat de pana in 7-800RON face cam tot atat; setarile pe care le poti face la masina folosind meniul mi se par destul de sumare - la cat de des am umblat la ele, le puteam face si la reprezentanta;
La A/T nu m-am gandit, costa in plus - iar eu nu am condus pana acum A/T - MT mi se pare ok.
Din lista de cumparaturi am luat deja jantele din tabla de 16', tava de portbagaj si urmeaza curand barele transversale Thule.
Ar merge in infoliere (dupa cum se stie vopseaua nu e prea buna) insa pretul pentru Oraguard este destul de mare, nu stiu cat timp tine, la dezlipire tb sa iti curete adezivul.
Ar mai merge o priza in portbagaj.
Tinand cont de drumurile pe care merg nu prea am nevoie de scuturi, totusi ma mai interesez - poate pun prin toamna.
Probleme deosebite nu au fost in 12,000km:
-MMCS update la soft
-problema cu freonul
Salut,
Tapiteria din piele, cu toata supraincalzirea, merge bine daca sunt copii in masina - este mult mai usor de curatat chestii grave gen mancare cazuta intre bancheta si scaunul copilului apoi 'batatorita' o zi intreaga.
La mine m-am invatat sa incerc sa parchez la umbra sau sa bag parasolarul daca nu am alta solutie si e rezonabil.
Tapiteria din piele, cu toata supraincalzirea, merge bine daca sunt copii in masina - este mult mai usor de curatat chestii grave gen mancare cazuta intre bancheta si scaunul copilului apoi 'batatorita' o zi intreaga.
La mine m-am invatat sa incerc sa parchez la umbra sau sa bag parasolarul daca nu am alta solutie si e rezonabil.
Ai dreptate, se curata foarte usor, este foarte util mai ales atunci cand ai 2 copii in masina. Oricum, ultimele zile parca nu au mai fost atat de calduroase.
Avand in plan un drum la tara, am pus si barele de la Thule. Atentie la ce tip de bare luati, in cazul in care aveti deja cutia si nu este tot Thule, e posibil sa nu se potriveasca cu barele Aero-Wing. Pana la urma le-am luat pe cele ordinare, din otel.
Diferenta e la zgomot, pe astea le aud cum suiera la 60km/h (fara cutie); cu siguranta ca si cele de aluminiu suiera, probabil la viteze un pic mai mari.
Am fost 4 adulti + 2 copii (cu scaune), pentru ca n-a mai ramas mai nimic din portbagaj a trebuit sa pun cutia pe masina. Cu masina descarcata, trece de 2m - deci atentie la parcarile subterane. Am atasat o poza cu cutia pe ea.
Avand in plan un drum la tara, am pus si barele de la Thule. Atentie la ce tip de bare luati, in cazul in care aveti deja cutia si nu este tot Thule, e posibil sa nu se potriveasca cu barele Aero-Wing. Pana la urma le-am luat pe cele ordinare, din otel.
Diferenta e la zgomot, pe astea le aud cum suiera la 60km/h (fara cutie); cu siguranta ca si cele de aluminiu suiera, probabil la viteze un pic mai mari.
Am fost 4 adulti + 2 copii (cu scaune), pentru ca n-a mai ramas mai nimic din portbagaj a trebuit sa pun cutia pe masina. Cu masina descarcata, trece de 2m - deci atentie la parcarile subterane. Am atasat o poza cu cutia pe ea.
- Fişiere ataşate
-
- IMAG0571a.jpg (443.34 KiB) Vizualizat de 4093 ori
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori