1989, Mitsubishi Pajero, 2,5 Tdi, 100 Cp, Albastru
Cum se observa din titlu este un diesel MK 1 dar care acum are multe piese de MK 2. Modificarile sunt mai mult de off road :
- troliu T-Max
- echipament de recuperare
- cauciucuri profil Mud - Simex
- body lift de 6 cm
- suspensie OME + 5 cm
- evacuare scurta
- statie E/R Alan
- teratrip
Acum masina este la tinichigerie pentru a indrepta zonele "mingiiate" de copaci si apoi merge la vopsit si echipat.
- troliu T-Max
- echipament de recuperare
- cauciucuri profil Mud - Simex
- body lift de 6 cm
- suspensie OME + 5 cm
- evacuare scurta
- statie E/R Alan
- teratrip
Acum masina este la tinichigerie pentru a indrepta zonele "mingiiate" de copaci si apoi merge la vopsit si echipat.
- Fişiere ataşate
-
- IMG_2844.jpg (651.72 KiB) Vizualizat de 3039 ori
-
- CIP_6653.JPG (6.63 MiB) Vizualizat de 3045 ori
-
- 2008_07180759.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3044 ori
-
- 52401_169604983061915_134379873251093_420665_2076299_o.jpg (263.06 KiB) Vizualizat de 3066 ori
Da. In functie de buget o sa-mi pun un rind de amortizoare cu arc - coilovere pe fata in paralel cu barile de torsiune iar pe spate inca un rind paralele sau opuse amortizoarelor existente. Apoi urmeaza blocant spate cu un compresor ce poate fi folosit si la umflat rotile in special cele de 33 inch de concurs care nu se pot umfla cu un compresor de bord. Si mai sunt multe dar totul depinde de bugetele viitoare.
Citeva poze de la "operatie".
Citeva poze de la "operatie".
- Fişiere ataşate
-
- 2011_02020025.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 3021 ori
-
- 2011_02020024.JPG (1.27 MiB) Vizualizat de 3012 ori
-
- 2011_02020023.JPG (1.25 MiB) Vizualizat de 3011 ori
-
- 2011_02020022.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3008 ori
-
- 2011_02020021.JPG (1.3 MiB) Vizualizat de 3014 ori
-
- 2011_02020020.JPG (1.23 MiB) Vizualizat de 3012 ori
-
- 2011_02020019.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3013 ori
-
- 2011_02020018.JPG (1.29 MiB) Vizualizat de 3019 ori
-
- 2011_02020017.JPG (1.24 MiB) Vizualizat de 3024 ori
Am reusit sa o scot de la atelier dupa ce am "alungat" rugina si am mai facut cate ceva pe la ea.
- Fişiere ataşate
-
- 2011_10030020__Medium_.JPG (59.45 KiB) Vizualizat de 3027 ori
-
- 2011_10030018__Medium_.JPG (52.96 KiB) Vizualizat de 3029 ori
-
- 2011_10030017__Medium_.JPG (81.1 KiB) Vizualizat de 3047 ori
-
- 2011_10030016__Medium_.JPG (81.46 KiB) Vizualizat de 3030 ori
-
- 2011_10030014__Medium_.JPG (101.69 KiB) Vizualizat de 3032 ori
-
- 2005_01220039__Medium_.JPG (110.19 KiB) Vizualizat de 3051 ori
Ba da, il recircula, dar nu in proportie de 100%. Si aerul recirculat de turbina vine racit de intercooler (unde este) inainte de a intra in admisie. Nu ai simtit niciodata ca vara masina "trage" mai bine noaptea, and aerul e mai rece si mai oxigenat? Exact asta face snorkel-ul, iti aduce in admisie surplus de aer rece si oxigen care imbunatateste arderea, si pe care il ia de sus, departe de asfaltul cald, de gaze de esapament in trafic si de praf in off-road. Daca vrei sa vezi o discutie de 20 de pagini pe tema snorkel intra pe forum club4x4 si afli absolut tot ce vrei. Pana atunci, uite ce zice Safari despre avantajele snorkel-ului:
"Safari Snorkel Systems are manufactured to [...] deliver a continuous and cooler supply of air for maximum engine performance. In addition, Safari Snorkels are positively sealed in order to provide the engine with the ultimate in protection during river crossings and dusty desert driving conditions."
"Safari Snorkel Systems are manufactured to [...] deliver a continuous and cooler supply of air for maximum engine performance. In addition, Safari Snorkels are positively sealed in order to provide the engine with the ultimate in protection during river crossings and dusty desert driving conditions."
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori